Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Na mijn examens als ik nieuw platform heb zal ik ook eens updaten :D

Vreede homegym Djakke! En de voor de rest ook stuk voor stuk nette homegyms.

Jammer genoeg heb ik alleen ruimte voor squat stands en een bench in mijn kleine schuurtje, maar heb in het verleden toen ik bij mijn ouders woonde dit gehad:

- powercage + pulley + pull up bar
- verstelbare bench
- 2x 30 mm halter
- 120 kg 30 mm schijven
- leg extension + leg curl voor aan de bench

Foto, ook al heb ik de homegym verkocht.

002_2.jpg

Baal er nog steeds wel van dat ik dit heb verkocht, vooral nu ik een eigen huis heb waar het misschien nog in het schuurtje zou passen. Maar zal binnen een jaar wel weer een mooie homegym opgebouwd hebben.

Vette gym, djakke! Binnenkort toch eens samen trainen daar. :D

Jammer genoeg heb ik alleen ruimte voor squat stands en een bench in mijn kleine schuurtje, maar heb in het verleden toen ik bij mijn ouders woonde dit gehad:

- verstelbare bench
- 2x 30 mm halter
- 120 kg 30 mm schijven

002_2.jpg

Baal er nog steeds wel van dat ik dit heb verkocht, vooral nu ik een eigen huis heb waar het misschien nog in het schuurtje zou passen. Maar zal binnen een jaar wel weer een mooie homegym opgebouwd hebben.

nice alles wat je nodig hebt.

Vind dit anders ook wel een brute homegym!

De Vlamingen winnen terug terrein met deze laatste 3 pagina's :p héél vette homegym djakke!!
Thx mannen!

Je hebt meer bankjes staan dan dat ze er bij ons in de fitness hebben! :o
Zalige homegym! :D
Ja ik weet het. Is een beetje overdreven, maar er zat er eentje bij de cage in het pakket en nog een ander was een goeie deal. Kon ik gewoon niet laten liggen en heb er nu nog de ruimte voor. Als er in de toekomst nog iets bijkomt, gaat er waarschijnlijk wel weer een bankje in de verkoop.

Na mijn examens als ik nieuw platform heb zal ik ook eens updaten :D
Can't wait. Laat maar komen die foto's!

- verstelbare bench
- 2x 30 mm halter
- 120 kg 30 mm schijven

Kan je eigenlijk al alles mee trainen hoor! Laat die foto's maar komen als je weer wat nieuws opgebouwd hebt.

Vette gym, djakke! Binnenkort toch eens samen trainen daar. :D
Altijd welkom! Je weet me ondertussen wel te vinden he. Kan je mijn deadlift techniek ook meteen wat bijschaven :D

Damn, komt weer mooi spul voorbij!

Morgen zal ik ook weer eens wat posten van mijn kant, eerst morgenavond een Barbarian Bench Press ophalen :D

Mijn homegym

Hallo allemaal,

Dit is mijn home gym, Ik hoor graag wat jullie er van vinden en of er evt nog materialen aan toegevoegd moeten worden/beter zouden kunnen. Ik heb natuurlijk een fitness Abbo.

Op de foto's... :

Een squat/press rack --> De spotters waar de barbell op ligt zijn voor het bankdrukken. De spotters daarachter zijn er om mee te squaten. Deze zijn allebei in hoogte verstelbaar. Achter de squat spotters zijn twee dip steunen. Om te dippen moet je het rack verstellen. Ik heb dit echter bij bankdrukken en squatten altijd lekker breed staan omdat ik dat comfortabeler vind trainen.

Verstelbaar bankje --> Kan op verschillende posities ingesteld worden. Ik gebruik hem voor chest bench/dumbell presses, dumbell en barbell shoulder presses en voor chest dumbell fly's.

Losse gewichtsschijven --> In totaal 50kg aan gewichten, (50mm). Met de barbell kan er dus maximaal 65kg gewicht getild worden. Ik ben momenteel 15 jaar oud, dus voorlopig genoeg gewicht voor mij.

Verstelbare dumbells 30kg --> De chromen gewichtschijven op de foto horen bij de verstelbare dumbells. Het zijn 30mm schijven. In totaal 25kg losse schijven, met de dumbell bars erbij 30kg aan gewicht. Per arm dus 15kg max.

50mm barbell --> Barbell voor 50mm gewichtsschijven. belastbaar tot 265kg volgens mij.

Hexa 10kg dumbells --> spreekt voor zich

Crosstrainer --> Gebruik ik niet heel veel ;P

20140111_150236.jpg

20140111_150254.jpg

20140111_150312.jpg

20140111_150817.jpg

20140111_150834.jpg

20140111_150852.jpg

20140111_150401.jpg

20140111_150942.jpg

• Like
Waarderingen: M.N
Mooi begin voor 'n 15 jarige!

die potten creatine zomaar op je tafel ben je niet bang de politie een keer komt binnenvallen?

Zijn grote 10 kg schijven zeg.

Verdomme wat een vette gym's hierzo.
Komende week zal ik eens een pic van de mijne posten.... eerst nog even een spiegel ophalen!

Binnenkort ook eens een postje maken over men volledige homegym.
Zonet men mobiele oplaadbare powerled source omhoog gehangen.
nachtelijke workouts kunnen eindelijk ook (train buiten)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Binnenkort ook eens een postje maken over men volledige homegym.
Zonet men mobiele oplaadbare powerled source omhoog gehangen.
nachtelijke workouts kunnen eindelijk ook (train buiten)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

erg donker he :)

Misschien ondankbaar na zo'n vette homegym (respect @Pjay), maar toch effe een overzichtje van mijn homegym waar ik samen met mijn broer train:
  • Barbarian Powercage met pulley (125kg steekgewicht)
  • Barbarian leg curl / leg extension
  • Barbarian leg press / hack squat
  • 3x Barbarian multibench
  • Barbarian flatbench + preacher curl optie
  • Dumbbell serie van 3-30 kg
  • 2 x 220cm oly barbbells
  • 50mm EZ bar
  • 2 x verstelbare oly dumbbells
  • 295 kg rubber schijven : 4x25, 4x20, 2x15, 6x10, 2x5, 4x2,5, 4x1,25
  • 190 kg gietijzeren schijven: 2x20, 2x15, 4x10, 10x5, 8x2,5, 8x1,25
  • Barbarian T-Bar option, een hele hoop grepen voor de pulley en wat power bands
Zo'n 8 maanden geleden begonnen met dumbbells, een bankje, een oly stang en wat schijven en stelslematig opgebouwd (via de 2dehandsmarkt). In september eindelijk tijd gevonden om een stuk van de kelder op te ruimen en alle toestellen in elkaar te steken.

Wat komt er nog bij:
Als ik de komende weken wat tijd heb knutsel ik nog een lifting platform en een schijvenrek in elkaar.
Een dumbellset van 32-40kg op termijn.

Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!!!

Ik ben wel heeel erg benieuwd wat zoiets ongeveer moet kosten
Smiley6.gif
! Heb je een indicatie?

Terug
Naar boven