MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Dat is een logeerbed en op de dagen dat ik moet slapen ivm nachtdiensten en onze kleine meid is niet naar de opvang is het daar een stuk stiller dan in mijn slaapkamer.

Dat ding naast de sauna stamt nog uit de tijd dat ik alleen maar cardio deed (hardlopen en wielrennen), dan was dat makkelijk om wat UB oefeningen te doen. Nu doe ik er eigenlijk alleen cable rows en facepulls mee, na de bevalling van mijn vrouw zal ik eens kijken of ol haar kan overhalen het door iets zinvollers te vervangen.
 
Mooi hoor
Is het een bovenverdieping? Ivm deadlift


Geen last, heb 1m bij 1m 3cm dikke rubbere matten, dus dat dempt genoeg. Huis constructie is van beton, zie hier geen problemen van in :)
 
Bberg jou verstelbaar bankje waar is die van ik heb die volgens mij ook en ik zie dat je een legextension/curl adapter hebt liggen van welk merk is die of waar heb je die gekocht. Ps mijn bankje is van getrxd maar kan spul voor dit merk alleen maar in amerika vinden

Merk Laud van Workoutsupply, ziet er inderdaad het zelfde uit.
 
Geen last, heb 1m bij 1m 3cm dikke rubbere matten, dus dat dempt genoeg. Huis constructie is van beton, zie hier geen problemen van in :)

Ik doe het zelf ook, maar ik zou toch echt oppassen met deadlifts. Een betonnen vloer in een gewoon rijtjeshuis is niet dezelfde betonnen vloer als op kantoor of in de sportschool. De nuttige belasting voor een huis ligt tussen de 150-175kg/m2.
Daar ga je met al die matten plus de rest royaal overheen als je deadlift, demping of niet. Dat zal normaal niet snel een probleem geven, maar als je 200kg herhaaldelijk laat droppen, of hard terugzet, wellicht dat je dan wat barsten in de kamer eronder mag repareren.
 
De betonnenvloer zal niet naar ik verwacht schade oplopen. De kans op schade aan de cementdekvloer is dan weer groter. Wanneer je veel en zwaar gaat deadliften dan zou ik je adviseren een deadlift platform te bouwen. Kun je goed die 3cm matten voor gebruiken.
 
Ik doe het zelf ook, maar ik zou toch echt oppassen met deadlifts. Een betonnen vloer in een gewoon rijtjeshuis is niet dezelfde betonnen vloer als op kantoor of in de sportschool. De nuttige belasting voor een huis ligt tussen de 150-175kg/m2.
Daar ga je met al die matten plus de rest royaal overheen als je deadlift, demping of niet. Dat zal normaal niet snel een probleem geven, maar als je 200kg herhaaldelijk laat droppen, of hard terugzet, wellicht dat je dan wat barsten in de kamer eronder mag repareren.

Goede tip!

Had hierdoor scheuren in diverse kamers 1 laag dieper en in diverse kamers 2 lagen dieper. Zou echt een platform nemen. Ben zelf verhuist naar de garage nu ik alles hersteld had. Geeft toch behoorlijke trillingen ondanks rubberen tegels.
 
Dankzij de verhuizing heb ik mijn gym kunnen verplaatsen binnen mijn woning, dus eindelijk mijn eerste echte home gym.
Heb gekozen voor een open plan, toestellen/spullen langs de muren om zo een lege vloer te creëren waar je verschillende soorten trainingen kunt combineren.
Ook al mijn roestige spullen (kettingen en bomen) voorzien van een goede laklaag, iets minder hardcore maar wel een stuk schoner. :)

In de kastjes aan de muur heb ik al mijn grip spullen een mooi plekje kunnen geven en op de vensterbanken liggen mijn grippers en dexterity ballen. Naast de reguliere gym spullen ook mijn kettlebells en clubbels een plekje kunnen geven. De bomen liggen nu nog op de vloer maar hier wil ik stands voor laten maken om ze verticaal in de ruimte te kunnen plaatsen zodat ze minder vloeroppervlakte in beslag nemen.

De ruimte ligt vol met 3cm dikke rubber tegels (vlakke onderzijde) en bij de atlas platforms ligt daarop een 2,5cm rijplaat met nog een 3cm dikke rubber tegel.

2yxj790.jpg

11t4lzn.jpg

2hnyz6a.jpg

5e97qf.jpg

2cgypo7.jpg

261j9t5.jpg

2zin81l.jpg
2jbpfes.jpg
 
Dankzij de verhuizing heb ik mijn gym kunnen verplaatsen binnen mijn woning, dus eindelijk mijn eerste echte home gym.
Heb gekozen voor een open plan, toestellen/spullen langs de muren om zo een lege vloer te creëren waar je verschillende soorten trainingen kunt combineren.
Ook al mijn roestige spullen (kettingen en bomen) voorzien van een goede laklaag, iets minder hardcore maar wel een stuk schoner. :)

In de kastjes aan de muur heb ik al mijn grip spullen een mooi plekje kunnen geven en op de vensterbanken liggen mijn grippers en dexterity ballen. Naast de reguliere gym spullen ook mijn kettlebells en clubbels een plekje kunnen geven. De bomen liggen nu nog op de vloer maar hier wil ik stands voor laten maken om ze verticaal in de ruimte te kunnen plaatsen zodat ze minder vloeroppervlakte in beslag nemen.

De ruimte ligt vol met 3cm dikke rubber tegels (vlakke onderzijde) en bij de atlas platforms ligt daarop een 2,5cm rijplaat met nog een 3cm dikke rubber tegel.

2yxj790.jpg

11t4lzn.jpg

2hnyz6a.jpg

5e97qf.jpg

2cgypo7.jpg

261j9t5.jpg

2zin81l.jpg
2jbpfes.jpg

Heb jij nog tijd om te trainen dan?

Mooie ruimte hoor!
 
UnCompress echt mooie homegym kerel. Alleen de vloer al. Heb je wel eens naar Brian Alsruhe op youtube gekeken? Die heeft in zijn gym allerlei diy opbergrekken, ook voor de logs. Misschien kun je daar wat inspiratie opdoen.
 
Holy Fuck, wat een stapel dumbbells! :eek:
Nice!!
Mooie barbell voor de misses. :)
 
Homegym 2.0! We zijn klaar denk ik! Er is ook niet echt plaatst meer nu :) heel blij met de nieuwe levering.
Thx Fitness Seller
Kan het kwaad dat de hexdumbells per paar op elkaar liggen?
Heel coole home gym! Ik zal je foto binnenkort delen op onze social media pagina's :flex:

De hex dumbbells kun je gewoon op elkaar gestapeld laten liggen, dat is geen enkel probleem.
 
Heel coole home gym! Ik zal je foto binnenkort delen op onze social media pagina's :flex:

De hex dumbbells kun je gewoon op elkaar gestapeld laten liggen, dat is geen enkel probleem.
He, ik zag dat bij dat inklapbare muurrack geen spotarmen zaten, die kunnen er toch wel aangemaakt worden?
 
wooow zieke sheit
chique tent lol..
huur of koopwoning ? ?
Is een koopwoning ;) dit gaat natuurlijk wel tenkoste van de auto binnen te zetten maar dat boeit niet :D
 
Back
Naar boven