Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

we wachten af powerrack is nooit weg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Home gym / slaapkamer. Op de foto is mijn bed opgeklapt (links in de foto). Past allemaal precies.
Powerrack met hoge en lage pulley en chin bar, olympische stang, kortere stang, EZ-bar, 3 verstelbare dumbbells, nog een stang voor mijn T-bar rows, V-handle voor T-bar/seated rows etc., hoop ijzer om aan de stangen te hangen, aardig bankje voor bankdrukken en leg curls/extensions. Nog een hometrainer/spin fiets (soort van) op zolder, bokszak op zolder, mountainbike in de schuur.
Dat was het wel geloof ik.
Ohw, nog een losse chin bar om in de deuropening te schroeven (toen ik het powerrack nog niet had).

en ik kan hotlinken vanaf body-fitness... hulde! :thumbup:


damnnnnnnn ouwe, ziet er netjes uit

hoeveel betaalt men aan lidgeld voor jouw gym hehe:D

maar ff serieus, zo moet het uiteindelijk ook bij mij uitzien. hoeveel was je hier ongeveer voor kwijt?
 
damnnnnnnn ouwe, ziet er netjes uit

hoeveel betaalt men aan lidgeld voor jouw gym hehe:D

maar ff serieus, zo moet het uiteindelijk ook bij mij uitzien. hoeveel was je hier ongeveer voor kwijt?
staat in dit topic +- 2000euro

@monsterstrength, die keg is dat vol of leeg? :D
 
staat in dit topic +- 2000euro

@monsterstrength, die keg is dat vol of leeg? :D

yep ik zag het roxxe..

ik was zo onder de indruk dat ik meteen ff een comment moest plaatsen, vandaar:)
 
zo staat het er ongeveer wel bij
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
waar blijven kamikaza en riggard met hun pics...
 
staat in dit topic +- 2000euro

@monsterstrength, die keg is dat vol of leeg? :D

Sinds deze morgen vol, zit tot 10cm van de top volgestopt met beton en kiezels, weegt 105kg nu :D
 
lol 'k ben aan het oefenen om met jou te kunnen rondlopen, staat stoer :thumb::D
 
en sexy
 
waar blijven kamikaza en riggard met hun pics...

Ben het niet vergeten hoor , maar ik moet me pics maken met me telefoon en nu ben ik dus dat bluetooth ding kwijt :(. Ik doe serieus me best om pics zo snel mogelijk te fixxen !
 
Jazeker, mijn home-gym is eindelijk een beetje uitgebreid; eerst was het het niet waard om hier een fototje ervan te plaatsen, maar volgens mij nu wel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

98 kg aan gewichten, 4 korte halterstangen, 1 lange halterstang en 2 vaste dumbbells van elk 5 kg :banana:

Ben hiervoor in totaal iets van 100 euro aan uitgegeven. :janken: :rolleyes:
 
waarom koop je dan niet ook nog ff een bankje luuc? kost geen drol als je een beetje rond kijkt.

maargoed, zoals beloofd de foto's van mijn homegym
lichte schijffies op mijn zelfgebeunde steuntje (is wel handig, scheelt een hoop tijd met verwisselen)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en dan de wat zwaardere schijffies en bb's (heb gister nog een ez bar gekocht)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
het bankje (die 2 palen achter zijn dus voor het squatten en er zitten ook 2 handvaten aan om te dippen)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
achterkant
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
leg extension/curl ding (nee dat is geen ruksel, dat is verf dat eropgevallen is van de vorige eigenaar)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
de biechtstoel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan heb ik nog in het trapgat met een hoop touw een gare chinup bar gemonteerd :D

heb voor dit alles 160 euries uitgegeven. en dan heb ik nog een drukbankje erbij wat ik ga verkopen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi spul man, allemaal bij Helisport vandaan?
 
vandaag heb ik 2 schijven van 20 kg gekocht in de euroshop(50euro).
en vrienden van mij die een winkeltje in gevechtsportartikelen hebben hebben mij 92kg aan schijven kado gedaan.mijn 9kg schijven kwamen ook van hun.
dit brengt het totaal nu op ongeveer 310kg schijven.
vanavond post ik nog wel een foto
 
Back
Naar boven