AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Ik ben niet snel jaloers maar dit is toch wel ultiem 😀

Heb een lijst bijgehouden met wat alles heeft gekost... En zit nu nog een paar 100 onder de 20K... 🤣
Hoop geld, maar je hebt wel spullen voor het leven. En spreid je de “hobby” uit over 20 jaar dan is het 1k pj, niet gepraat over de restwaarde die altijd wel 50% van het aankoop bedrag blijft. (Nu zelfs 100%)

Hoop geld, maar je hebt wel spullen voor het leven. En spreid je de “hobby” uit over 20 jaar dan is het 1k pj, niet gepraat over de restwaarde die altijd wel 50% van het aankoop bedrag blijft. (Nu zelfs 100%)
Heb altijd wel een beetje gedroomd van mn eigen homegym/garagegym.. kwam er nooit echt van, bleef dan toch maar weer naar de sportschool gaan ondanks dat ik mij daar vaak ergerde aan de drukte en bezette appaten, lang wachten er op, niet kunnen sporten wanneer ik consignatiedienst draaide, en sinds een 4-5 jaar niet kunnen sporten als de vrouw eens niet thuis was ivm de kleine kids.
Enige positieve aan het hele corona was voor mij dat ik de knoop heb doorgehakt en mijn droom ben gaan realiseren. En nog geen seconde spijt gehad!!!
Het geld speelde voor mij niet echt een rol, had nog een auto hobby voorheen waar ik sinds er kinderen zijn geen tijd genoeg meer voor had en ben daar dus mee gestopt en heb dat allemaal verkocht en heb daarvan grotendeels mijn gym van gefinancierd.
Ga enkel nog in het voorjaar de verdieping isoleren gezien dat daar in de zomer niet te doen is 🤣
En misschien dat ik dan nog wel op de verdieping de ATX hack squat / leg press wil bij gooien om het echt helemaal af te maken 🤪
Ik wou iig dezelfde of betere kwaliteit dan in de sportschool, olympisch materiaal e.d.
Ik ben van mening dat dat is gelukt haha.
De restwaarde vind ik ook niet eens belangrijk. Ik kan hiermee m'n hele leven wel knallen en evt mijn beide zoons later ook nog wel! 💪🏻

Heb altijd wel een beetje gedroomd van mn eigen homegym/garagegym.. kwam er nooit echt van, bleef dan toch maar weer naar de sportschool gaan ondanks dat ik mij daar vaak ergerde aan de drukte en bezette appaten, lang wachten er op, niet kunnen sporten wanneer ik consignatiedienst draaide, en sinds een 4-5 jaar niet kunnen sporten als de vrouw eens niet thuis was ivm de kleine kids.
Enige positieve aan het hele corona was voor mij dat ik de knoop heb doorgehakt en mijn droom ben gaan realiseren. En nog geen seconde spijt gehad!!!
Het geld speelde voor mij niet echt een rol, had nog een auto hobby voorheen waar ik sinds er kinderen zijn geen tijd genoeg meer voor had en ben daar dus mee gestopt en heb dat allemaal verkocht en heb daarvan grotendeels mijn gym van gefinancierd.
Ga enkel nog in het voorjaar de verdieping isoleren gezien dat daar in de zomer niet te doen is 🤣
En misschien dat ik dan nog wel op de verdieping de ATX hack squat / leg press wil bij gooien om het echt helemaal af te maken 🤪
Ik wou iig dezelfde of betere kwaliteit dan in de sportschool, olympisch materiaal e.d.
De restwaarde vind ik ook niet eens belangrijk. Ik kan hiermee m'n hele leven wel knallen en evt mijn beide zoons later ook nog wel! 💪🏻
Amen

Is gewoon een verstandige investering; grondstofprijzen blijven maar stijgen. Crypto moet je wat geluk mee hebben, ijzer is wat waardevaster en je kunt er nog gebruik van maken terwijl het meer waard wordt.

Overigens: mijn vrouw trapt er niet meer in helaas.

Mooie gym man! Long term zeker de investering waard!

Hierbij dan ook gelijk maar wat nieuwe foto's van mijn geüpdate garagegym.

Bodysolid sfid425 multi bench
ATX smith cable rack met 2x125kg gewichtstapels
ATX multi grip pullup bar
ATX curved jammer arms
ATX spotter arms 35cm & 50cm
ATX compact monolift
ATX leg press attachment
ATX calf/squat block
ATX dip bars
ATX beschermrol
ATX cable corner pull station met 100 gewichtstapel
ATX black line kabelgrepen
ATX savety squat bar
ATX competition powerlifting bar
ATX sz pro curl bar
ATX pro collars
ATX landmine
ATX wide row handle
ATX narrow row handle
ATX flat bench
ATX biceps blaster
ATX leg extention / leg curl
ATX design bumper plates 2x5, 2x10, 2x15, 4x20, 2x25
ATX polyurethaan schijven 2x 1,25 & 2x 2,5
HEX dumbbells 1 t/m 60 kg met opbergrek
XEBEX abvr-2l elite air bike

Enige wat nog ontbreekt zijn de black line curl greep en 2 single handles. En wil nog een paar van die add-on stapelgewichten er bij voor kleinere verhogingen in gewicht.

En voor de machines op de verdieping wat losse rubber coated schijven.
Man houd van risico .. eerst benen slopen daarna trap des doods belopen 😂 erg toffe gym !

Droom van velen... klasse voor elkaar nu. Geniet er van en train ze.

Nieuw rack voor m'n homegym gemaakt:pressing:

IMG-20220219-WA0008.jpg

Vet! Supermooi!

PANO_20220303_191417~2.jpg

Mooi de zolder gevuld. Niet op de foto: plyobox, box voor Squats, roeimachine. Heb beneden nog losse gewichten (rubber) en losse Squat stands zodat ik in de zomer buiten kan trainen. Heb ook nog een zandzak en wil een lichte husafell-achtige steen gieten voor leuke 'events'. Kostte wat, maar erg blij met de bespaarde tijd!

Ook maar even mijn nieuwe homegym op zolder delen hier :)
In Januari begonnen om de boel te verzamelen.
Was in eerste instantie het idee om het meeste van ATX te halen, maar de levertijden zijn echt om te janken.
Uiteindelijk heeft alleen een ATX Death Bar de collectie gehaald haha.

Nog op de wishlist:
Ez- Bar
Dumbells
Pulley
En waarschijnlijk nog heel veel meer:pressing:

IMG_2184.jpeg

Ook maar even mijn nieuwe homegym op zolder delen hier :)
In Januari begonnen om de boel te verzamelen.
Was in eerste instantie het idee om het meeste van ATX te halen, maar de levertijden zijn echt om te janken.
Uiteindelijk heeft alleen een ATX Death Bar de collectie gehaald haha.

Nog op de wishlist:
Ez- Bar
Dumbells
Pulley
En waarschijnlijk nog heel veel meer:pressing:

IMG_2184.jpeg
Mooie cleane ruimte! Nice!

Ziet er geweldig uit hoor.
Ik had nog een vraagje.... Wat is de naam van deze dingen. Want dit is natuurlijk ideaal voor borst en rug training (tenminste als ik het goed zie).
Heb zelf ook een powerrack en ben van plan om zoiets te laten maken. Maar als het kant en klaar gekocht kan worden is het helemaal mooi.

Alvast dank voor je antwoord.

1646817349198.png

Ziet er geweldig uit hoor.
Ik had nog een vraagje.... Wat is de naam van deze dingen. Want dit is natuurlijk ideaal voor borst en rug training (tenminste als ik het goed zie).
Heb zelf ook een powerrack en ben van plan om zoiets te laten maken. Maar als het kant en klaar gekocht kan worden is het helemaal mooi.

Alvast dank voor je antwoord.
Dit zijn jammer arms, geen idee van welk merk ze zijn.

Terug
Naar boven