MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Zo.. Kasten voor overige rotzooi op te bergen in de lak. Muren in de verf. Spiegel gemonteerd tegen de muur. Woensdag vloer leggen en dan mogen de spullen er van het weekend in :)

image.jpg


Edit: zo en we zijn weer opgeschoten. vloer gelegd, muziek installatie geïnstalleerd en het aller belangrijkste; het barbarian rack met pulley staat er. Nu de hometrainer nog plaatsen voor wat opwarming of minimalistische cardio en de boks/rag zag ophangen:

2zh45dc.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren training RPB

Opw TKE, stretchen, exorotaties met band, dislocates

Oef 1 logpress
5x52,5
5x62,5
5x72,5
3x82,5
3x92,5
3x110
2x120 3f
3x120
3x120

Log is een beetje problematisch op het moment maar dat heb ik zo nu en dan. Schouder lijkt wel wat gestabiliseerd en nu is het afwachten op de uitslag van de foto's. Als we gericht kunnen behandelen hoop ik weer stappen te kunnen gaan maken op de press.

Oef 2 Bring sally up challenge (ik had het beloofd en gelijk mooi die Eleiko maar eens goed testen)
100kg failed net voor het einde.... was er bijna. Ik heb het onderschat maar ik denk dat iedereen dat gaat doen met die pauzes onderin. Zal het absoluut vaker doen tot ik het haal. Het zit er namelijk zeker wel in.


En met trillende beentjes weer verder trainen.

Oef 3 Farmers
30m 80
30m 100
30m 110
60m 120

Oef 4 Tyre (360)
3x8

Oef 5 Stones
Run 85/110/120/130/150 op NL platform
2x run gedaan

Oef 6 Circusdumbell
5x50 L&R
5x55 L&R
5x55 L&R

Brian kon weer eens niet stoppen met trainen dus daarom deze nog met hem gedaan.

Oef 7 Abs op back extension
5 sets van 30


En toen 50 vuilniszakken uit de andere ruimte weggebracht met Frank en Werner. Zooi van de meets vanaf 2011. Zeg maar gerust vrij smerig.
 
69a3c2387b316e49caf14295a52208e6.jpg


Legpress / curl net nieuw (2e hands 150,-) ivm 2 hernia's recentelijk.
Ruimte is klein 2.23x4.50, maar kan eigenlijk alles (gezien omstandigheden) doen.

Vandaag olympische adapter erop geramd met vuisthamer (zo'n kroon-ding wat eigenlijk te klein is).

f08daedc5cf9b595c3d797ddeeafe610.jpg


7 platen zijn makkelijk te laden!


 
  • Like
Waarderingen: M.N
3f215766cf7ed6ea1f5d6eca38f2959d.jpg


Foto 50mm adapter.

Spiegel tegenover rack btw


 
  • Like
Waarderingen: M.N
Ik zie hier mooie homegyms voorbij komen. Sinds kort heb ik ook een homegym en zit met de volgende vraag; hoe lossen jullie oneffenheden in de vloer op? Mijn rack wiebelt een beetje en bij het deadliften wil de stang wel eens wegrollen bij de set up. Als mijn vraag hier verkeerd staat hoor ik het graag.
 
Ik zie hier mooie homegyms voorbij komen. Sinds kort heb ik ook een homegym en zit met de volgende vraag; hoe lossen jullie oneffenheden in de vloer op? Mijn rack wiebelt een beetje en bij het deadliften wil de stang wel eens wegrollen bij de set up. Als mijn vraag hier verkeerd staat hoor ik het graag.
Op dit moment met een stuk vloerbedekking onder me rack, maar ik heb een rubbertegel vloer aangeschaft die binnenkort geleverd wordt
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Ik kan niet tippen aan een groot deel van de home gyms die ik hier heb gezien, maar bij deze dan ook mijn plekje.
Er gaat wel nog het een en ander veranderen.. De ATX gietijzeren ga ik vervangen door rubberen i.v.m. mijn laminaat en het geluid dat ze maken, het bankje wil ik vervangen door een Flat bench die voldoet aan de IPF eisen en de ATX econ power bar wil ik vervangen door de ATX Ram Bar.

Interesse in 147kg gietijzeren ATX schijven? PM of zie marktplaats.

20160311_110854.jpg


20160311_110912.jpg
 
Mooie set Up toch!? Ik heb die verstelbare dumbels ook gehad. Soort bowflex, maar ondanks dat het de goedkopere variant moet voorstellen hebben ze minder mankementen dan bowflex haha. Ziet er netjes uit. Zou alleen een gewichten boompje kopen zodat je je schijven beetje deftig kan opruimen.
 
Hier mijn krappe "gym" foto's.Zo goed als alle materiaal is van Body-Solid.Bench,Powerrack,Rubberen Dumbbells+schijven...
Heb in het verleden ook de leg extension/leg curl gehad maar heb deze verkocht omdat de "bewegingsbaan" vd leg curl niet voldeed.
Foto's kon ik niet beter maken door te weinig ruimte.
Grtz

P3210006.JPG


P3210007.JPG
 
Mijn home-gym is niet zo speciaal: een dip bar en een chin up, maar ik heb wel een prachtige motivatie tekening op de muur gemaakt. Ongeveer 2 meter en 60 cm hoog.

Motivatietekening.jpg
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Mijn home gym in een vrij hoekje in de logeerkamer op zolder. ;)

Voorlopig is dit, naast mijn fitness matje voldoende. Gelukkig ben ik vrij handig en heb ik een draai/frees bankje e.d., dus als het moet kan ik van alles zelf erbij knutselen en/of aanpassen.

IMG_4059.JPG
 
Mijn home gym in een vrij hoekje in de logeerkamer op zolder. ;)

Voorlopig is dit, naast mijn fitness matje voldoende. Gelukkig ben ik vrij handig en heb ik een draai/frees bankje e.d., dus als het moet kan ik van alles zelf erbij knutselen en/of aanpassen.

Het is in ieder geval een begin. Heb je ook nog een sportschool abonnement?
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Het is in ieder geval een begin. Heb je ook nog een sportschool abonnement?
Klein begin.. ;) En nee, ik heb geen sportschool abonnement. Naar de zolder lopen is een veel lagere drempel dan naar de sportschool rijden. Ik weiger om met de auto naar de sportschool te gaan, dat is volslagen idioot (uit de auto stappen om vervolgens binnen op een hometrainer te gaan zitten....) en het is zeker een kwartier fietsen. Heen geen probleem, terug geen feest als spieren niet meer meewerken.
Voor het cardio gebeuren, ben ik op zoek naar een betaalbare roeitrainer. En uiteindelijk zal ik meer gewichten kopen en een frame aan de muur/plafond monteren voor pull ups, squats en wat al niet meer, met weerstandsbanden en een stevig frame kan je ook een boel doen. Mijn doelstelling is niet om een perfect zwaar gespierd lichaam te krijgen, maar een voor mij acceptabel lichaam.
 
Ik train zelf met fitnesselastieken dit is handig voor thuis, of voor mee op vakantie. Het weegt weinig en werkt uitstekend!
Dan zul je al snel tegen een plafond aanlopen dat je zwaarder kan pakken maar je geen extra weerstand kan bieden. Of heb je daar geen last van?
 
Nu al een tijdje het Barbarian rack met pulley van Fitness Seller staan in combinatie met de Ram Bar, MegaTec verstelbare bench, barbarian rubber plates en een simpele home trainert.

Verder nog wat aanvullend materiaal zoals 50mm dumbbels, 50mm curlstang en een ab wheel.

Moet zeggen dat ik blij ben met de keuze voor een homegym, lekker vrij en trainen wanneer je wilt.

qMOXAzmh.jpg
 
Back
Naar boven