AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

BILD0409.JPG BILD0410.JPG BILD0411.JPG Zal ook eens na een aantal jaar een update geven -powertec cage+pulley -+/- 430kg rubber schijven(meeste m&f,paar allricht,en paar FS) -+/- 100kg gietijzer schijven -+/- 100kg 30mm schijven(gietijzer/rubber) -+/- 770kg vaste db's -3 ol.baren -fat baar(homemade) -60mm db's -50mm ez bar -Strongman yoke+ beton schijven -Log -Axle -Roman chair -Bar lift -Home trainer -rubber matten uitgeleend -30mm baar,ez baar en rubber schijven(30kg) recent verkocht: -160kg gietijzer schijven(5-2,5-1,25kg) -4x25kg rubber poolse of russische schijven -4x15kg rubber schijven m&f -biervaten 50 en 25l -wat 30mm baren en schijven nog te koop -Yoke + beton schijven totaal 350kg later meer foto's
Zal ook nog even een update geven: -de yoke is verkocht -door de vochtigheid en bijkomend roestprobleem in de winter(train in een houten garage) zijn er enkel nog rubbercoated schijven van 50mm,ijzer is de deur uit. -nog enkel 30mm gietijzer materiaal,maar word toch niet gebruikt,en gaat wss ook nog de deur uit. -intussen wat lichte logtrainingen bijgelapt.

BILD0464.JPG

BILD0466.JPG

BILD0468.jpg

een hoop prachtige homegyms hier!

Mijn homegym:
2hoiuww.jpg

2luys2d.jpg

rlmkhj.jpg

30109og.jpg

Train sinds januari thuis, en dit is wat ik nu heb verzameld.. Ben voor nu wel ff klaar met kopen & verzamelen:p
Wat er nu allemaal staat:
Barbarian cage met lat pulley
Atx Power bar
Verstelbare bank
Fiets
Seated calf
GHR
Chest supported row
Buikspierbank
300kg aan schijven ongeveer.

Voor de rest nog wat los spul zoals resistance banden, foam rollers en balletjes, verstelbare dumbells, veel kabel attachments, curl stang, farmers stangen, triceps stang en zelfgemaakt deadlift platform.

Laatst bewerkt:
Geil

Grote gym is dat al :) nice !

Mooie gym al, lijkt me top om zoiets op je 20e al thuis te hebben staan.

Mooie gym al, lijkt me top om zoiets op je 20e al thuis te hebben staan.

Ja tis wel chill dat ik nog thuis woon en geen huur hoef te betalen ofzo. Kan ik al me geld in de gym stoppen en al ga ik op mezelf wonen kan alles gewoon mee:D

Dan ga je wel groot moeten gaan wonen, of alles in je living zetten :D

Hier staat gewoon alles netjes in de slaapkamer, je moet wat he ;)

Mooie verzameling. Wordt het niet erg koud in de winter met die bestrating als ondergrond? Lekker veel ruimte en hoogte. Nu nog een leg press??
Die GHR staat ook op mijn verlanglijstje. Waar gebruik je die roze dumbells voor;)

Mooie verzameling. Wordt het niet erg koud in de winter met die bestrating als ondergrond? Lekker veel ruimte en hoogte. Nu nog een leg press??
Die GHR staat ook op mijn verlanglijstje. Waar gebruik je die roze dumbells voor;)

Yep wordt wel koud in de winter ja, maar train dan gwn in een hoodie en joggingsbroek en dan is t prima te doen. Leg press komt er vast nog wel een keer, eerst maar weer ff sparen.
Die mooie roze dumbells gebruik ik voor waming up :P

prima voor elkaar!

Zo mijn ruimte van 2,4m bij 3,5m maar het past er in

uploadfromtaptalk1409580359990.jpg

uploadfromtaptalk1409580369260.jpg

uploadfromtaptalk1409580376665.jpg

uploadfromtaptalk1409580382965.jpg

Zo te zien een super ruimte, Hahmann! :)

Mijn huiskamer.

03.jpg

02.jpg

30%.jpg

Ziet er goed uit Hahmann.
Zijn dat de schijven van Helisports? Zijn die vlak aan de achterkant, of hebben ze een zelfde patroon als de gefotografeerde kant?

Ziet er goed uit Hahmann.
Zijn dat de schijven van Helisports? Zijn die vlak aan de achterkant, of hebben ze een zelfde patroon als de gefotografeerde kant?
de achterkant is hetzelfde als de voorkant behalve de 1,25kg schijven die zijn wel vlak en ze zijn van helisports

Tevreden over de kwaliteit?

Terug
Naar boven