XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Met al dat gechitchat was ik vergeten dat dit een toon je home-gym topic was? (geen Q & A dus...)

Mooie home-gym erwin280. Als je wat kan freestylen kan je blijkbaar veel bereiken!

Met barbell heb ik ook vaak balans problemen.. Kaluro, waar heb je die dipbelt gekocht die zwaarder belastbaar is?

Fortius fitness, is een member hier op het forum en heeft een nieuwe 1 mans zaak die professionele fitness spul gaat verkopen.

,

FortiusFitness zei:
Hé Kaluro,

De riem is makkelijk tot 200kg belastbaar. Hij is niet van leer maar van Nylon. Ik snap dat je vorige nylon riem stuk ging maar dit type materiaal gebruiken ze ook om autos en schepen te tillen.

One size fits all! Als je serieus bent wil ik hem wel opsturen en betaal je achteraf als je tevreden bent. Als je niet tevreden bent stuur je hem gewoon terug.

Zo heb ik het ook gedaan met DieNase en zijn Powerlift riem.

Laat het maar weten.

Groeten,
Martijn

kaluro zei:
FortiusFitness zei:
He Kaluro,

ik zag je bericht over je dipriem. Zonde dat die al stuk is. Ik heb een sterke en degelijke dip riem voor je als je wilt.

Laat maar weten of je interesse heb! Zo niet; no problem :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo, wat zijn de specificaties van de riem? hoeveel KG kan hij eventueel aan en wat is de maat? :-)
En is het echt leer?

Eerst had ik er één van Fitness Seller maar die ging blijkbaar maar tot 50kg en is "half" kapot, de ringen staan al half open en 't nylon is wat gerafeld. ( Ik doe er donkey calf raises mee met 80-90kg).

dus toen heb ik maar de fortius fitness dip riem besteld, die is wel gelast en kan een stukkkkkk meer aan.

M'n vriendin gebruijkt momenteel de fortius fitness riem, aangezien ze niet zo hoog in gewicht gaat, is makkelijker door 'rouleren' :D

Nu is 't wachten tot maandag voor de weight tree om de gewichten aan te hangen en de sitting calf machine!

http://img.imgur.com/DZhD6Mn.jpg
http://img.imgur.com/IWFO8GM.jpg

En natuurlijk het bijbehorende logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/kaluro-back-action-333385/

Dat begint al ergens op te lijken! :thumb: Blij te horen dat je nog altijd tevreden bent met je dip riem :)

Fortius fitness, is een member hier op het forum en heeft een nieuwe 1 mans zaak die professionele fitness spul gaat verkopen.

,

Dankjewel! Hij heeft zojuist al contact met mij opgenomen, en het ziet er goed uit! Ik zie het namelijk ook wel zitten om calf raises te doen met dipriem :p En dan het liefst ook gelijk een goede.

Dat begint al ergens op te lijken! :thumb: Blij te horen dat je nog altijd tevreden bent met je dip riem :)

Ja toch! De calf raise zit ook in elkaar nu. Mijn vriendin wilde hem in elkaar zetten (in haar eentje..) en ze is 2½ uur bezig geweest haha.

De riem doet het erg goed, is heel stevig rond de middel(goede steun) en ik heb nog geen barstje gezien met 90kg eraan :D!

Dankjewel! Hij heeft zojuist al contact met mij opgenomen, en het ziet er goed uit! Ik zie het namelijk ook wel zitten om calf raises te doen met dipriem :p En dan het liefst ook gelijk een goede.

no problem:)

Laatst bewerkt:
Alles beetje opgeruimd en opgesteld, dan ziet het er bij mij nu zo uit:

28l9w7k.jpg

Verder vandaag van Fitness seller ontvangen:

2eqdrwp.jpg

Ben héél benieuwd naar de Gravity Boots, nooit gedaan, moet wel een boost zijn voor mij abs workout :)

En eindelijk de lockjaws (heb 2 paar, nog eentje niet op foto) voor mijn 50mm dumbbells, eindelijk geen veren meer in mijn ogen bij oefeningen!

Ziet er heel strak uit!

Mooi man! Is dat een Barbarian Powercage? Tevreden van?

Yes, Barbarian cage (met monkey bar en pulley met gewichtenstapel).
Ben er zeer tevreden mee.
Ik heb geen ervaring met andere cages, kan het dus niet vergelijken, maar deze voldoet in ieder geval aan al mijn eisen.

Welk bankje heb je? Barbarian multi bench? Of de warrior?

Uhh... volgens mij dat 1 product, volgens de omschrijving: Barbarian Warrior Multi Bench:
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-warrior-multi-bench-zwart/

Hier ben ik helaas iets minder tevreden over.
Ik vind dat het zitje/zadel te weinig gekanteld kan worden, als ik bijvoorbeeld schuindruk (borst), glij ik van het bankje -_-
Moet dus met mijn voeten mezelf tegen houden.

Verder is de opening tussen de zadel en rugleuning iets te groot.
Als ik een liggende oefening doe (bankdrukken bijv.) en bankje is net iets te ver naar voren of achteren, komt mijn kont of onderrug (bij abs of andere oefening) in die opening.

Verder zijn de wielen iets te klein, als ik het verplaatst, gaat mijn vloer plooien.

Kleine dingen, maar als je daar dagelijks mee te maken hebt, best irritant, maar valt mee te leven/trainen.

Ja ik zie op de foto ook dat het zadel maar een kleine hoek kan maken. Lijkt me heel irritant om daar schuin mee te drukken.
Voor de gyms van deze afmetingen is deze misschien wel de meest nette. Ga je nog vaste dumbbells aanschaffen? Van de kant van de foto is daar misschien nog mooi ruimte voor.

Als ik ooit echt genoeg heb van dit bankje, ga ik voor dit bankje van Precor:
[Link niet meer beschikbaar]
Die hebben ze bij F4F en vind ik het fijnste bankje waar ik in al die jaren mee getraind heb.
Alleen de prijs 0_o

Helaas geen ruimte meer voor een dumbbellrek, de kant waar de foto is gemaakt, staat een werktafel en een motor.
Voorlopig moet ik het dus doen met olympische dumbbells en de lockjaws.

Wat heb je die cage ongeveer betaald? Ben zelf op zoek maar vindt die van Barbarian wel prijzig!

Een bankje van +/- 1000 dollar... auwch ;)

Vind die Barbarian er nog steviger uitzien, en die kun je ook nog eens decline zetten.

Ga zelf de Barbarian halen denk ik, als ze dat ding weer eens op voorraad hebben

damn, zeer nice hoor die homegym! klasse.

Uhh... volgens mij dat 1 product, volgens de omschrijving: Barbarian Warrior Multi Bench:
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-warrior-multi-bench-zwart/

Hier ben ik helaas iets minder tevreden over.
Ik vind dat het zitje/zadel te weinig gekanteld kan worden, als ik bijvoorbeeld schuindruk (borst), glij ik van het bankje -_-
Moet dus met mijn voeten mezelf tegen houden.

En dan? Bij vlak bank drukken gebruik je toch ook legdrive? Dat maakt het net een full body oefening, zoals deadlift en squat.

Terug
Naar boven