AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Is de Powermark 470HR. Is een prima rack, werd verkocht door helisports maar is al een aantal jaar uit het assortiment. Tweedehands (voor de corona crisis) nog prima te krijgen voor rond de 200 euro (nu natuurlijk ff niet aan te komen)
Dit zou goed kunnen, nieuw kostte het rack zoals deze er staat 300 euro dus viel mee.

Bijlagen

• 20200616_203337.jpg
    20200616_203337.jpg
    187,6 KB · Weergaven: 429
Tot de cm nauwkeurig.

Voor de Coronashizzle kwam ik nog eens per week bij de Golds Gym om benen te trainen. Het trainen in de sportschool begon me steeds meer tegen te staan en ik was al aan het twijfelen om op te zeggen. Ze bieden nu de mogelijkheid om buiten te trainen en in juli gaan ze (als alles mee zit) weer volledig open. Sinds vanavond heb ik een Barbarian/ATX leg press en hack squat. Wat een supervet apparaat! Ontzettend degelijk, echt een supertoffe aanvulling voor mijn homegym. Dit betekent tevens het einde van mijn abonnement bij de Golds.

Bijlagen

• 20200617_212617.jpg
    20200617_212617.jpg
    183,5 KB · Weergaven: 403
  • 20200617_212559.jpg
    20200617_212559.jpg
    158,5 KB · Weergaven: 372
Voor de Coronashizzle kwam ik nog eens per week bij de Golds Gym om benen te trainen. Het trainen in de sportschool begon me steeds meer tegen te staan en ik was al aan het twijfelen om op te zeggen. Ze bieden nu de mogelijkheid om buiten te trainen en in juli gaan ze (als alles mee zit) weer volledig open. Sinds vanavond heb ik een Barbarian/ATX leg press en hack squat. Wat een supervet apparaat! Ontzettend degelijk, echt een supertoffe aanvulling voor mijn homegym. Dit betekent tevens het einde van mijn abonnement bij de Golds.

Heel mooi apparaat. Heb hem zelf ook gehad, heb hem alleen moeten verkopen omdat ik ging verhuizen.

Dat zou ik hier ook super graag hebben, precies dezelfde :), vet apparaat :)

Gaaf ding! Ziet er ook vrij compact uit in vergelijking tot een sportschool leg press?

Ja, moet zeggen dat hij op de foto kleiner lijkt dan in het echt. Hij is sowieso wel wat minder breed en iets minder lang dan een legpress in de gym.

Olympische dumbbells ontvangen en direct een uur bezig geweest om alle olie die erop zat te verwijderen, laag die erop zat leek geschikt voor jaren opslag in een vochtig magazijn 😅

Verder ben ik zeer te spreken over de kwaliteit. Het klem systeem van de collars met de losse binnenring werkt perfect en was dan ook de reden dat ik deze aangeschaft heb.

Olympische dumbbells ontvangen en direct een uur bezig geweest om alle olie die erop zat te verwijderen, laag die erop zat leek geschikt voor jaren opslag in een vochtig magazijn 😅

Verder ben ik zeer te spreken over de kwaliteit. Het klem systeem van de collars met de losse binnenring werkt perfect en was dan ook de reden dat ik deze aangeschaft heb.

Welke heb je gehaald en tot hoeveel kg kan je ze laden?
( en nog vast klemmen natuurlijk )
Ben zelf ook van plan die dingen aan te schaffen als ik ze zwaarder al 30a 40kg de db kan laden.

Ben zelf ook van plan die dingen aan te schaffen als ik ze zwaarder al 30a 40kg de db kan laden.

Het ligt eraan hoe dik je schijven zijn. Ze kunnen tot 100kg belast worden.

Ik heb de Olympische dumbbells van fitness seller, komen met deze klemmen. Ik heb 5kg schijven die wat dikker zijn dus kan tot net geen 40kg gaan en anders kan ik altijd mijn bumper plates erop laden. Bij dunnere types schijven kan er meer op.

IMG_20200618_161646.jpg

Ik heb de Olympische dumbbells van fitness seller, komen met deze klemmen. Ik heb 5kg schijven die wat dikker zijn dus kan tot net geen 40kg gaan en anders kan ik altijd mijn bumper plates erop laden. Bij dunnere types schijven kan er meer op.

IMG_20200618_161646.jpg

Zijn dat nou 2 platforms? Welke materialen heb je gebruikt? Ik vraag me vaak bij schuim af of het niet instabiel staat.

Zijn dat nou 2 platforms? Welke materialen heb je gebruikt? Ik vraag me vaak bij schuim af of het niet instabiel staat.
Klopt, test opstelling maar ik ga het nog verbeteren. Een 20kg plate laten vallen vanaf gezicht hoogte op de tot nu toe beste variant klinkt alsof je een autodeur dicht gooit. Wanneer ik de juiste variant heb deel ik deze.
Het is hartstikke stabiel trouwens maar de top laag is een 40mm dikke tegel van 50x50.

Als je deze 5kg plates gebruikt kan je tot 55kg gaan. (5 schijfjes en sluiting aan elke kant)

Terug
Naar boven