vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreede homegym Djakke! En de voor de rest ook stuk voor stuk nette homegyms.
Jammer genoeg heb ik alleen ruimte voor squat stands en een bench in mijn kleine schuurtje, maar heb in het verleden toen ik bij mijn ouders woonde dit gehad:
- powercage + pulley + pull up bar
- verstelbare bench
- 2x 30 mm halter
- 120 kg 30 mm schijven
- leg extension + leg curl voor aan de bench
Foto, ook al heb ik de homegym verkocht.
![]()
Baal er nog steeds wel van dat ik dit heb verkocht, vooral nu ik een eigen huis heb waar het misschien nog in het schuurtje zou passen. Maar zal binnen een jaar wel weer een mooie homegym opgebouwd hebben.
Thx mannen!De Vlamingen winnen terug terrein met deze laatste 3 pagina'shéél vette homegym djakke!!
Ja ik weet het. Is een beetje overdreven, maar er zat er eentje bij de cage in het pakket en nog een ander was een goeie deal. Kon ik gewoon niet laten liggen en heb er nu nog de ruimte voor. Als er in de toekomst nog iets bijkomt, gaat er waarschijnlijk wel weer een bankje in de verkoop.Je hebt meer bankjes staan dan dat ze er bij ons in de fitness hebben!
Zalige homegym!![]()
Can't wait. Laat maar komen die foto's!Na mijn examens als ik nieuw platform heb zal ik ook eens updaten![]()
Kan je eigenlijk al alles mee trainen hoor! Laat die foto's maar komen als je weer wat nieuws opgebouwd hebt.Vreede homegym Djakke! En de voor de rest ook stuk voor stuk nette homegyms.
Jammer genoeg heb ik alleen ruimte voor squat stands en een bench in mijn kleine schuurtje, maar heb in het verleden toen ik bij mijn ouders woonde dit gehad:
- powercage + pulley + pull up bar
- verstelbare bench
- 2x 30 mm halter
- 120 kg 30 mm schijven
- leg extension + leg curl voor aan de bench
Foto, ook al heb ik de homegym verkocht.
Baal er nog steeds wel van dat ik dit heb verkocht, vooral nu ik een eigen huis heb waar het misschien nog in het schuurtje zou passen. Maar zal binnen een jaar wel weer een mooie homegym opgebouwd hebben.
Altijd welkom! Je weet me ondertussen wel te vinden he. Kan je mijn deadlift techniek ook meteen wat bijschavenVette gym, djakke! Binnenkort toch eens samen trainen daar.![]()

(mooie gym trouwens)Idd, alleen een halter met 50kg aan gewicht (meer zie ik er niet) schiet niet echt op.

Binnenkort ook eens een postje maken over men volledige homegym.
Zonet men mobiele oplaadbare powerled source omhoog gehangen.
nachtelijke workouts kunnen eindelijk ook (train buiten)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien ondankbaar na zo'n vette homegym (respect @Pjay), maar toch effe een overzichtje van mijn homegym waar ik samen met mijn broer train:
Zo'n 8 maanden geleden begonnen met dumbbells, een bankje, een oly stang en wat schijven en stelslematig opgebouwd (via de 2dehandsmarkt). In september eindelijk tijd gevonden om een stuk van de kelder op te ruimen en alle toestellen in elkaar te steken.
- Barbarian Powercage met pulley (125kg steekgewicht)
- Barbarian leg curl / leg extension
- Barbarian leg press / hack squat
- 3x Barbarian multibench
- Barbarian flatbench + preacher curl optie
- Dumbbell serie van 3-30 kg
- 2 x 220cm oly barbbells
- 50mm EZ bar
- 2 x verstelbare oly dumbbells
- 295 kg rubber schijven : 4x25, 4x20, 2x15, 6x10, 2x5, 4x2,5, 4x1,25
- 190 kg gietijzeren schijven: 2x20, 2x15, 4x10, 10x5, 8x2,5, 8x1,25
- Barbarian T-Bar option, een hele hoop grepen voor de pulley en wat power bands
Wat komt er nog bij:
Als ik de komende weken wat tijd heb knutsel ik nog een lifting platform en een schijvenrek in elkaar.
Een dumbellset van 32-40kg op termijn.
Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!!!
Ik ben wel heeel erg benieuwd wat zoiets ongeveer moet kosten http://msn.mess.be/data/thumbnails/21/Smiley6.gif! Heb je een indicatie?