- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Ja de pullup optie aan de cable cross is eerder voor de "show"'. Geeft wel een fatbar effect!Zieke gym hoor tank. Alles wat je nodig hebt en meer. Heb je wel een beetje de ruimte eigenlijk en stoot je je hoofd niet tijdens het optrekken?
O laat maar, die eerste foto verschijnt opeens uit het niets van dat powerrack![]()
Ja heb ik over nagedacht, maar leek me niet comfortabel ivm zitje dat in de weg zou zitten (bij pushdowns/extension/...). Nu schuif ik mijn bankje er naar toe en klap dat ding open om je benen te knellen. Ook was dit plaatsbesparend!Goed materiaal. Al had ik in jou geval een losse latpully gekocht ipv combi met powerrack omdat je nog wat ruimte hebt. Zelfde cable cross als ik, ik vind het een heel fijn ding. Zo smooth kom ik ze niet in elke sportschool tegen.
Die cable cross is echt een heel fijn ding ja
Zou je op het eerste zicht niet zeggen.Merci!
Is slecht de helft van de ruimte. Er staat een kas in het midden die de ruimte in 2 delen verdeelt.Zou inderdaad niet meer aanschaffen dan wat je al hebt, je hebt toch ook een beetje ruimte nodig om te bewegen ofniet? Anders moet je je bed maar verwerken in de hacksquat.
Mooie apparatuur wel hoor! Ik droom zelf van zo'n seated calf en een cable cross. Wat ik echter wel mis zijn een stel zware dumbbells. Al eraan gedacht om olympische dumbbells te kopen of een stel verstelbare?
De schroef dumbbells geraken tot 50kg hoor met 5kg schijfjes (52,5kg denk ik zelfs). Begin nooit een workout met dumbbell presses dus heb nog niet direct schrik dat ik erover ga zitten. Voor schroefdumbbells gekozen doordat ze goed vast zitten en met 5kg schijfjes net zo fijn (niet bombastisch) aanvoelen als een gewone dumbbell. Volledig rubberen schijfjes trouwens!
Heb ik naar gekeken ja, maar die was te groot en op deze cable cross is levenslange garantie.tip voor cable cross powercage.nl 10 keer steviger en zelf goedkoper dacht ik. en ook super soepel
Laatst bewerkt:

In de 4 maanden dat het jaar bezig is zijn er 2 of 3 maanden geweest wanneer er korting op was. Die van helisports kan ook 200kg pakken (wel gedeeld door 2 maar dat zal de jouwe ook hebben).