MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Hierbij ook weer wat foto's van mijn kant :) Zijn weer wat dingen bijgekomen, fat grips en multi bench pro onderandere. Er is ook nog een Barbarian T-bar row voor aan de powercage onderweg. :D

dfSX7VxobTqV5y6XK1fzjsuBd1VPDw0jEVZkM6ytUHY.jpg

DlkR0wDBwJs58IhJ_-3HgDHzAnPTgn-jh1odid1og5Q.jpg

EXNJRi2VQ0V-4R16Rmw_bEzfZhhWzZleidp_HN3BQ5s.jpg

mS1UgRpulucQRMJmXaEFWLX6wz9UND25VFm3ZOnkAnI.jpg

Q8mQwOVONEMtLUi0dxUtXWJYcuKFncK_eHc1Wg0uxG8.jpg

qbUs20R2odUNYHxFCUEo0VpX_uK4sKwVRBCDzeg7yGE.jpg

R59tYXAnvm5-sZVLIFoHdSUDnM8TSODJtvESBjAyVZs.jpg

uCTf_5sk8VFOzCMC5k8iYilZZqtuxlpxPYi89ItqgJs.jpg

Marktplaats ;)

Advertentie van de aanbieder waar ik ze vandaan heb staat er niet meer op, die had echt pallets vol van die dingen.

Maar 10sec zoeken en je ziet al van zulke advertentie's: http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Stinken totaal niet meer omdat ze al een hele tijd buiten hebben gelegen en de schijven stuiteren gewoon weer omhoog als ze erop vallen. Ondanks het stuiteren sta je er wel heel erg stabiel op.

Er staat hier een hoop indrukwekkend materiaal in dit topic... ik zal op korte termijn ook enkele pics maken van mijn (beginners) home gym!

2dt3sdc.jpg

23plb5.jpg

2h4ximd.jpg

2v0ih4j.jpg

10g06qs.jpg

Mijn (beginners) homegym:

-Free Rack van Barbarian (met Tube option, niet geïnstalleerd wegens plaatsgebrek)

-Barbarian Warrior Multi Bench

-Barbarian Dip Bars + Power Extreme Dipping Belt

- Barbarian T-Bar Row option

-Shitload aan domyos gewichten (slechtste miskoop ooit :) worden vervangen door 50mm in de toekomst) , al een koper gevonden :)

-Barbarian Monkey Bar

- Rubberen matten fitness-seller

- Sportop B870P Hometrainer

-Verder niet op de foto: Iron Force Plate Tree, Ab Wheel

Met deze setup ben ik nu ongeveer 15 weken bezig, Barbell en gewichten zijn voorlopig nog ok voor een beginner. Uit plaatsgebrek spijtig genoeg geen 2,20M barbell (mss later bij verhuis)
Als ik maar meer ruimte had :o

Mijn (beginners) homegym:

-Free Rack van Barbarian (met Tube option, niet geïnstalleerd wegens plaatsgebrek)

-Barbarian Warrior Multi Bench

-Barbarian Dip Bars + Power Extreme Dipping Belt

- Barbarian T-Bar Row option

-Shitload aan domyos gewichten (slechtste miskoop ooit :) worden vervangen door 50mm in de toekomst) , al een koper gevonden :)

-Barbarian Monkey Bar

- Rubberen matten fitness-seller

- Sportop B870P Hometrainer

-Verder niet op de foto: Iron Force Plate Tree, Ab Wheel

Met deze setup ben ik nu ongeveer 15 weken bezig, Barbell en gewichten zijn voorlopig nog ok voor een beginner. Uit plaatsgebrek spijtig genoeg geen 2,20M barbell (mss later bij verhuis)
Als ik maar meer ruimte had :o
Heel mooi voorbeeld van een compacte beginners homegym, en toch wel vrij compleet! Met deze setup kun je vrijwel alles aanpakken en met de Barbarian Free-Stands kun je ook zeker nog een hele tijd vooruit, stukken langer dan met veel goedkopere haltersteunen! Ik hoop dat de Barbarian toestellen goed bevallen :)

Heel mooi voorbeeld van een compacte beginners homegym, en toch wel vrij compleet! Met deze setup kun je vrijwel alles aanpakken en met de Barbarian Free-Stands kun je ook zeker nog een hele tijd vooruit, stukken langer dan met veel goedkopere haltersteunen! Ik hoop dat de Barbarian toestellen goed bevallen :)

Idd, eerst goed opgezocht wat een vereiste was :) Daarna komen de extra's :)

Met deze setup kan ik de 3 grote zonder probleem uitvoeren (was een vereiste voor rippetoe schema)

Zou graag nog een lattower erbij hebben maar zit zonder plaats :( Monkey bar vervangt dit enigzins :)

Barbarian materiaal is top :)

Idd, eerst goed opgezocht wat een vereiste was :) Daarna komen de extra's :)

Met deze setup kan ik de 3 grote zonder probleem uitvoeren (was een vereiste voor rippetoe schema)

Zou graag nog een lattower erbij hebben maar zit zonder plaats :( Monkey bar vervangt dit enigzins :)

Barbarian materiaal is top :)
Precies, je hebt nu gewoon een mooie complete setup. En een chin-up bar is juist een uitstekende vervanging voor een lat pulley, chin-ups zijn sowieso veel leuker om te doen :cool: De low pulley is ook niet echt een gemis en kun je ook vervangen met andere oefeningen zoals dumbbell rows.

Goed om te horen dat het materiaal bevalt, reviews zijn natuurlijk altijd welkom ;) Succes met je training!

Ik heb laatst Iron Force haltersteunen gekocht en die bevallen ook zeer goed hoor. Hoezo gaan die veel minder lang mee?

Ik heb laatst Iron Force haltersteunen gekocht en die bevallen ook zeer goed hoor. Hoezo gaan die veel minder lang mee?
Het materiaal zelf zal gewoon lang meegaan hoor, zo bedoelde ik het niet. De Iron Force toestellen zijn - zeker gezien de lage prijzen - uitstekend geschikt voor thuisgebruik. Met het materiaal kan niet veel gebeuren maar bij goedkopere toestellen zul je er eerder uit groeien (letterlijk) naarmate je sterker wordt.

De Barbarian Free-Stands zijn bijvoorbeeld een stuk steviger en stabieler en hebben veel langere noodopvangsteunen. Zodra je echt je limieten gaat opzoeken en steeds zwaarder gaat trainen, wordt dat steeds belangrijker. Bij goedkopere haltersteunen zoals ook de Iron Force haltersteunen zul je in die situatie waarschijnlijk eerder geneigd zijn om op zoek te gaan naar wat professioneler materiaal. Als dat voor jou echter niet nodig is kun je natuurlijk jarenlang probleemloos met de Iron Force haltersteunen blijven trainen :)

Laatst bewerkt:
Mijn Home Gym

Ik heb het tuinhuisje omgebouwd tot kleine home gym , Het is niet zo luxe als de meesten hier maar je kan er leuk trainen.

Hier wat fotos :

2v13m6h.jpg

11cfwwz.jpg

149bjv5.jpg

2cpb4lf.jpg

2jcu109.jpg

qywx2u.jpg

243kxaa.jpg

14444ci.jpg

Dit was mijn home gym, Miss dat jullie wat tips hebben wat ik nog aan kan schaffen.

Ik heb het tuinhuisje omgebouwd tot kleine home gym , Het is niet zo luxe als de meesten hier maar je kan er leuk trainen.

Hier wat fotos :

...

Dit was mijn home gym, Miss dat jullie wat tips hebben wat ik nog aan kan schaffen.

Prachtige locatie! Is het in de zomermaanden een beetje te doen qua temperatuur zo buiten?

Ben ook nog op zoek naar zulke posters en spiegel waar te krijgen?

Wat betreft spiegels kun je het beste bij een speciaalzaak bestellen. Online heb je diverse opties:
http://www.spiegels-op-maat.nl/
http://www.spiegelpaleis.nl/home
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.thuisinglas.nl/offerte/productgroep/spiegels

Maar vaak zit er ook wel een glashandel in de buurt waarbij je een spiegel op maat kunt laten maken.

Het is uiteraard wel duurder dan 2e hands, maar geeft wel mogelijkheid tot bezorging. Zeker bij grotere formaat spiegels is dat wel zo prettig.

Indien je een kleiner formaat zoekt wat wel in een auto past, kun je altijd kijken bij een gemiddelde meubelzaak.

vandaag eindelijk de rest van men bestelling aangekomen, tis nie veel maar kan toch eindelijk beginnen thuis te trainen ^^
11v74i8.jpg

os78z4.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PowerHouse Middelburg.
Yoke, farmers, log, stones en platform, tyre, slee, harness met rope, duck, verschillende natuurstenen, fust.
Powercage, free stands, bench, 2 50mm halters, safety squatbar, 600 kilo 50mm en nog wat 30mm gewicht, verstelbare oly db's, 30mm db's, bands, boards, GHR, lat pulley met allerlei grepen, rubber matten, turnmatten, deadlift jack en alles wat ik nog vergeten ben.

Terug
Naar boven