MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Wat wezen klussen in mijn homegym.

Ziehier de voor en na pics.

@hierboven: Laat maar zien dan.

Waar ik overigens heel benieuwd naar ben is wat voor vloer jullie allemaal in je homegym hebben liggen.
Ik ben namelijk aan het overwegen een ruimte in te richten maar die ligt vol met scheve bakstenen. Wat is fijn materiaal om op te trainen en betaalbaar? Wat kun je op een niet-egale vloer leggen en wat niet? Een platform onder het powerrack, een must of kan het ook met van die rubbertegels?

Laatst bewerkt:
Waarom kan ik maximum maar 1 foto als bijlage toevoegen? En ze worden nog gedraaid ook? Is trouwens via mobiel.

Edit via tinypic dan:

De rest van het materiaal heb ik weg moeten zetten voor obvious reasons. Van top tot teen nieuwe laag verf gekregen. Nadeel is dat ik de vloer 1 week niet mag belasten.

sg04mx.jpg

333epa1.jpg

rmkxox.jpg

Vreede homegym Djakke! En de voor de rest ook stuk voor stuk nette homegyms.

Jammer genoeg heb ik alleen ruimte voor squat stands en een bench in mijn kleine schuurtje, maar heb in het verleden toen ik bij mijn ouders woonde dit gehad:

- powercage + pulley + pull up bar
- verstelbare bench
- 2x 30 mm halter
- 120 kg 30 mm schijven
- leg extension + leg curl voor aan de bench

Foto, ook al heb ik de homegym verkocht.

002_2.jpg

Baal er nog steeds wel van dat ik dit heb verkocht, vooral nu ik een eigen huis heb waar het misschien nog in het schuurtje zou passen. Maar zal binnen een jaar wel weer een mooie homegym opgebouwd hebben.

Hoi, van welk merk is je materiaal?

@hierboven: Laat maar zien dan.

Waar ik overigens heel benieuwd naar ben is wat voor vloer jullie allemaal in je homegym hebben liggen.
Ik ben namelijk aan het overwegen een ruimte in te richten maar die ligt vol met scheve bakstenen. Wat is fijn materiaal om op te trainen en betaalbaar? Wat kun je op een niet-egale vloer leggen en wat niet? Een platform onder het powerrack, een must of kan het ook met van die rubbertegels?

Hangt grotendeels af van het verschil tussen je bakstenen, spreek je over mm of cm. Klein verschil ga je kunnen opvangen met tegels alleen.

Rogue reverse hyper is aangekomen!
DSC_0163_zpskys9mluu.jpg

Overzicht lang 1 kant
DSC_0164_zps1mty8qgc.jpg

Andere kant
DSC_0165_zpsuh2s2moy.jpg

Ik zal vast wel een paar dingen vergeten maar heb nu:

Barbells
- Eleiko sport training bar
- Rogue power bar
- Safety squat bar
- Fortius cambered bar
- Cambered bench bar
- Axle
- Rogue football bar
- Ez curl
- Triceps bar
- 50 mm dumbells

Rogue power rack
Rogue reverse hyper
Rogue bumper plates
Rogue sled
Concept 2 rower
Barbarian warrior bench
Barbarian GHD
Panatta leg press
Finnlo multi lat tower
box voor box squats
Box met 3 hoogtes voor box jumps
Assortiment kettlebels
Boards voor board press
Chains & bands
Paar losse hex dumbells
Everlast boxzak
Oly platform
slamballs
abmat

Zo, er is precies nog leven in Hoeselt :D

Hierbij mijn HomeGym, die ik deze week heb opgebouwd nadat mijn bestelling binnen was van fitness-seller.

Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley (korte/lange stang & touw)
Apex Verstelbare Bank
Lange Barbel stang
Bult gewicht aan schijven. (komen nog meer voor)
Schijven/stang rek.
16 dumbelstangen om vaste setjes van te maken en zo makkelijker te kunnen trainen zonder steeds te hoeven schroeven.
Ez curlstang, (bicepcurl bankje komt nog in de toekomst)
Kortere barbelstang.
Hometrainer voor warming-up
Rubberen matten,(komen er nog meer bij)
2 grote spiegels die ik nog netjes moet ophangen.

2014-01-25092747_zps372ebd9f.jpg

2014-01-25095439_zps8deb4e87.jpg

2014-01-25093524_zps8014459e.jpg

2014-01-25092833_zps57ca478e.jpg

Mooi man, hoe bevalt het rack?

180 stang bedoel je? De korte is dat geloof ik en de lange voor in t rack is 210 of 220.
Maar het rack bevalt me goed.
Was even werk om hem goed stabiel staande te krijgen. Alles wrong veel na het vastdraaien van de bouten nadat t rack volledig opgebouwd was. En ik heb een paar onderdelen iets bij moeten buigen om het te laten passen. Maar dat was geen probleem.

Ziet er sjiek uit!
Waarom de hd2 ipv hd1?

Laatst bewerkt:
Sick sick sick!
Altijd weer zin om te klussen @ my garage!

Ik train nu ook al maandenlang thuis, bevalt echt uitstekend!

Wou eerst wel de HD1 halen maar dacht ik koop dit maar een x voor de rest van mijn leven en daarom heb ik dus de wat duurdere versie besteld.

Rijtje apparaten bij RPB, eigenlijk is het alleen voor LB dat ik echt apparaten verzamel voor UB kan me vaak gestolen worden maar dit vind ik wel gaaf zo. Voor LB nu natuurlijk powerrack en freestands maar daarnaast een legpress, GHR, Roman chair SQ, Back extension en nu een hack SQ. Ik zoek nog zo'n oude legext/legcurl combi. De hacksq ga ik nog wel wat aanpassen.

WP_20140201_001_zps56ef2b84.jpg

• Like
Waarderingen: M.N
/\ Zo zie ik het graag, netjes g-men :cool:

Terug
Naar boven