MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Super nice! :D jaloerssss

Mooie ruimte, is dat een schuur of ia dit op een zolder?
Lekker spul heb je er staan.

het is een geisoleerde schuur die afgelopen zomer in de tuin is geplaatst, had et eerst in de garage maar dat was te krap en wou een schuur bouwen voor de andere spullen uit de garage.
maar bedacht toen, kan ook de spullen in de garage laten en dan een schuur precies op maat van me trainingsmateriaal bouwen.
Dus toen dat maar gedaan en heb er geen spijt van ik kom er erg graag :-)

Geen los squatrack?

nee zou niet weten waar ik een squat rack voor nodig zou hebben squaten doe ik in de smithmachine omdat ik 2 slechte knieen heb en daarmee geen risico meer ga nemen dus hoe ik het lekker bij de machine krijg ik ze ook wel kapot mee en is iets veiliger in mijn geval

Smith veiliger voor je knieen? Een legpress zou ik snappen, maar een smith verpest je knieen nog meer dan losse squats.

Hier efkes een update van mijn homegym, voor mij is dit momenteel voldoende, maar zoek constant naar meer intressante toestellen. Gr berre
Halters zijn oplopend van 8kg tot 18kg en nog een setje van 24 kg.
Deze zal ik wel binnenkort aanvullen tot 30 kg
Half rack en halterrek heb ik zelf gemaakt..

Volgende dat ik nog mis is olympic bar & rubber halterschijven diameter 50 voor deadlifts.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Laatst bewerkt:
Zo'n ruimte heeft veel karakter ja. Vraag me wel af wat er onder die houten vloer ligt (en wat zware deadlifts / oly lifts zou/zal geven).

Probleem met ruimte hebben is dat je het ook allemaal gaat volproppen ook :(

Heerlijk rauwe ruimte @berre69!

Neem zeker eens een kijkje in ons ATX halterstangen aanbod als je op zoek bent naar een goede powerlifting bar :)

ATX Ram Bar bij 222 kg deadlift: https://www.instagram.com/p/_hLXGul1vD/
Zeg waarom sponsor je hem niet met een setje. Een Oly met 150kg plates.
Het lijkt me een super homegym om met jullie spullen te pronken.

btw ik ken hem niet ook niet via via ofzo, maar vind zijn ruimte wel helemaal top.

Zo'n ruimte heeft veel karakter ja. Vraag me wel af wat er onder die houten vloer ligt (en wat zware deadlifts / oly lifts zou/zal geven).

Probleem met ruimte hebben is dat je het ook allemaal gaat volproppen ook :(

Onder die houten vloer ligt beton gegoten. Was vroeger een loods, die ze verandert hebben naar een cafe..
Met die café zelf is niet veel meer te doen, is al redelijk vervallen... Maar ideaal om nog te gebruiken om te fitnessen!

Zeg waarom sponsor je hem niet met een setje. Een Oly met 150kg plates.
Het lijkt me een super homegym om met jullie spullen te pronken.

btw ik ken hem niet ook niet via via ofzo, maar vind zijn ruimte wel helemaal top.
Haha, niet zo handig als er alleen een halterstang van ons ligt en alle toestellen ergens anders vandaan komen of zelfgemaakt zijn :p

Op onze Facebook pagina komen overigens ook regelmatig foto's van homegyms met onze toestellen voorbij.

Klinkt allemaal zeer aantrekkelijk.. Enkel altijd hetzelfde probleem => €€€€ :rolleyes::(
Onze rubbermatten (10-12 mm dik) en rubbertegels (30 mm dik) zijn een stuk goedkoper, daarmee kom je al een heel eind hoor :)

Veel mensen gebruiken gewoon de 30 mm rubbertegels links en rechts van de halterstang voor het dempen van deadlifts. De Deadlift Deadener is daar een wat verder uitgewerkte variant van (helaas ook wat duurder).

Laatst bewerkt:
Hier efkes een update van mijn homegym, voor mij is dit momenteel voldoende, maar zoek constant naar meer intressante toestellen. Gr berre
Halters zijn oplopend van 8kg tot 18kg en nog een setje van 24 kg.
Deze zal ik wel binnenkort aanvullen tot 30 kg
Half rack en halterrek heb ik zelf gemaakt..

Volgende dat ik nog mis is olympic bar & rubber halterschijven diameter 50 voor deadlifts.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Mooie ruimte. Ik zie vaak mooi spul op marktplaats en bij FS/Helisports etc maar ja waar laat je het he;) Ook zou ik net een iets hoger plafond willen ivm pullups:P
Ik weet niet waar je woont maar ik heb nog wel een 50mm barbell over. Niks speciaals is er een van Kroon (helisports).
Ik gebruik eigenlijk alleen maar mijn ATX powerbar.

Mooie ruimte. Ik zie vaak mooi spul op marktplaats en bij FS/Helisports etc maar ja waar laat je het he;) Ook zou ik net een iets hoger plafond willen ivm pullups:P
Ik weet niet waar je woont maar ik heb nog wel een 50mm barbell over. Niks speciaals is er een van Kroon (helisports).
Ik gebruik eigenlijk alleen maar mijn ATX powerbar.
Hey, bedankt voor het aanbod, maar ik ben van belgie (west vlaanderen)
heb ooit eens enkele spullen gehaald net over antwerpen, en dat vond ik al te ver dusja ;)
Kga nog efkes wachten tot ik iets dichter wat vind...
En dan heb ik ook nog een vriendin die niet wil dat ik teveel geld spendeer in één keer wat ik kan begrijpen,
Want kheb nog maar net enkele dingen gekocht..

Terug
Naar boven