- Waardering
- 251
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 70kg
Hier dan ook even een update van mijn beginners homegym. Is natuurlijk niet te vergelijken met alle geweldige homegyms die ik hier op het forum ben tegengekomen maar voor mij momenteel voldoende om alle spiergroepen goed aan te pakken.
Momenteel heb ik:
Barbarian Multi Squat Rack
Barbarian Warrior Multi Bench
Olympische halterstang 185cm
Olympische curlstang
Olympische dumbell stangen
140 kg Barbarian rubberen olympische grip halterschijven
Ik wou graag de Barbarian Multi Bench 2 maar de besteltijd bij FS was te lang voor mij en heb vorige week via marktplaats de Barbarian Warrior Multi Bench voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken.
Wat een super bench is dit zeg. Ik heb hiervoor verschillende (goedkopere) bankjes gehad maar deze springt er met kop en schouders boven uit.
In de toekomst wil ik nog wel wat extra dumbells of een setje extra oly dumbells zodat ik niet continue schijven hoef te verwisselen.
Momenteel heb ik:
Barbarian Multi Squat Rack
Barbarian Warrior Multi Bench
Olympische halterstang 185cm
Olympische curlstang
Olympische dumbell stangen
140 kg Barbarian rubberen olympische grip halterschijven
Ik wou graag de Barbarian Multi Bench 2 maar de besteltijd bij FS was te lang voor mij en heb vorige week via marktplaats de Barbarian Warrior Multi Bench voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken.
Wat een super bench is dit zeg. Ik heb hiervoor verschillende (goedkopere) bankjes gehad maar deze springt er met kop en schouders boven uit.
In de toekomst wil ik nog wel wat extra dumbells of een setje extra oly dumbells zodat ik niet continue schijven hoef te verwisselen.
Laatst bewerkt:

wat is de reden dat je een 185 stang hebt ipv 220cm? 

en dat is niet cool op laminaat