- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
uhm ik ben niet super sterk dus er worden geen honderden kilo´s verplaatst, maar vooralsnog gaat alles prima
Welke heb je? Ik wil er ook zo een daarvandaan halen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uhm ik ben niet super sterk dus er worden geen honderden kilo´s verplaatst, maar vooralsnog gaat alles prima
Zal ook nog even een update geven: -de yoke is verkocht -door de vochtigheid en bijkomend roestprobleem in de winter(train in een houten garage) zijn er enkel nog rubbercoated schijven van 50mm,ijzer is de deur uit. -nog enkel 30mm gietijzer materiaal,maar word toch niet gebruikt,en gaat wss ook nog de deur uit. -intussen wat lichte logtrainingen bijgelapt.![]()
![]()
Zal ook eens na een aantal jaar een update geven -powertec cage+pulley -+/- 430kg rubber schijven(meeste m&f,paar allricht,en paar FS) -+/- 100kg gietijzer schijven -+/- 100kg 30mm schijven(gietijzer/rubber) -+/- 770kg vaste db's -3 ol.baren -fat baar(homemade) -60mm db's -50mm ez bar -Strongman yoke+ beton schijven -Log -Axle -Roman chair -Bar lift -Home trainer -rubber matten uitgeleend -30mm baar,ez baar en rubber schijven(30kg) recent verkocht: -160kg gietijzer schijven(5-2,5-1,25kg) -4x25kg rubber poolse of russische schijven -4x15kg rubber schijven m&f -biervaten 50 en 25l -wat 30mm baren en schijven nog te koop -Yoke + beton schijven totaal 350kg later meer foto's

Mooie gym al, lijkt me top om zoiets op je 20e al thuis te hebben staan.

Mooie verzameling. Wordt het niet erg koud in de winter met die bestrating als ondergrond? Lekker veel ruimte en hoogte. Nu nog een leg press??
Die GHR staat ook op mijn verlanglijstje. Waar gebruik je die roze dumbells voor![]()

Dank je binnenkort een schijvenrek erbij plaatsen om het nog wat netter te krijgen
de achterkant is hetzelfde als de voorkant behalve de 1,25kg schijven die zijn wel vlak en ze zijn van helisportsZiet er goed uit Hahmann.
Zijn dat de schijven van Helisports? Zijn die vlak aan de achterkant, of hebben ze een zelfde patroon als de gefotografeerde kant?