Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Kan je toch uittellen?

Mooi spul komt er langs hier zeg :thumbs:

Ik ben wel heeel erg benieuwd wat zoiets ongeveer moet kosten http://msn.mess.be/data/thumbnails/21/Smiley6.gif! Heb je een indicatie?

Het was een hele investering, maar heb bewust gekozen om voor degelijk materiaal te gaan. Het doet af en toe wat meer pijn, maar je hebt er in principe je hele leven plezier van. Bovendien is alles 2dehands aangekocht.

Hier weer wat foto's van mijn kant.. opnieuw ingericht, Barbarian bench erbij en een trainingsmaat van me heeft gymshark logo op de muur gemaakt wat erg imo er dik uit ziet.

Wat info:

+- 250kg bumpers
+- 400kg schijven
- Dumbbells van 4 tot 60kg in stappen van 2kg
- Barbarian cage, leg press, tbar row, latpulley, bench pro, calf raise, bicep bankje
- Panatta machines
- Texas Power bar

En nog veel meer..

Grotefoto-QCHUTORQ.jpg

Grotefoto-6NHNTTH6.jpg

Grotefoto-H8XZJPUW.jpg

Grotefoto-VWSMOUOO.jpg

Grotefoto-RWZGLLZ3.jpg

Grotefoto-34DJYODK.jpg

Grotefoto-AYKCAKPD.jpg

Grotefoto-4ORSVRVZ.jpg

Grotefoto-TNDF8PKS.jpg

Grotefoto-IT4CVSYW.jpg

Mooi spul, je zat ook in Zeeland toch?

Je homegym ziet er beter uit dan de gym waar ik in train :o
Echt heel nice!

Met hoeveel man train je daar ongeveer in? Want lijkt me niet dat je dat alleen gefinancierd hebt, of heb je de loterij gewonnen aangezien je 20 bent. :P

Mooi spul, je zat ook in Zeeland toch?

Oude-Tonge, op Goerre-Overflakkee. Net niet in Zeeland :p

Thnx!

Je homegym ziet er beter uit dan de gym waar ik in train :o
Echt heel nice!

Met hoeveel man train je daar ongeveer in? Want lijkt me niet dat je dat alleen gefinancierd hebt, of heb je de loterij gewonnen aangezien je 20 bent. :P

Haha seri?

Alles op de legpress na heb ik zelf gekocht, barbarian spul ook vrijwel alles nieuw.. ik werk gewoon veel naast m'n opleiding :D

echt gruwelijk man

Me jelly

mooie gym bicepz!

Mooie gym!

Monstergym!! Dat barbarian rek is nu toch wel echt geen kleintje maar verdwijnt in het niets tov dat monster rack :eek:

Thanks every1!

Monstergym!! Dat barbarian rek is nu toch wel echt geen kleintje maar verdwijnt in het niets tov dat monster rack :eek:

Haha inderdaad, beetje uit de hand gelopen :p moet er nog gaten bij boren en verven overigens. Weegt zo'n 300kg!

Top 5 gym :cool:

Train je met andere samen?want 650kg schijven is wel veel,vette gym overigens

Thanks! Trainen totaal met zo'n 6 man, niet allemaal tegelijk. Als je met z'n 3en bent heb je aan 650kg imo al te weinig, zoek er dus nog bij :P

wow wat een gym..

Terug
Naar boven