Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Alleen nog een verstelbaar bankje. Ik hoop er deze week nog een te kunnen vinden.

als je er een koopt, maak dat het goed in je power rack past

wat ik bedoel (heb zelf dat probleem gehad) is dat sommige bankjes de dwarsbalk raken vnachter in het power rack waardoor het moeilijker is voor bv (incline) bench press

let dus vooral op de specs en de totale belastbaarheid bij aanschaf

Ok. Thx!
Welk merk/type zou goed zijn?

Ok. Thx!
Welk merk/type zou goed zijn?

Deze zijn specifiek voor ondiepe racks (heb deze zelf niet dus don't shoot if i'm wrong :rolleyes:)

http://www.fitness-seller.nl/megatec-multi-bench-ras/

http://www.simpleproducts.de/de/Schraegbaenke/Powertec/WB-UB11

Deze is ook interessant voor dat "probleem"

http://www.simpleproducts.de/de/Hantelbank/Body-Solid/GFID31

(heb van de laatste de oude versie kunnen testen en was behoorlijk onder de indruk van de kwaliteit ervan weet niet hoe de nieuwe zich verhoudt tov de oude versie)

Weer schijven update.
De 25'ers moesten weg. Pasten niet op de sleeves.
Nu 2x20 en 2x15 erbij.

20140224_200726.jpg

Not sure if...
Ligt nog veel zand op en in de tegels.

was niet te zien :)

Update van mijn homegym :

260x5af.jpg

fuonx3.jpg

346vl2h.jpg

9ji2ye.jpg

Zeer blij met mn laatste aankopen : leg extension, t-bar en chestpress die me niet veel gekost hebben.

woow, mooi man!

wat is ongveer de oppervlakte van de vloer. ziet er een stuk groter uit dan mijn zolder :P
en hoe ben je trouwens aan die blokken voor block bulls gekomen? zelf gemaakt of ergend gekocht?

Sat staat er op foto 2in het midden?
Btw alles 30mm?

woow, mooi man!

wat is ongveer de oppervlakte van de vloer. ziet er een stuk groter uit dan mijn zolder :P
en hoe ben je trouwens aan die blokken voor block bulls gekomen? zelf gemaakt of ergend gekocht?

Zal nog eens kijken hoe groot t precies is.
Zelf gemaakt met mn 2 linkerhanden haha.

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Sat staat er op foto 2in het midden?
Btw alles 30mm?

Denk dat je de legcurl bedoeld. Hangt een handoek overheen dus niet zo duidelijk.

Ja alles 30 mm. Zolang je geen monsterlijke gewichten versleept zoals 98 % van de forummembers hier heb je daar naar mijn mening wel voldoende aan. Hoogste DL is tot nu toe 230 geweest en dat kan mn stang nog wel aan. De chestpress was wel 50 mm, maar vriend van me maakt er nu 30 mm pinnen op :)

Mooi zoldertje (Home-gym) Twente1983 :)

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

haha zou ik eigenlijk ook moeten doen. (als ik zou weten hoe. ik heb pas linkerhanden haha)
nu moet ik schijven gebruiken. kan ook wel maar wat jij hebt is wel handig. en ook best mooi :)

Mooie homegym! Is die pulley gemaakt door henk en hoe bevalt die?

haha zou ik eigenlijk ook moeten doen. (als ik zou weten hoe. ik heb pas linkerhanden haha)
nu moet ik schijven gebruiken. kan ook wel maar wat jij hebt is wel handig. en ook best mooi :)

Gewoon wat rubber tegels op elkaar leggen?

Mooie homegym! Is die pulley gemaakt door henk en hoe bevalt die?

Ben dr ook erg blij mee nu die zogoed als af is ( blijf toch altijd nog rondkijken naar spul haha).

Pulley heb ik zgan overgekocht maar is idd van Henk. Deze kun je evt nog achter de powercage plaatsen.
Fijn ding en gaat ook lekker zwaar. Enige minpunt is dat er geen rol voor je benen opzit die je tegenhoudt met pulldowns. Dit heb ik opgelost door een buis om de plateholder van mn cage te schuiven.

Twente1983,

wat zijn trouwens de afmetingen van die blocks die je zelf gemaakt hebt?

10r7ma1.jpg

Lijkt niet zo veel maar je kan er wel bijna alles mee doen.
Zit nog te denken aan een legpress / lat pulldown / donkey raise

Terug
Naar boven