AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Vroeger: 20160423_155316.jpg

Nu: IMG_20200406_091132078.jpg

Mijn homegym, gelukkig het meeste aangeschaft voor de crisis uitbrak. Vanmiddag komen als het goed is jhooks en dipsteunen binnen. Verder nog opzoek naar een bankje (atx of bodysolid) die uitbreidbaar is met een leg extension. Verder toch al wel een heel eind

Bijlagen

• 685BCD13-BFB8-4607-8320-2059DC0E0BF0.jpeg
    685BCD13-BFB8-4607-8320-2059DC0E0BF0.jpeg
    101,7 KB · Weergaven: 334
Mijn homegym, gelukkig het meeste aangeschaft voor de crisis uitbrak. Vanmiddag komen als het goed is jhooks en dipsteunen binnen. Verder nog opzoek naar een bankje (atx of bodysolid) die uitbreidbaar is met een leg extension. Verder toch al wel een heel eind
Waar kun je nu nog jhooks voor dat merk cage vinden? De website is al een tijdje offline

Waar kun je nu nog jhooks voor dat merk cage vinden? De website is al een tijdje offline

Ik heb ze van marktplaats, advertentie staat er nog op maar ik kon je geen pb sturen. Naam van de advertentie is dip bar/spotter/j hooks set.

Als dat 30mm stalen steigerpijp is dan kan dat best wel wat hebben.

Zijn die safeties hol? Zoja welk materiaal en wandikte is het?

Als dat 30mm stalen steigerpijp is dan kan dat best wel wat hebben.

Ik kan jullie vertellen dat ik deze buizen ook gebruikt heb in eerste instantie voor de pull-up bar. Met een gewicht van 90 kg begon de aardig te buigen.

Heb de pijp vervangen door een steigerbuis en dat is vele malen sterker!

Voor de safeties ga ik ook steigerbuis gebruiken. Kost iets meer, maar dan heb je ook wat.

Hoe bevalt de multi-grip bar?
Ik zie ook enkel schuine grepen, kan zichtbedrog zijn

Prima bar, press er regelmatig mee en je kunt er vrij veel oefeningen mee doen. Ik heb nog de 48 mm versie maar heb daar geen last van met lockjaw sluiters. Schuine grepen zijn die in het midden ja, rest is recht. Kun je gebruiken voor tricep extensions e.d. In de praktijk gebruik ik die eigelijk zelden..

zou je niet eens een beetje opruimen?

Die bijltjes... :D

Terug
Naar boven