XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Hier dan ook even een update van mijn beginners homegym. Is natuurlijk niet te vergelijken met alle geweldige homegyms die ik hier op het forum ben tegengekomen maar voor mij momenteel voldoende om alle spiergroepen goed aan te pakken.

Momenteel heb ik:

Barbarian Multi Squat Rack
Barbarian Warrior Multi Bench
Olympische halterstang 185cm
Olympische curlstang
Olympische dumbell stangen
140 kg Barbarian rubberen olympische grip halterschijven

Ik wou graag de Barbarian Multi Bench 2 maar de besteltijd bij FS was te lang voor mij en heb vorige week via marktplaats de Barbarian Warrior Multi Bench voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken.
Wat een super bench is dit zeg. Ik heb hiervoor verschillende (goedkopere) bankjes gehad maar deze springt er met kop en schouders boven uit.

In de toekomst wil ik nog wel wat extra dumbells of een setje extra oly dumbells zodat ik niet continue schijven hoef te verwisselen.

P1040565.jpg

P1040563.jpg

P1040568.jpg

P1040571.jpg

Laatst bewerkt:
prima basis man! ;) wat is de reden dat je een 185 stang hebt ipv 220cm?

ik zou ook nog 2 eventueel rubber matjes voor deadlifts aanschaffen.

prima basis man! ;) wat is de reden dat je een 185 stang hebt ipv 220cm?

ik zou ook nog 2 eventueel rubber matjes voor deadlifts aanschaffen.
Thanks man. Helaas kan ik een 220 cm stang helaas niet kwijt i.v.m. mijn schuin aflopende dak op zolder. Rubber matjes voor DL zijn voor mij niet nodig want het zijn rubberen schijven en maken bijna geen geluid op het laminaat.

Thanks man. Helaas kan ik een 220 cm stang helaas niet kwijt i.v.m. mijn schuin aflopende dak op zolder. Rubber matjes voor DL zijn voor mij niet nodig want het zijn rubberen schijven en maken bijna geen geluid op het laminaat.

ja ik heb ook een schuin aflopend dak. das echt irritant. gelukkig welgenoeg ruimte voor een 220 stang.

ja dat met die rubber schijven dacht ik eerst ook. totdat een zware deadlift een keer uit je handen valt:rolleyes:

140 kg zal niet snel uit zijn handen vallen

haha ik zou echt niet op dat laminaat gaan deadliften :roflol:

Ik deadlift nu 80 kg dus dat gaat nog goed. Zal denk ik op een gegeven moment wel wat vloerbescherming nodig hebben.

met 80 kg kun je net zo goed een kussen eronder zetten. :p

Sinds laatste update: leg press, lat pull en een flat bench.
Veder zelf gemaakt: t bar base, monkeybar en rek voor stangen riemen grippers enz.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

laatste foto is hoe hij er nu bijstaat.

image.jpg

Netjes Bram!

wat voor barbell is dat? lijkt op de foto's precies met schroefdraad?! Mooie ruimte!!

zeer mooie ruimte zo.
netjes ingedeeld en schoon.
complimenten hoor :)

@Tepelbram
Ziet er goed uit je gym!

langzaam beginnen.....

20140222_145159_resized.jpg

20140223_130856_resized.jpg

thanks

wat voor barbell is dat? lijkt op de foto's precies met schroefdraad?! Mooie ruimte!!
Een hele oude (schijnt), 2e hands gekocht.
Maar is geen schroefdraad, is gewoon dik en dan weer dun. Soms handig(schijven glijden niet snel eraf) maar dat is ook een nadeel met schijver erop schuiven.

zeer mooie ruimte zo.
netjes ingedeeld en schoon.
complimenten hoor :)

Not sure if...
Ligt nog veel zand op en in de tegels.

@Tepelbram
Ziet er goed uit je gym!

Dankje man, zou alleen nu al meer ruimte willen :p

Alleen nog een verstelbaar bankje. Ik hoop er deze week nog een te kunnen vinden.

Terug
Naar boven