Bicepz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 398
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey, is dat niet bob de dummy? Ik wil hem ook een xtje de hemel inslaan
Hierbij ook weer wat foto's van mijn kantZijn weer wat dingen bijgekomen, fat grips en multi bench pro onderandere. Er is ook nog een Barbarian T-bar row voor aan de powercage onderweg.
![]()

Hey, is dat niet bob de dummy? Ik wil hem ook een xtje de hemel inslaan

worden vervangen door 50mm in de toekomst) , al een koper gevonden 

Heel mooi voorbeeld van een compacte beginners homegym, en toch wel vrij compleet! Met deze setup kun je vrijwel alles aanpakken en met de Barbarian Free-Stands kun je ook zeker nog een hele tijd vooruit, stukken langer dan met veel goedkopere haltersteunen! Ik hoop dat de Barbarian toestellen goed bevallenMijn (beginners) homegym:
-Free Rack van Barbarian (met Tube option, niet geïnstalleerd wegens plaatsgebrek)
-Barbarian Warrior Multi Bench
-Barbarian Dip Bars + Power Extreme Dipping Belt
- Barbarian T-Bar Row option
-Shitload aan domyos gewichten (slechtste miskoop ooitworden vervangen door 50mm in de toekomst) , al een koper gevonden
-Barbarian Monkey Bar
- Rubberen matten fitness-seller
- Sportop B870P Hometrainer
-Verder niet op de foto: Iron Force Plate Tree, Ab Wheel
Met deze setup ben ik nu ongeveer 15 weken bezig, Barbell en gewichten zijn voorlopig nog ok voor een beginner. Uit plaatsgebrek spijtig genoeg geen 2,20M barbell (mss later bij verhuis)
Als ik maar meer ruimte had![]()

Heel mooi voorbeeld van een compacte beginners homegym, en toch wel vrij compleet! Met deze setup kun je vrijwel alles aanpakken en met de Barbarian Free-Stands kun je ook zeker nog een hele tijd vooruit, stukken langer dan met veel goedkopere haltersteunen! Ik hoop dat de Barbarian toestellen goed bevallen![]()
Daarna komen de extra's 
Monkey bar vervangt dit enigzins 

Precies, je hebt nu gewoon een mooie complete setup. En een chin-up bar is juist een uitstekende vervanging voor een lat pulley, chin-ups zijn sowieso veel leuker om te doenIdd, eerst goed opgezocht wat een vereiste wasDaarna komen de extra's
Met deze setup kan ik de 3 grote zonder probleem uitvoeren (was een vereiste voor rippetoe schema)
Zou graag nog een lattower erbij hebben maar zit zonder plaatsMonkey bar vervangt dit enigzins
Barbarian materiaal is top![]()
De low pulley is ook niet echt een gemis en kun je ook vervangen met andere oefeningen zoals dumbbell rows.
Succes met je training!Ik heb laatst Iron Force haltersteunen gekocht en die bevallen ook zeer goed hoor. Hoezo gaan die veel minder lang mee?Heel mooi voorbeeld van een compacte beginners homegym, en toch wel vrij compleet! Met deze setup kun je vrijwel alles aanpakken en met de Barbarian Free-Stands kun je ook zeker nog een hele tijd vooruit, stukken langer dan met veel goedkopere haltersteunen! Ik hoop dat de Barbarian toestellen goed bevallen![]()
Het materiaal zelf zal gewoon lang meegaan hoor, zo bedoelde ik het niet. De Iron Force toestellen zijn - zeker gezien de lage prijzen - uitstekend geschikt voor thuisgebruik. Met het materiaal kan niet veel gebeuren maar bij goedkopere toestellen zul je er eerder uit groeien (letterlijk) naarmate je sterker wordt.Ik heb laatst Iron Force haltersteunen gekocht en die bevallen ook zeer goed hoor. Hoezo gaan die veel minder lang mee?

Ik heb het tuinhuisje omgebouwd tot kleine home gym , Het is niet zo luxe als de meesten hier maar je kan er leuk trainen.
Hier wat fotos :
...
Dit was mijn home gym, Miss dat jullie wat tips hebben wat ik nog aan kan schaffen.
Sportschool sloot ineens dus toen maar besloten een homegym in te richten. Heb er geen spijt van en ben achteraf blij dat die waardeloze sportschool dicht is.
![]()
http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/spiegel-1m75-x-1m40-345866/Ben ook nog op zoek naar zulke posters en spiegel waar te krijgen?

Ben ook nog op zoek naar zulke posters en spiegel waar te krijgen?