hahmann
Cool Novice
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m82
ik ben tevreden over de schijven ik heb ze alleen nog nooit gewogen of zo maar ik vind ze gewoon netje al zijn de gaten in de schijven wel wat ruim dus vaak wat groter
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben tevreden over de schijven ik heb ze alleen nog nooit gewogen of zo maar ik vind ze gewoon netje al zijn de gaten in de schijven wel wat ruim dus vaak wat groter
volgende week krijg ik 100 kg aan 50mm schijven binnen met een 50mm barbell dus het begin is er en het volgende op mijn verlanglijstje is een t-bar row die ik aan mijn power rack kan bevestigen.en er is een ventilatiesysteem in mijn huis aanwezig die meestal als ik 30 minuten onderweg ben begint met ventileren en ik heb 3 ventilatoren voor verkoeling.en verder heb ik nog een buikbankje die ik oa gebruik om decline dumbell flyes te doen en ik heb een gewichtsvest van 30 kg die ik oa gebruik met squats
Mensen die hun home gym hebben in een standaard maat garage?
ik heb hem net binnen en zal het je laten weten als ik hem gebruikt heb, maar hij past prima op mijn bench en ik heb een bodycraft bench.Hoe bevalt de Powertec leg press? Ik heb getwijfeld om hem ook over te nemen, maar was bang dat hij niet goed zou passen in mijn Barbarian bench.
ze geven aan 135kg maar ik denk dat je hem tot 160kg kan belasten en ik ga nog even kijken of ik hem nog kan aanpassen zodat hij meer aan kanBen ik ook benieuwd naar, maar is niet zwaar belastbaar dacht ik...