Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Kheb weer enkele toestellen bijgekocht, nog een kleine update..
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Wow wat een ruimte man daar bennik jaloers op.[emoji5]

Kheb weer enkele toestellen bijgekocht, nog een kleine update..
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Nu ben ik al verdomme jaloers....

Ik heb alleen maar een homegym met een paar zware dumbbells, barbell, optrek en dip station, 2x15kg halterschijven......

Edit: Nu moet ik nog leren om me spelling te checken....

Damn wat een ruimte inderdaad, hoop ooit ook nog zoiets in mijn buurt te vinden...

Onze rubbermatten (10-12 mm dik) en rubbertegels (30 mm dik) zijn een stuk goedkoper, daarmee kom je al een heel eind hoor :)

Veel mensen gebruiken gewoon de 30 mm rubbertegels links en rechts van de halterstang voor het dempen van deadlifts. De Deadlift Deadener is daar een wat verder uitgewerkte variant van (helaas ook wat duurder).
Een echt platform of rubber tegels alleen scheelt echt wel heel veel hoor. Jammer dat die ATX platformen 1200EUR kosten.

Wanneer komt dat nieuwe platform @Fitness Seller en wat maakt die beter dan de huidige die jullie hebben/hadden en wat maakt het beter dan een zelfbouw platform (wat voor 300EUR te regelen is).

wat maakt die beter dan de huidige die jullie hebben/hadden en wat maakt het beter dan een zelfbouw platform (wat voor 300EUR te regelen is).
Het ijzeren frame rondom kost natuurlijk wel wat meer om te maken. Maar ik denk dat het vooral veel kost om te verzenden. Om het equivalent te maken van een ATX platform zal je rond de 500€ neertellen + relatief veel tijd (en wat metaalbewerkingservaring).

Het ijzeren frame rondom kost natuurlijk wel wat meer om te maken. Maar ik denk dat het vooral veel kost om te verzenden. Om het equivalent te maken van een ATX platform zal je rond de 500€ neertellen + relatief veel tijd (en wat metaalbewerkingservaring).
Maar het ATX platform is weer maar 2m diep, dat is niet veel als je ook je squat stand er nog op moet zetten, dan hou ik 50cm over voor snatches en clean&jerks. ;)

Heb 2.5m en met squatstands vind ik het niet al te ruim nee...
Maar als je echt een mooie houten middenstuk van 40mm wil dan betaal je daar ook wel serieus voor oa.

Maar het ATX platform is weer maar 2m diep, dat is niet veel als je ook je squat stand er nog op moet zetten, dan hou ik 50cm over voor snatches en clean&jerks. ;)
Ik heb ook reeds al het materiaal gekocht om er zelf 1 te maken (zonder ijzeren kader aangezien dat niet noodzakelijk is).
Het gaat ook dikker zijn dan die van Fitness Seller. Ik had het rubber al, dus heb net geen 120€ aan mulitplex liggen.
Heb 2.5m en met squatstands vind ik het niet al te ruim nee...
Maar als je echt een mooie houten middenstuk van 40mm wil dan betaal je daar ook wel serieus voor oa.
Ik ga 1 hoge kwaliteit van 21mm en 1 van 18mm samenlijmen, dan heb je voor relatief weinig geld wel een zeer degelijk middenstuk. Het zal 3m66 worden denk ik (moet mijn plannen nog eens checken).

Ziet er goed uit @vsral hoe groot is jou ruimte? Volgens mij had ik in dit topic toen gelezen dat het een oud klaslokaal is?

Klopt.
lokaal is +/- 6x9m, maar niet perfect rechthoekig.

Dit was voor de 'update':
https://forum.bodybuilding.nl/topics/toon-je-home-gym.71678/page-272#post-8927513

Zijn ondertussen wel redelijk wat nieuwe spullen bij hoor (wat specialty bars, bumpers, Rogue schijvenrek op wielen van Jaap (verrassend handig eigenlijk...)), backextension en 2 bankjes van technogym (alledrie voor 250 eur bv), 3 paar eleiko sluiters (2ehands), extra M&F schijven (enkele andere verkocht in plaats), grotere koelkast voor de booze, meer booze...

Echt mooie homegym hier zie ik al! Mijne is nunaf en klein maar fijn! 3x2 meter maar erg blij mee

IMG_20160111_184954.jpg
IMG_0406.JPG

shit @vsral ... I have the weirdest boner right now :p

1 woord - NICE !

Wat kost een lidmaatschap daaro?

Haha, aan de regulars / kameraden vraag ik 1 euro per keer dat ze komen. Klein beetje onkosten dekken. Als iemand een enkele keer wil meetrainen vraag ik niks.
Moet er niets aan verdienen. Is gewoon een vriendendienst langs mijn kant, is ook veel gezelliger en motiverender om met een groepje te trainen.
Enkel @willem9 , @Yaspr en mezelf hebben een sleutel, rest is afhankelijk van een van ons om mee te kunnen trainen (maar hun komen ook niet zo regelmatig).

Haha, aan de regulars / kameraden vraag ik 1 euro per keer dat ze komen. Klein beetje onkosten dekken. Als iemand een enkele keer wil meetrainen vraag ik niks.
Moet er niets aan verdienen. Is gewoon een vriendendienst langs mijn kant, is ook veel gezelliger en motiverender om met een groepje te trainen.
Enkel @willem9 , @Yaspr en mezelf hebben een sleutel, rest is afhankelijk van een van ons om mee te kunnen trainen (maar hun komen ook niet zo regelmatig).
Toch maar eens een keer die kant op komen om eens samen te trainen kerel.

Garage verbouwing bijna klaar en de hele mikmak bij @Fitness Seller besteld. Kijken hoe snel we alles af kunnen krijgen :)

Terug
Naar boven