MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Heel coole home gym! Ik zal je foto binnenkort delen op onze social media pagina's :flex:

De hex dumbbells kun je gewoon op elkaar gestapeld laten liggen, dat is geen enkel probleem.
Okeej thanks! Dat mag je zeker doen :p
 
Is een koopwoning ;) dit gaat natuurlijk wel tenkoste van de auto binnen te zetten maar dat boeit niet :D
erg mooie gym iig.. Heb je zelfs nog iets aan mocht je ooit op een andere manier willen gaan trainen.
 
erg mooie gym iig.. Heb je zelfs nog iets aan mocht je ooit op een andere manier willen gaan trainen.
Jep inderdaad :) enigste wat nog op de wishlist stond/staat is een legpress. Maar dat zal voor ooit in een andere woning zijn als ik nog meer ruimte heb. Nu staat die perfect goed om toch nog geriefelijk/ordelijk te zijn, met net genoeg plaats om alle lifts met genoeg plaats uit te voeren
 
Is een koopwoning ;) dit gaat natuurlijk wel tenkoste van de auto binnen te zetten maar dat boeit niet :D
hoeveel m2 heb je dan?? je hebt ook zo'n klein legpressje volgens mij bij fs…
Nu is die natuurlijk niet zo belangrijk maar wel als je ooit krakkemikkig bent en nog wat wil oefenen behalve een kettlebell squat en een crunch lolss
 
Nou een pica van mijn vernieuwde homegym:

pfKSgC3.jpg
 
Ziet er keurig uit Starx maar het wordt pas echt cool als ie eruit gaat zien alsof ie ook misbruikt is!
 
Ziet er keurig uit Starx maar het wordt pas echt cool als ie eruit gaat zien alsof ie ook misbruikt is!
No worries, er gaat flink op gebeukt worden de komende jaren! :D
 
Dankzij de verhuizing heb ik mijn gym kunnen verplaatsen binnen mijn woning, dus eindelijk mijn eerste echte home gym.
Heb gekozen voor een open plan, toestellen/spullen langs de muren om zo een lege vloer te creëren waar je verschillende soorten trainingen kunt combineren.
Ook al mijn roestige spullen (kettingen en bomen) voorzien van een goede laklaag, iets minder hardcore maar wel een stuk schoner. :)

In de kastjes aan de muur heb ik al mijn grip spullen een mooi plekje kunnen geven en op de vensterbanken liggen mijn grippers en dexterity ballen. Naast de reguliere gym spullen ook mijn kettlebells en clubbels een plekje kunnen geven. De bomen liggen nu nog op de vloer maar hier wil ik stands voor laten maken om ze verticaal in de ruimte te kunnen plaatsen zodat ze minder vloeroppervlakte in beslag nemen.

De ruimte ligt vol met 3cm dikke rubber tegels (vlakke onderzijde) en bij de atlas platforms ligt daarop een 2,5cm rijplaat met nog een 3cm dikke rubber tegel.

2yxj790.jpg

11t4lzn.jpg

2hnyz6a.jpg

5e97qf.jpg

2cgypo7.jpg

261j9t5.jpg

2zin81l.jpg
2jbpfes.jpg

Tering zeg. Beter dan dit wordt het niet. Hoe blijven die schijven zo hangen aan de muur? Hoe zit dat gemonteerd?
 
Nice!, mooi rack Starx6673

Zit vooral die j-hooks en gat verdeling te oogballen. Nadat ik komende winter de zolderverbouwing gedaan heb, ga ik eens aan de slag met onze garage en op zoek naar een nieuwe rack met dito specs, kan maar niet wennen aan de barbarian powercage hier met die rare v-hooks, enorme gaten die ook nog eens te sporadisch voorkomen.

p.s. kleurtje staat leuk bij die roze bidon van je :P
 
Nice!, mooi rack Starx6673

Zit vooral die j-hooks en gat verdeling te oogballen. Nadat ik komende winter de zolderverbouwing gedaan heb, ga ik eens aan de slag met onze garage en op zoek naar een nieuwe rack met dito specs, kan maar niet wennen aan de barbarian powercage hier met die rare v-hooks, enorme gaten die ook nog eens te sporadisch voorkomen.

p.s. kleurtje staat leuk bij die roze bidon van je :P
Dank je! De Fortex zal zeker een goede optie zijn, de westside barbell spacing is voor benchen echt een uitkomst als je het zo veilig mogelijk wil doen. Kan niet anders zeggen dan dat het top kwaliteit is voor relatief weinig geld.

Ik heb een ekte stoere zwart/rode bidon natuurlijk! Die roze is van mijn vrouw! :mad:
 
Back
Naar boven