AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Vandaag deze 2 badboys opgepikt:
Ez bar & cambered bar!

Zin in chestday morgen!! Benieuwd hoe die rom voelt en hoe ver ik kan zakken met de cambered bar.

Iemand ervaring mee?

Waar heb je de cambered bar vandaan?
 
Inmiddels is mijn zelf gemaakte bench ook voorzien van bekleding.
Leg press bijna afgerond, nog wat kleine afwerkingen doen en de kussens bekleden.

Volgende project wordt een hack squat en half rack. Vanaf daar nog een adductor, leg curl en leg extension en dan kunnen we thuis fatsoenlijk benen trainen.

Ook nog zelf een SSB gemaakt overigens.
Mozes kriebels. Jij hebt geen mancave, maar een full on batcave zeker.
 
Mijn homegym vandaag de dag!
Nog steeds op zoek naar de ATX Compact Monolift Attachments voor mijn halfrack, wie helpt mij verder! 😁

E710C417-6E6D-4448-A7C4-10CE806067D1.jpeg
8087B767-4740-4BD0-A2CA-171576E41493.jpeg
 
Homegym opgebouwd sinds augustus 2020

*atx multibench 660
*atx leg lift option
*atx squat landmine attachment
* 6kg en 9kg dumbells
* 10kg bumperplates

*atx functional trainer 8001
( nu bodycraft hft pulley )

Deze staan nog op het lijstje dan is het af 😁

Mijn homegym vandaag de dag!
Nog steeds op zoek naar de ATX Compact Monolift Attachments voor mijn halfrack, wie helpt mij verder! 😁

Vraag aan jullie beide: Welke vloertegels zijn dit precies en hoe bevallen ze?
 
Na jaren voorzichtig zijn voor de vloer in de garage toch ook eindelijk maar eens werk gemaakt van een degelijke rubber vloer. Had dit eigenlijk al veel eerder moeten doen. Wat een verschil.
gymvloer.jpg
 
Ja beter joh; het oogt meteen ook een stuk beter, ook weer goed voor de motivatie :)
 
Na jaren voorzichtig zijn voor de vloer in de garage toch ook eindelijk maar eens werk gemaakt van een degelijke rubber vloer. Had dit eigenlijk al veel eerder moeten doen. Wat een verschil.
Ziet er goed uit! Zijn dat de premium tegels van Fitness seller (GymFloor)?
 
Begin 2018 hebben wij onze eerste gym basis gekocht waar we nog steeds erg blij mee zijn.

Nu weer wat gespaard te hebben, hebben we weer wat mooie spulletjes erbij gekocht. Een mooie investering in losse hex dumbbells stond al lang op mijn verlang lijstje en een Safety ATX Squat bar die vorige week even weer beschikbaar was is een mooie toevoeging om meer divers te trainen. Reden voor de ATX SSB vs andere merken was omdat er lovende reviews van zijn en we al een ATX Rambar hebben die ons prima bevalt.

Rack is van laud fitness en hebben we toen gekocht omdat het in ons budget paste, wij zijn nog steeds erg verast, eigenlijk is het meer dan voldoende en sterker dan dat wij ooit nodig hebben en dus ook geen reden om te veranderen. Maar toch…. als we dan toch ooit verhuizen en een nieuwe gym maken zal er i.p.v. een powerrack een ATX smith cable rack 680 komen, misschien houden we wel beide en is er geen beperkingen als we ter gelijk trainen 💪.

IMG_4996.jpg
 
Volwaardige homegym. Ziet er heel goed uit.
 
20210515_202855.jpg
20210515_202851.jpg


Eindelijk de tweede gemaakt met wat kleine verbeteringen. De tweede werkt met kogellagers als rails en dit werkt zo goed dat ik de 1e ook ga ombouwen wanneer ik alles ga spuiten.

Leuk spul om te maken bij het oefenen met tig lassen

1e was 2x duurder dan de 2e gok ik zo en dat zat hem vooral in het niet kunnen boren van 30mm gaten en die twee hoekplaatjes bovenin, nieuwe systeem met hoekstaal en lipje achterop is net zo stevig.
 
Laatst bewerkt:
muur geschilderd in het wit. Had quote op de muur geschreven maar was helemaal mislopen... overschildert en opnieuw gedaan.. is beter uitgekomen dan op foto!

heb ook een tweede barbell nodig voor halfrack, en een legpress!! Maar ze zijn zo moeilijk te vinden
CD297CED-713E-4D09-B0E2-577DB995FEB1.jpeg
4EE0082D-14D9-44E9-AF2F-8F4A95272B77.jpeg
65DA8E02-A0D5-48A2-9C2D-168506FD636F.jpeg
AE260BC9-1AC1-4872-86F7-9CDFD49C2F63.jpeg
 
NaturalGainz vet cool je home gym, quote op de muur is treffend en motiverend.

Komt wel goed kerel, de gear die je mist komen vanzelf wel op je pad, geniet van je gym.
 
Sick die plaats
 
Back
Naar boven