AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Wat schijfjes gekocht bij Fitness Seller :
IMG_20180512_150357092.jpg
Om tot 55kg dumbbells te kunnen maken.
IMG_20180512_145235706_HDR.jpg
Past net.
IMG_20180512_145257667.jpg
En is compacter dan een dumbbell rack.
IMG_20180512_152053901.jpg
Owja, nog een chalk-bowl gescoord bij de Kringwinkel. €1,5.
IMG_20180512_150644450_HDR.jpg
 
Nice :)
 
Thanks.
Ik heb de dumbbell ook al eens op zijn kant gehouden als ie vol geladen is. Beetje mee schudden en doen. Geeft geen krimp. :)
Heb dezelfde sluiters gekocht voor op de dumbells en die zijn erg goed voor de gladde sleeves. Beweegt bij mij ook amper als ik er mee train
 
Thanks.
Ik heb de dumbbell ook al eens op zijn kant gehouden als ie vol geladen is. Beetje mee schudden en doen. Geeft geen krimp. :)
Beschadigen de sleeves niet?
 
Heb dezelfde sluiters gekocht voor op de dumbells en die zijn erg goed voor de gladde sleeves. Beweegt bij mij ook amper als ik er mee train
Ik heb ze ook speciaal gekocht voor deze zware dumbbells. Met lichtere gewichten komen die lock-jaws wel toe, maar als er wat extra gewicht aan hangt vertrouw ik dat toch niet.
Beschadigen de sleeves niet?
Neen, er zit een ring aan de binnenkant van de sluiter. Die wordt op de sleeve geperst. Het is niet de bout zelf die maar op 1 punt op de sleeve drukt (de standaard sluiters die bij deze dumbbells zitten werken wel zo).
 
Een echt grote home-gym is idd wel heel erg cool. Maar op een redelijk beperkte oppervlakte kan je ook goed trainen.
 
Hierbij een update van mijn nieuwe homegym. Had voorheen een Barbarian half rack op zolder staan maar moest naar een kleinere ruimte en ben daarom overgestapt naar het Fortex half rack + extensie.

Mooi hoor alles in zwart en goed spul. Ik ben zelf aan het sparen voor waarschijnlijk het barbarian half rack met lat pulley. Ik heb niet genoeg ruimte voor een losse lat pulley. Toch niet het fortex bankje bij het fortex rack gekocht?
 
Mooi hoor alles in zwart en goed spul. Ik ben zelf aan het sparen voor waarschijnlijk het barbarian half rack met lat pulley. Ik heb niet genoeg ruimte voor een losse lat pulley. Toch niet het fortex bankje bij het fortex rack gekocht?

Het Barbarian half rack is echt een super rack mits je de ruimte hebt. Nog een stuk zwaarder en professioneler dan het Fortex half rack.

Nee heb zelf de Barbarian warrior bench en ben daar heel tevreden over. Heel stevig en incline mogelijkheid.
 
Ik heb ze ook speciaal gekocht voor deze zware dumbbells. Met lichtere gewichten komen die lock-jaws wel toe, maar als er wat extra gewicht aan hangt vertrouw ik dat toch niet.
.

Brrrr neen, moet dan niet denken aan een laying dumbbell tricep extension :S
 
Nu dan eindelijk even tijd om de laatst upgrades van onze home gym 2.0 te posten.

We hebben dus wat nieuwe spullen gekocht bij Fitness-Seller en bij Heliport om onze workouts iets dynamischer te maken zoals de 16kg kettingen, touw en dubbele handgreep voor de pulley.

Beide leveringen gingen erg vlot en wat een mooie barbell is de ATX Rambar, het traint ook nog is super, wat natuurlijk niet geheel onbelangrijk is :)

We hebben nu al 2x samen tegelijk kunnen Deadliften (daar zullen de buren overigens erg blij mee zijn) :P

Dat ATX een super goed merk is dat weten de meeste wel, Fortex hebben we nu dus de dipbelt en de wristwraps van en dat bevalt ons prima, zijn beide zoals verwacht goed afgewerkt, traint overigens erg lekker.

We hebben een extra ophang rekje gemaakt voor al onze grijp spullen, deze hangt nu naast de zelf gemaakte Weight-stand.
GYM-1-3-1.jpg



GYM-2-3-1.jpg


Mooiste aanwinst is dus onze ATX Rambar en daarbij hoort natuurlijk ook de ATX collars en de ATX Banner :)
 
Mooi hoor
Is het een bovenverdieping? Ivm deadlift
 
Bberg jou verstelbaar bankje waar is die van ik heb die volgens mij ook en ik zie dat je een legextension/curl adapter hebt liggen van welk merk is die of waar heb je die gekocht. Ps mijn bankje is van getrxd maar kan spul voor dit merk alleen maar in amerika vinden
 
Zo ziet het er ondertussen bij mij uit.

612DA507-7833-4C66-A217-D887FC94A5FE.jpeg
2DF98522-D22D-4B28-A99F-B731D2983431.jpeg
CBEC1B84-8981-4E4C-921B-D509E536B701.jpeg
48ED07E0-79DF-4529-9B16-E263EDB3FB24.jpeg


In de nis tussen het bed en de sauna wil ik binnenkort nog een GHR neerzetten, maar eerst alles nog maar een keer na meten.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
wat the fuck doet dat bed daar lol?? en dat bij die sauna ??? waarom :D
 
Back
Naar boven