Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
javice, tymboo, allebei mooie homegyms, al is het om andere redenen![]()

Hierbij mijn home gym in opbouw.
Niet alles staat op de foto zoals oa dumbells 4-20 maar als hij klaar is maak ik wel nieuwe en betere foto's
![]()
![]()
komt nog een cable cross bij en dummbells tot 40kg. Ook komen er nog power bands, fat grips ed...
Bankje wordt ook nog vervangen.
Is dus nog lang niet klaar![]()
Het gaat nog wel goed (bankje kan je ervan afnemen), verder zou ik enkel in de cage squaten en de rest buiten de cage doen.Naiz!
Heb je met deze opstelling niet weinig ruimte voor je barbell?
wel als je nog neit alle kennis enz. hebt kun je geen tips krijgen van de sportinstructeurJa, er is niets mis met een homegym op mijn leeftijd lijkt me...

"Kennis"... "sportinstructeur"wel als je nog neit alle kennis enz. hebt kun je geen tips krijgen van de sportinstructeur![]()

+1
Wat wil je daarmee zeggen?wel als je nog neit alle kennis enz. hebt kun je geen tips krijgen van de sportinstructeur![]()

Ik zou graag gemonteerde dumbells willen.. Maar kan geen dumbells kwijt in stappen van 2,5 kg, neemt teveel ruimte in. Is het onhandig om dumbells in stappen van 5 kg te nemen? En dan tot de 20 kg verstelbaar voor de random isolatie oefeningen.
Ja of nee? Dacht namelijk ook eerder om zelf al die dumbells los te kopen + gewichten om zelf al die dumbells te 'monteren'. Zodat ik dan wel 2,5 kg erbij op kan schroeven.. Maar dan word het veel duurder dan dat ik gemonteerde dumbells koop.