AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Nette gym. Alleen lijkt me die vloer niet echt fijn. Alles rubber of tapijt zou ideaal zijn.
Hoeveel kg kan er op deze legpress? Niet welk gewicht hij aan kan, maar hoeveel schijven je erop kan krijgen.
 
Ziet er goed uit man!
Dank!
Nette gym. Alleen lijkt me die vloer niet echt fijn. Alles rubber of tapijt zou ideaal zijn.
Hoeveel kg kan er op deze legpress? Niet welk gewicht hij aan kan, maar hoeveel schijven je erop kan krijgen.
Vloer is idd niet echt ideaal maar momenteel ga ik de kraan even dicht draaien:o Misschien als ik iets interessants zie!

480kg langs beide kanten 6 schijven van 40kg
 
In je eentje trainen is wel ****ing saai ja. Sta weleens gapend onder een halter met 240 genadeloze kilo's en daar word je niet vrolijk van.

Klopt. Het kan helpen bij de concentratie en je kan dan ook sneller en goed je training afwerken, maar het is soms inderdaad saai;
Ik heb een vermoeden dat ik in de niet al te verre toekomst 1 keer per week of zo naar een gym zal gaan. In Schaarbeek is er een hardcore gym waar je 25 euro per maand betaald of zo. Is om niet aan te zien: geen douches, kleedkamers zouden zo niet mogen genoemd worden, maar who cares.
 
Alleen trainen is saai? Waarom?

Ik heb thuis in de homegym een beamer geprojecteerd staan waar ik bijv. ronnie coleman op afdraai tijdens het trainen, never bored tijdens rust.

+ eigen muziek natuurlijk, heerlijk trainen.

Never bored here
 
Alleen trainen is heerlijk. Geen gemekker aan je kop, lekkere muziek, niets is bezet, gewoon lekker in je eigen zone met volle concentratie je sets eruit pompen.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog te koop ook voor weinig :eek:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/complete-homegym-beverwijk-340595/
 
Alleen trainen is heerlijk. Geen gemekker aan je kop, lekkere muziek, niets is bezet, gewoon lekker in je eigen zone met volle concentratie je sets eruit pompen.

Helemaal mee eens. En toch train ik nog 1 x per week bij mijn oude gym. Het is altijd leuk om na de training ff slap te lullen.
 
Helemaal mee eens. En toch train ik nog 1 x per week bij mijn oude gym. Het is altijd leuk om na de training ff slap te lullen.
Dit en niet iedereen heeft een homegym:( **** het nog geen eigen huis hebben. Lijkt me egt super chill: eigen huis met eigen homegym, bokszak en gewoon eten enz. zonder gezeur, wauw. Nog wel aantal jaren wachten voor mij!
 
Dit en niet iedereen heeft een homegym:( **** het nog geen eigen huis hebben. Lijkt me egt super chill: eigen huis met eigen homegym, bokszak en gewoon eten enz. zonder gezeur, wauw. Nog wel aantal jaren wachten voor mij!

Helemaal mee eens, ik heb wel een homegym maar door ruimtegebrek kan ik geen cable cross, leg press, latpull, sitted calf raise en preacher curl kwijt. :( En eten naar eigen keus is voor mij soms ook nog wel eens een probleem.. Maar daar valt wat aan te doen natuurlijk.
 
Helemaal mee eens, ik heb wel een homegym maar door ruimtegebrek kan ik geen cable cross, leg press, latpull, sitted calf raise en preacher curl kwijt. :( En eten naar eigen keus is voor mij soms ook nog wel eens een probleem.. Maar daar valt wat aan te doen natuurlijk.

Allemaal overbodige rommel man
 
Echt een vette gym, man!
Je moet wel nog wat bands en chains kopen. :D

Zo goed? Ik had ze al hoor. Maar vandaag ff beugels gemonteerd.

P1010549_zpsa58e267f.jpg
 
Is een zolder wel echt geschikt? Alles is van beton hier, daar moet makkelijk een cage, bankje, latpully, bars en +/- 250kg op kunnen toch? Deadliften zal ff kijken worden maar mensen hier die klachten hebben met hun homegym op zolder?
 
Als Sanca zijn zolder het overleeft, overleeft elke zolder het
 
Zijn ze goed?

Ja zijn prima klemmen en hun geld waard. Maar als ik eerlijk ben gebruik ik ze met name bij deadliften. Voor de rest gebruik ik de klemveren die je ziet aan de rechterkant.
 
Back
Naar boven