Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Tevreden over de kwaliteit?
ik ben tevreden over de schijven ik heb ze alleen nog nooit gewogen of zo maar ik vind ze gewoon netje al zijn de gaten in de schijven wel wat ruim dus vaak wat groter
 
Mijn home gym.

20140915_163502.jpg


20140915_163338.jpg


20140915_163321.jpg


20140915_163302.jpg
 
Mensen die hun home gym hebben in een standaard maat garage?
 
jep, mijn foto's staan ergens in het topic
 
volgende week krijg ik 100 kg aan 50mm schijven binnen met een 50mm barbell dus het begin is er en het volgende op mijn verlanglijstje is een t-bar row die ik aan mijn power rack kan bevestigen.en er is een ventilatiesysteem in mijn huis aanwezig die meestal als ik 30 minuten onderweg ben begint met ventileren en ik heb 3 ventilatoren voor verkoeling.en verder heb ik nog een buikbankje die ik oa gebruik om decline dumbell flyes te doen en ik heb een gewichtsvest van 30 kg die ik oa gebruik met squats

Ik verkoop een t-bar row die je aan je power rack vast kan maken.
Zet even je persoonlijke berichten aan !!!
 
De nieuwe aanvulling op mijn home gym powertec leg press accessoire en een schijven standaard

uploadfromtaptalk1411057367255.jpg


uploadfromtaptalk1411057373180.jpg
 
Hoe bevalt de Powertec leg press? Ik heb getwijfeld om hem ook over te nemen, maar was bang dat hij niet goed zou passen in mijn Barbarian bench.
ik heb hem net binnen en zal het je laten weten als ik hem gebruikt heb, maar hij past prima op mijn bench en ik heb een bodycraft bench.
 
Ben ik ook benieuwd naar, maar is niet zwaar belastbaar dacht ik...
 
Ben ik ook benieuwd naar, maar is niet zwaar belastbaar dacht ik...
ze geven aan 135kg maar ik denk dat je hem tot 160kg kan belasten en ik ga nog even kijken of ik hem nog kan aanpassen zodat hij meer aan kan
 
Hierbij dan toch eindelijk wat foto's van mijn home gym. Volgende week komt er als het goed is een lat pulley bij en dan binnenkort een 30mm dumbell set en evt ez curl en triceps bar. Een leg press, glute ham raise en leg extension/curl staan nog op het verlanglijstje maar dat is wat voor volgend jaar waarschijnlijk.
De powercage is van powercage.nl ATX bar, schijven, megatec bankje, haltersteunen en pull up bar van FS.
De reverse hyper en hex bar kwam ik op marktplaats tegen. 20 min rijden en in goede staat voor een goede prijs dus die moest ik hebben. Een reverse hyper kom je zo snel niet gebruikt tegen. Heb ik meteen een stevige schijvenstandaard








Het plafond in de garage is slechts een 205cm dus was een lagere versie van een powercage een erg goede oplossing. Andere oplossingen met safeties waren vaak duurder en/of minder veilig. Wel jammer dat ik mijn bankje net wat ver naar achteren moet zetten voor bench press maar door de dwarssteun maar met 2 bouten vast te zetten is dat opgelost. Bankje omdraaien gaat ook maar dit vind ik fijner. Ook zitten de gaten voor de safeties wat ver van elkaar af maar een 18mm plaat onder mijn bench maakt de hoogte perfect. Nu wat massa op mijn borst kweken en dat is niet meer nodig....

De haltersteunen zijn voor overhead press. Moet ik wel even met de barbell naar een andere ruimte. Wel vervelend als het regent maar no pain no gain:)

DSCN0566.jpg


DSCN0567.jpg


DSCN0568.jpg


DSCN0569.jpg
 
Hierbij dan toch eindelijk wat foto's van mijn home gym.

Bekijk bijlage 54274


Hi chimaira,
Vraagje, ik heb een trainingschuur met de zelfde witte bakstenen zoals jouw garage.
Ik zie dat je de monkeybar binnen op hebt gehangen aan de voegen van je rode bakstenen muur. Is dit ook mogelijk bij de witte bakstenen? En welk soort pluggen en bouten heb je gebruikt? Keilankers of toch een speciaal iets?

Alvast bedankt!
 
Back
Naar boven