Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (1 bezoeker)

Bezoekers in topic

Jeffrey Vermeulen

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2016
Waarderingsscore
43
Lengte
1m90
Massa
95kg
Mooie setup. Hoe bevallen de jammer arms?
Heb ze pas paar keer gebruikt, opzich werken ze best, vind het wel lekker qua afwisseling, kost wel wat tijd om van hoogte te verwisselen, als ik later de spotter arms heb zal dat wel wat sneller gaan, nu gebruik ik de pin pipe safeties daarvoor.

Jeffrey Vermeulen

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2016
Waarderingsscore
43
Lengte
1m90
Massa
95kg
De PRX 650 is het. Een aantal weken terug kwam deze spontaan op voorraad en heb ik het geluk gehad deze te kunnen bestellen.
Zo te zien heeft Jeffrey hetzelfde rack als ik heb, en bijna een identieke setup zelfs. Al heeft hij het allemaal wat beter voor elkaar zo te zien :)
Ja idd zelfde rack, ook pas gelijk besteld toen ze even op voorraad waren, ook hetzelfde bankje👍
(Bankje kreeg ik vandaag binnen/ is wel een super sterk ding😇)

Beter voor elkaar lijkt maar zo, komt door het strakke stucwerk 😅

NTDeaf

Cool Novice
Lid geworden
29 sep 2020
Waarderingsscore
41
Lengte
1m96
Massa
80kg
De PRX 650 is het. Een aantal weken terug kwam deze spontaan op voorraad en heb ik het geluk gehad deze te kunnen bestellen.
Zo te zien heeft Jeffrey hetzelfde rack als ik heb, en bijna een identieke setup zelfs. Al heeft hij het allemaal wat beter voor elkaar zo te zien :)
Je hebt echt een hele mooie setup! Er zijn echt veel mindere die langs zijn gekomen.. (zei er iemand ...'hout'?)...

Naar boven