- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Vette legpress
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vette legpress
Tevreden van. En de hacksquat doet het ook goed. Alleen had het platvorm wat langer gemogen als je de hacksquat optie gebruikt.
Vandaar de keukenrollen op 1 van de fotos.
Dit is mooi gemaakt. Heb je dit van een bouwtekening op internet of zelf ontworpen?
Mooie rack hoor.Het zou mooi zijn als ik dit zelf had ontworpen hahah. Die eer behoort mij niet toe. Ik heb het rack besteld: https://www.fitshop.nl/taurus-power-cage-voordeelset-tf-cage-set
Dat rack herken ik precies 😀 vette pulley man. Stiekem beetje jaloersNa lang zoeken eindelijk een lat pulley gevonden voor mijn gym. De oude barbarian lat pulley.![]()
Morgen keer opkuisen en direct keer inwijden
Ja een top rack, gekocht van een goeie gastDat rack herken ik precies 😀 vette pulley man. Stiekem beetje jaloers

Nog steeds grumpy tegenover mensen met een homegym?ik ben openlijk jaloers
ik kan redelijk vooruit met de shit die ik heb maar deze mis ik nog wel het meest

Nog steeds grumpy tegenover mensen met een homegym?![]()

Ochja met bands kan je toch ook trainen he

Veel zoeken op 2dehands en marktplaats. Ik had de mijne gevonden bij iemand die enkel zijn totale fitness verkocht, maar na weken aandringen heeft hij het mij toch appart verkocht voor een klein prijsjeik ben openlijk jaloers
ik kan redelijk vooruit met de shit die ik heb maar deze mis ik nog wel het meest

Je had gewoon iets gevonden om hem mee af te persenVeel zoeken op 2dehands en marktplaats. Ik had de mijne gevonden bij iemand die enkel zijn totale fitness verkocht, maar na weken aandringen heeft hij het mij toch appart verkocht voor een klein prijsje![]()

Da kon ookJe had gewoon iets gevonden om hem mee af te persen![]()