XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Garage opgekuist dus tijd voor een foto van mijn nieuwe power rack :) Zalig ding. Heel stevig en stabiel! Goeie grip op de pull up bar ook en tof dat die een geintegreerde fat bar heeft. In back order staat nog de ATX multi-grip bar en de dip bars die op het rack horen (nog niet op de site). Eindelijk terug band pins nu om makkelijker met mijn bands te kunnen werken.
Mijn platform was te kort geworden voor dit nieuwe rack dus 2 rubber tegels tussen gestoken en zo kunnen we weer verder :) Echt heel blij met de aankoop hier van!! De spotters en hooks zitten perfect op hoogte voor bench, beter kunnen ze eigenlijk bijna niet staan (zalig!) en voor squat ook.

Bij mijn half rack was ik verplicht te squatten naar de muur en zag ik zo alle voegen passeren en nu kan ik met mijn rug naar de muur staan en verder voor me kijken naar 1 van mijn rekjes en zo goed focusen.
Paar pics hoe mijn garage er nu uit ziet. BEDANKT Fitness Seller voor de top service en kwaliteit!

20191107_163548.jpg
20191107_163607.jpg
 
Garage opgekuist dus tijd voor een foto van mijn nieuwe power rack :) Zalig ding. Heel stevig en stabiel! Goeie grip op de pull up bar ook en tof dat die een geintegreerde fat bar heeft. In back order staat nog de ATX multi-grip bar en de dip bars die op het rack horen (nog niet op de site). Eindelijk terug band pins nu om makkelijker met mijn bands te kunnen werken.
Mijn platform was te kort geworden voor dit nieuwe rack dus 2 rubber tegels tussen gestoken en zo kunnen we weer verder :) Echt heel blij met de aankoop hier van!! De spotters en hooks zitten perfect op hoogte voor bench, beter kunnen ze eigenlijk bijna niet staan (zalig!) en voor squat ook.

Bij mijn half rack was ik verplicht te squatten naar de muur en zag ik zo alle voegen passeren en nu kan ik met mijn rug naar de muur staan en verder voor me kijken naar 1 van mijn rekjes en zo goed focusen.
Paar pics hoe mijn garage er nu uit ziet. BEDANKT Fitness Seller voor de top service en kwaliteit!

Bekijk bijlage 470505Bekijk bijlage 470506
Ergens een mooi spiegeltje op de kop tikken, istie echt compleet....gefeliciteerd, daar kom jij de winter wel mee door :)
 
Ergens een mooi spiegeltje op de kop tikken, istie echt compleet....gefeliciteerd, daar kom jij de winter wel mee door :)
Als ik nu iets haat in gyms is die obsessie om er spiegels in te moeten hangen.
WHY?!
 
Als ik nu iets haat in gyms is die obsessie om er spiegels in te moeten hangen.
WHY?!

Tussen de setjes door lekker geilen op je gainz :eyebrow:

Ik vind een spiegel handig bij bepaalde oefeningen om de uitvoering goed te hebben (vooral OHP)
 
Spiegel vind ik zelf inderdaad niet nodig ook. Ben ook geen BB'er, train voornamelijk powerlifting. Al vind ik looks zeker niet onbelangrijk en wil ik wel zo goed/mooi mogelijk staan qua shape, maar is voor mij geen hoofddoel. Tijdens oefeningen kijk ik ook nooit in een spiegel want dan ga ik echt off qua techniek, geen focus enzo. Ik film mezelf liever om techniek te beoordelen. Maar ik versta wel dat sommigen een spiegel willen :)
 
Als ik nu iets haat in gyms is die obsessie om er spiegels in te moeten hangen.
WHY?!
Niks mis met een spiegel om je uitvoering te controleren

haha wat een reactie, doe normaal man
 
Niks mis met een spiegel om je uitvoering te controleren

haha wat een reactie, doe normaal man
Ik zal er in 't vervolg een smiley bij zetten.;)

Ik denk dat er wel wat mis is met het checken van je uitvoering in een spiegel. Persoonlijk vind ik dat echt geen goeie manier, maar kom.
En voor de BB's: Je hebt toch wel ergens anders in huis een spiegel hangen? Ik snap niet waarom dat zo nodig in de ruimte moet hangen waar je traint.
 
Ik zal er in 't vervolg een smiley bij zetten.;)

Ik denk dat er wel wat mis is met het checken van je uitvoering in een spiegel. Persoonlijk vind ik dat echt geen goeie manier, maar kom.
En voor de BB's: Je hebt toch wel ergens anders in huis een spiegel hangen? Ik snap niet waarom dat zo nodig in de ruimte moet hangen waar je traint.
ja doe dat, is voor de lezer wel prettig :)

Als ik mezelf als voorbeeld neem, vorige week wat heftig OHP @9,7 en raakte door de mindere uitvoering in onbalans en links bleef wat achter met rechts
dan is een spiegel wel fijn natuurlijk . Maar das mijn persoonlijke voorkeur :)

Ik vind het prima (zelfs knap van je) hoor als jij het zonder kan :)
 
ja doe dat, is voor de lezer wel prettig :)

Als ik mezelf als voorbeeld neem, vorige week wat heftig OHP @9,7 en raakte door de mindere uitvoering in onbalans en links bleef wat achter met rechts
dan is een spiegel wel fijn natuurlijk . Maar das mijn persoonlijke voorkeur :)

Ik vind het prima (zelfs knap van je) hoor als jij het zonder kan :)
Heerlijk. Ik ben ook fan van smileys. :D

Tja, mij zou die spiegel alleen maar storen. Zeker als de vorm niet goed zit.
Ik heb jaren in een gym getraind waar er grote spiegels hingen, ook voor het squat rack. Echt zo vreselijk irritant.
Ieder zijn voorkeur zeker?
 
Ik gebruik de 20kg bijna nooit, maar de 15kg wordt best vaak gebruikt.

De 20 gebruikte ik inderdaad ook het minste, 15 op de tweede plek.

Moet ook hurry hurry doordat ik alles als antagonist paired sets train, behalve squat, single legs en deadlift varianten. Wil ik tijd overhouden om mijn spieren los te gooien (of koffie zuipen), dan moet ik echt hurry hurry. Opwarmen is dan helemaal een soort cardio sessie ;).

APS is ook niet te doen de gemiddelde commerciële gym, weer een plusje voor onze homegyms!
 
Ik heb:
6x 25
2x 20
2x 15
2x 10
4x 5
4x 2,5
4x 1,25
2x 0,5

En merk dat de 20's en 10's het minst worden gebruikt, gooi er in de opbouw van sets toch vaak de kleinste schijfjes erbij op. 15's zijn vaak de eerste/binnenste schijven bij UB.

Trouwens:
Ik heb er dit jaar op Rogue Europe nog niks van gezien, maar doorgaans is hun enige uitverkoop in november/tijdens black friday. Op de Rogue USA site is hij al bezig, maar drie dagen geleden zei Rogue Europe op Insta 'coming soon, stay tuned for updates'

Is ook erg persoonlijk denk ik, zo warm ik bijvoorkeur op in stappen van 20 met iets grotere stappen naar 60% (doe meestal twee oefeningen om en om). Daardoor vallen de 15's vaak ook al af. Tevens heb ik nooit mijn 15 en 20kg schijven gewogen, maar de overige schrijven heb ik gekalibreerd (dumbbells meegeteld), misschien dat dat onbewust ook meetelt bij mij. Nooit goed over nagedacht merk ik nu.
 
Ziet er strak uit. hoe bevalt die multigrip bar?
 
Ziet er strak uit. hoe bevalt die multigrip bar?
Thx. Ben er blij mee! Leuk voor wat variaties in je training. Nog niet super veel gebruikt. Maar de keren dat ik hem gebruikte vond ik het tot zo ver heel nice. Floor presses. Gewone presses. Rows wil ik ook eens mee testen.
Alleen jammer dat die 16kg weegt. Beetje een kut gewicht xD
 
Ik schuif altijd eerste 2,5 schijfjes aan beide kanten. Heb je ongeveer 20kg. Vind de middelste schuine grips lekker voor rows. Ben er wel blij mee en goede prijs.
 
Back
Naar boven