XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

50mm schijven hebben vaak een grotere diameter en je krijgt vrij snel lompe dumbells. Ook is de dikte meestal groter, waardoor je minder schijven op de stang krijgt. De schijven die jij post kunnen er bijvoorbeeld 4 van 5 kg per kant op een dumbell en bij gietijzer (uitgaande van de grootste dumbell stangen 30mm van fitness-seller, die geven net zoals die kroon 17cm per kant) 6 schijven van 5 kg. Beide dan nog ruimte voor sluiters. Ook vind ik schroefsluiting wel fijn ten opzichte van klemmen.

Het is de eerste keer dat ik fitness spullen heb bestel. Hoeveel schijven er per kant op kunnen heb ik geen rekening mee gehouden. Goede tip!

Schroefsluitingen vind ik zelf ook fijner, maar aangezien ik een bepaald budget voor ogen had heb ik nu gekozen voor de klemsluiting.

Waarom heb je gekozen voor verschil in dikkte stang voor dumbell en stang? Ik heb ze beide op 50mm gehouden zodat de gewichten ook op beide gebruikt kunnen worden. Zou dit het niet goedkoper maken?

Ik heb midden maart de eerste dumbbells gekocht. Toen hadden weinig shops nog voorraad dus kocht ik wat er nog beschikbaar was : ). Als ik had kunnen kiezen was ik ook voor alleen 50mm gegaan.

Zondag krijg ik de eerst spullen binnen van Helisport. (wordt ik 3x geleverd).

Bestelling is as volgt:

1593687016773.png

1593687106284.png

Ik ben er in de corona tijd toch wel achter gekomen dat eigen equipment toch wel belangrijk is. (Wat ik dus niet had)

Kan je hier laten weten wat je van de 20mm tegels vind als je ze binnen hebt.
En dan bedoel ik kwa demping en kwa geur.
Moet zelf eigelijk ook een rubbere vloer neerleggen om me homegym op te plaatsen.
Maar ben er nog niet helemaal over uit hoeveel MM dik ik de tegels wil hebben.
Homegym staat op zolder en ben niet van plan op mijn max te DL te doen op zolder.
Maar gewoon pendlay rows doen of in mijn powerrack een bar lomp racken moet wel kunnen semi geluidloos.
Nu staat alles rechtstreeks op me laminaat en dat hoor je toch wel een verdieping lager.
( zoontje word er semi wakker van ) en wil dit eigelyk voorkomen.
Tips zijn altijd welkom, van mensen die met een zelfde situatie zitten/zaten

Kan je hier laten weten wat je van de 20mm tegels vind als je ze binnen hebt.
En dan bedoel ik kwa demping en kwa geur.
Moet zelf eigelijk ook een rubbere vloer neerleggen om me homegym op te plaatsen.
Maar ben er nog niet helemaal over uit hoeveel MM dik ik de tegels wil hebben.
Homegym staat op zolder en ben niet van plan op mijn max te DL te doen op zolder.
Maar gewoon pendlay rows doen of in mijn powerrack een bar lomp racken moet wel kunnen semi geluidloos.
Nu staat alles rechtstreeks op me laminaat en dat hoor je toch wel een verdieping lager.
( zoontje word er semi wakker van ) en wil dit eigelyk voorkomen.
Tips zijn altijd welkom, van mensen die met een zelfde situatie zitten/zaten

Ik was ook lang verschillende websites af aan het gaan om nu te beslissen welke ik nu het beste kan pakken. Uit eindelijk ben ik op basis van verschillende "reviews" op de kwaliteit van helisport.nl uit gegaan en heb daar de dikste maat gekocht.
Zondag heb ik al het materiaal in mijn aanbouw staan dus daar heb ik minder last van. Ik heb ze gekocht om schade aan de vloer te voorkomen en als ik ga deadliften dat ik 2 vloerstukken kan gebruiken voor de klappen op te vangen. Mocht dit niet werken ga ik gewoon 2 kale bandjes bij de sloop halen.
Als ze binnen zijn ga ik gelijk beginnen met trainen dus ik laat het je weten!

Heeft er iemand ervaring met de dumbbells van tunturi? DeTunturi selector tot 25kg verstelbare dumbbells.
Kan geen reviews op internet vinden.

f**k levering van mij wordt helaas later dan verwacht, niet aanstaande zondag maar.... To be continued.

Zondag krijg ik de eerst spullen binnen van Helisport. (wordt ik 3x geleverd).

Bestelling is as volgt:

1593687016773.png

1593687106284.png

Ik ben er in de corona tijd toch wel achter gekomen dat eigen equipment toch wel belangrijk is. (Wat ik dus niet had)
Die schijven zijn kut, het gat is iets van 55 mm bij die van mij en hun support is ook niet echt heel erg vriendelijk.

Die schijven zijn kut, het gat is iets van 55 mm bij die van mij en hun support is ook niet echt heel erg vriendelijk.

Ik hoop dat ze goed zijn..
Dat is mij al opgevallen ja. Ik heb al 3x een andere data door gekregen. Laatste keer via chat zei ik er wat van dat ik het niet bepaald klantvriendelijk vond en dat ik nu niet voor 2 tientjes wat kom halen. Werd de chat afgebroken.???

Dat is mij al opgevallen ja. Ik heb al 3x een andere data door gekregen. Laatste keer via chat zei ik er wat van dat ik het niet bepaald klantvriendelijk vond en dat ik nu niet voor 2 tientjes wat kom halen. Werd de chat afgebroken.???
Ik zou de koop ontbinden voordat het geleverd wordt.

Je kan het risico nemen, maar als iets niet goed is en je wilt het retour sturen dan is dat voor eigen kosten.

Ze wouden mij €79,- voorrijkosten laten betalen voor het ophalen van gewichten die niet deugen, mooi niet dus.

Verhuizing-verbouwing gaat de goede kant op. Eindelijk mijn sportruimte kunnen inrichten. Nog wat kleine details, kabelwerk, verlichting en dan is het klaar.

Niet zo'n sportscholen die hier vaak langskomen. Maar voldoende voor mij als backup naast de sportschool.

Bijlagen

• 20200708_145547.jpg
    20200708_145547.jpg
    214,6 KB · Weergaven: 487
  • 20200708_145700.jpg
    20200708_145700.jpg
    117,5 KB · Weergaven: 472
  • 20200708_145609.jpg
    20200708_145609.jpg
    141,2 KB · Weergaven: 477
  • 20200708_150647.jpg
    20200708_150647.jpg
    164,5 KB · Weergaven: 525
Verhuizing-verbouwing gaat de goede kant op. Eindelijk mijn sportruimte kunnen inrichten. Nog wat kleine details, kabelwerk, verlichting en dan is het klaar.

Niet zo'n sportscholen die hier vaak langskomen. Maar voldoende voor mij als backup naast de sportschool.
Waarom heb je een p*ssy pad op de barbell?

aanstaande Woensdag dan ook eindelijk mijn spullen binnen. Ik hoop dat ik er goed aan gedaan heb niet de bestelling te annuleren en dat ik ook goed materiaal krijg.

Andere indeling van mijn home gym, garage deur vervangen voor een rolluik.. zodoende meer ruimte gekregen(garage deur draaide naar binnen open)

Bijlagen

• 20200710_184637.jpg
    20200710_184637.jpg
    109,7 KB · Weergaven: 405
  • 20200710_184626.jpg
    20200710_184626.jpg
    116,7 KB · Weergaven: 405
  • 20200710_184601.jpg
    20200710_184601.jpg
    106,2 KB · Weergaven: 385
  • 20200710_184613.jpg
    20200710_184613.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 379
Waar bergt iedereen zijn cable attachment op? Heeft iemand een ander alternatief dan aan de muur hangen? Niemand tips voor een mooie opbergbox?😁

Terug
Naar boven