Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

10r7ma1.jpg

Lijkt niet zo veel maar je kan er wel bijna alles mee doen.
Zit nog te denken aan een legpress / lat pulldown / donkey raise

zalige ruimte, maar pas op met die vloer (als je zou deadliften) :p

Gewoon 4 rubber tegels aanschaffen bij de gamma voor paar tientjes :p

Je moet een laminaat gamma vloertje niet onderschatten , het is geen echt parket en kan tegen een stoot. Heb al meerdere malen 30kg ers laten vallen zonder problemen ^^.
Mijn schijven zijn van heavyduty gemaakt uit rubber dus deze kunnen ook tegen een stoot.
Maar meestal train ik best wel rustig en gooi ik nergens mee. En verder deadlift ik op dat niet laminaat gedeelte dat is nog zachter.

Je moet een laminaat gamma vloertje niet onderschatten , het is geen echt parket en kan tegen een stoot. Heb al meerdere malen 30kg ers laten vallen zonder problemen ^^.
Mijn schijven zijn van heavyduty gemaakt uit rubber dus deze kunnen ook tegen een stoot.
Maar meestal train ik best wel rustig en gooi ik nergens mee. En verder deadlift ik op dat niet laminaat gedeelte dat is nog zachter.

Ik heb een kurken vloer, rubberen schijven en die tegels bij deadliften waren t meer dan waard. Stuk minder gebonk :p

Was vooral omdat ouders liepen te klagen dat t bonkte

Haha hier hoor je het gewoon door het hele huis heen. Betonnen frame wat alles door geeft :p

Ach t is een optie tegen bonken/beschadigen

Als je wat gewicht aan je bar hebt hangen geeft dat inderdaad wat harde knallen door het hele gebouw.
Was ooit bij een vriend in zijn homegym , t*ring dat gegalm als je de DL alleen al de laatste 10 cm laat dood vallen zit nog steeds in mijn hoofd.

Haha hier hoor je het gewoon door het hele huis heen. Betonnen frame wat alles door geeft :p

Ach t is een optie tegen bonken/beschadigen

vindt het hardcore (train zelf in een schuur) dus kan me idd voorstellen dat de medebewoners (die vaak zelf niet liften) zich er aan kunnen storen

en idd matten zijn awesome (behalve voor te squaten)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is mijn soort van "back-up homegym". Als ik het te druk heb om naar de gym te gaan dan kan ik thuis nog trainen :)

Squatstands van Schnell
Schijven van Helisports
Alleen nog een bench nodig.

Ik zou even die zwarte dingen eruit halen en 180 graden draaien

vindt het hardcore (train zelf in een schuur) dus kan me idd voorstellen dat de medebewoners (die vaak zelf niet liften) zich er aan kunnen storen

en idd matten zijn awesome (behalve voor te squaten)

Ik heb gewoon 2 rubber tegeltjes die ik na t deadliften gewoon in de hoek leg :p

Waren 6 euro per stuk dacht ik..

.....

Laatst bewerkt:
Echt top kwaliteit , ik had mij geen betere schijven kunnen wensen. Beter als in mijn vorige gym. Ze zijn de prijs dubbel en dik waard! Heeft wel een week of 2 naar rubber liggen ruften maar na een tijd trekt dat weg :)

Echt top kwaliteit , ik had mij geen betere schijven kunnen wensen. Beter als in mijn vorige gym. Ze zijn de prijs dubbel en dik waard! Heeft wel een week of 2 naar rubber liggen ruften maar na een tijd trekt dat weg :)

Fijn om dit te horen want ik wil ze me ook kopen ;). Heb je rubberen chd dumbbells?

jups die zijn ook top. Gym kwaliteit. Zeker een aanrader! Heb al redelijk wat dumbells aangevoeld in homegyms en vond ze allemaal troep, zeker die van helisport , die hebben zo een bubbel in het midden van het handvat *.* deze zijn gewoon recht zoals het hoort. Mijn vorige gym had net de zelfste maar dan in gietijzer.

jups die zijn ook top. Gym kwaliteit. Zeker een aanrader! Heb al redelijk wat dumbells aangevoeld in homegyms en vond ze allemaal troep, zeker die van helisport , die hebben zo een bubbel in het midden van het handvat *.* deze zijn gewoon recht zoals het hoort. Mijn vorige gym had net de zelfste maar dan in gietijzer.

Top materiaal.

Jigglypuff welke cable cross heb je daar staan? ziet goed uit

Terug
Naar boven