MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

zien er goed uit. heb ook zulke gehad

na het inpikken van men pa zen kantine en het kopen en verkopen van verschillend trainingsmateriaal is dit nu mijn homegym, in de komende dagen komt er nog een calfraise bij en dumbbells tot 40 kg

dd2hvn.jpg

2dt8006.jpg

2gv0ztk.jpg

Laatst bewerkt:
Welke calfraise heb je gehaald?

barbarian seated calfraise en chd rubber dumbbells omdat deze nagenoeg hetzelfde zijn als de lifemaxx dumbbells die ik heb nu

na het inpikken van men pa zen kantine en het kopen en verkopen van verschillend trainingsmateriaal is dit nu mijn homegym, in de komende dagen komt er nog een calfraise bij en dumbbells tot 40 kg

Mooie gym, alleen als je de volgende keer foto's maakt moet je even wat meer plates op die stangen schuiven :cool:

nu alleen squatrek nog binnen krijgen en dipbelt bestellen

2013-07-24 15.57.55.jpg

2013-07-24 15.58.23.jpg

Zo'n pop kost toch ook wel wat he?

ja 550-600, voor 300 op marktplaats kunnen kopen

Nice one!

Nieuwe spullen

Nog een update op eerdere post (#4383); weer wat nieuwe dingen

Een 50 kg slam ball - voor een soort alternatieve atlas stones training;
Simpele handvaten voor aan de band (lekker voor farmer's walk enzo);
Turnringen.

photo 1.jpg

photo 2.jpg

photo 3.jpg

de cablecross heb ik idd voor een hele mooie prijs kunnen overnemen van fitnessfreak, in totaal ongeveer 1500 euro wat er nu staat op de fotos, maar daar komen de chd dumbbells van 20 tot 40 en de calfraise nog bij

Ik zou de ringen boven aan hetzelfde punt bevestigen, anders maak je het jezelf iets te makkelijk

wou dat ik ook ruimte had voor ringen. lijkt me echt chill trainen!

Ik bedoel niet dat je het echt té makkelijk maakt. Alleen de ringen moeten vrijuit alle kanten op kunnen bewegen en zoals jij ze hebt hangen zullen ze meer geneigd zijn naar voren en achteren te bewegen, dus hoef je minder te stabiliseren en wordt het makkelijker ;).

Tips hangt van je doelen af natuurlijk, maar je kunt er veel functionele kracht/balans mee ontwikkelen.

De basis: pull ups/muscle ups/dips/L-sits/hanging leg raises

Als je echt ringspecifiek wil trainen zou ik eerst dit maar eens leren zoals in het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=1EKWhquE_uQ

Voor de front en back levers kun je makkelijkere varianten kiezen met ingetrokken of gespreide benen en zo toewerken naar steeds zwaardere varianten.

Ik heb lange tijd getraind met ringen als de basis en ik deed dat volgens de Gymnastic Bodies methode, als je dat interessant vindt moet je eens zoeken op het ebook. Is wel via torrents te downloaden!

Ringen zijn ook erg geschikt om borst te trainen door te beginnen met pushups en naar steeds zwaardere varianten zoals pseudo pushups en uiteindelijk zelfs met je benen van de grond :)

Terug
Naar boven