Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie ruimteAfgelopen twee weken druk bezig geweest met het inrichten van de homegym.
Ik wacht nog op wat matten en wat bumpers, maar ik kan zeker mijn ei wel kwijt hier.
![]()
![]()
; squat stands en pull up bar laten maken door een collega lasser die op zichzelf is begonnen. Met J cups van Fitness seller, rogue ohio power bar, 170 kg aan schijven, autoruit als spiegel.Das wel heel hard-coreDamn this thread is boomin'
MIjn home gym; squat stands en pull up bar laten maken door een collega lasser die op zichzelf is begonnen. Met J cups van Fitness seller, rogue ohio power bar, 170 kg aan schijven, autoruit als spiegel.
Verlanglijstje; boormachine voor mijn pull up bar op te hangen, extra gaten in mijn squat stands (een van deze dagen), schijven van 1,25 2,5 en 10 kg, een bankje en een ghd voor in de woonkamer.
![]()

Hoeveel mensen in de gym zien er daadwerkelijk uit alsof ze heffen?weet je wat ik wel opvallend vind ,de nieuwe en 2e handsmarkt in gym equipment is overspannen ,er is werkelijk bijna niets meer te
krijgen of tegen woekerprijzen maar op straat kom je bijna nooit fysieken tegen die deze honger naar spullen rechtvaardigen![]()
Hoeveel mensen in de gym zien er daadwerkelijk uit alsof ze heffen?
,(dat zijn dan wel echte grote beesten)De lockdown mag dan voorbij zijn, zou leuk voor je zijn om eens niet getriggered aan je dag te kunnen beginnen...weet je wat ik wel opvallend vind ,de nieuwe en 2e handsmarkt in gym equipment is overspannen ,er is werkelijk bijna niets meer te
krijgen of tegen woekerprijzen maar op straat kom je bijna nooit fysieken tegen die deze honger naar spullen rechtvaardigen![]()

De lockdown mag dan voorbij zijn, zou leuk voor je zijn om eens niet getriggered aan je dag te kunnen beginnen...![]()

Afgelopen twee weken druk bezig geweest met het inrichten van de homegym.
Ik wacht nog op wat matten en wat bumpers, maar ik kan zeker mijn ei wel kwijt hier.
![]()
![]()
Prima prijs/kwaliteit verhouding. simpel verstelbaar met een trekknop, dat is wel prettig. Schuimzitting niet heel dik, maar comfortabel genoeg voor mij.
Oké bedankt, zag namelijk dat hij weer op voorraad was in Nijmegen. Snel besteld. Zitten die rollers niet in de weg bij je hoofd bij de platte stand?
weet je wat ik wel opvallend vind ,de nieuwe en 2e handsmarkt in gym equipment is overspannen ,er is werkelijk bijna niets meer te
Het lijkt alsof je die pin in het gat gestoken hebt waar de bovenste bout van de driehoek zou moeten komen?DIY weight pins voor mijn 5, 2.5 en 1.25 kg schijfjes
![]()
Klopt, draad getrokken in de pin, langere bout en alles goed vast gedraaidHet lijkt alsof je die pin in het gat gestoken hebt waar de bovenste bout van de driehoek zou moeten komen?
weet je wat ik wel opvallend vind ,de nieuwe en 2e handsmarkt in gym equipment is overspannen ,er is werkelijk bijna niets meer te
Ik had mijn home gym al voor elkaar, toen ik vooral fietste. Er zijn redelijk wat lui, die een beetje kracht ernaast doen.
Voor de gezondheid, zeg maar.
Niet iedereen wil 30 kilo aan gespierd overgewicht.