AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

@AardenAthletics
Buiten spul hier super duur proberen te verkopen heb je niet echt inbreng….

Dat je wilt handelen OK, maar hier speciaal voor een account aanmaken is wel een beetje triestig.

.

Dat mensen hun spullen niet schoon maken voor de verkoop :eek:

@AardenAthletics
Buiten spul hier super duur proberen te verkopen heb je niet echt inbreng….

Dat je wilt handelen OK, maar hier speciaal voor een account aanmaken is wel een beetje triestig.
Vroeg me ook al een tijdje af of een handel account valt onder deze regel of niet:

3. Ongewenst adverteren
Dit forum kent een aantal sponsoren en het is hiernaast niet toegestaan te adverteren voor andere (web)shops. Ervaringen bespreken mag, reclame maken niet.

Wordt er nog getraind of blijven jullie hier ouwehoeren

Dat mag jou mening uiteraard zijn.
Jouw bericht heeft voor mij ook niet veel inbreng.

Vaak zijn die spullen opgeslagen en amper gebruikt, dus zit een hele berg stof op.
Dus maak ik alles schoon en bewegende delen vet ik in zodat het niet slijt.
Soort auto detailing maar dan voor fitness spullen.
Dus je bent een hele dure poetsvrouw?

Voor de rest denk ik dat mijn bericht wel inbreng heeft, anders zou je er niet op reageren…

Auto detailing van een rack? Noem het gewoon poetsen flapdrol

Ik houd me toch gewoon netjes aan de regels, ik adverteer geen producten, ik maak geen reclame.
Als ik iets verkoop dan doe ik dat gewoon in de verkoop gedeelte.

Jij mag vinden wat je wilt, jouw frustratie zeg meer over jou dan over mij.
Overduidelijk zit er iets wrang bij jou dat je kritiek moet hebben op mij.
Nogmaals je staat in je recht om dat te vinden.

Ik deel enkel mijn home gym en mijn ervaringen, blijkbaar zijn er meerdere individuen die daar moeite mee hebben.
Je komt hier gewoon verkopen flapdrol.

Ik houd me toch gewoon netjes aan de regels, ik adverteer geen producten, ik maak geen reclame.
Als ik iets verkoop dan doe ik dat gewoon in de verkoop gedeelte.

Jij mag vinden wat je wilt, jouw frustratie zeg meer over jou dan over mij.
Overduidelijk zit er iets wrang bij jou dat je kritiek moet hebben op mij.
Nogmaals je staat in je recht om dat te vinden.

Ik deel enkel mijn home gym en mijn ervaringen, blijkbaar zijn er meerdere individuen die daar moeite mee hebben.
0,0 inhoudelijke Posts over trainen, voeding, fysiek of wat dan ook. Nogal straf voor iemand die zich voordoet als PT of ex-fitness medewerker

Hij verkoopt toch niks hier in dit topic en alleen op de plek waar het mag? Andere mensen komen steeds terug op dat punt :')
Doet ie niet, hij bied ook zijn oude prul aan bij mensen die info vragen over bepaald type materiaal

Hij verkoopt toch niks hier in dit topic en alleen op de plek waar het mag? Andere mensen komen steeds terug op dat punt :')
B61E74C8-8E24-4595-AB9C-372ABEEB8AE8.png

10 jaar member, je doet me denken aan een racistisch oud wit vrouwtje.
Dat wanneer er iemand anders in je straatje kom dat je helemaal in paniek raakt.

Maargoed, ik probeer beleeft te blijven maar figuren zoals jij zijn mijn tijd niet waard.
Misgunnen alles en iedereen.

Succes salty boi
Racist oud wit vrouwtje?

Ben je 12 ofzo?

Terug
Naar boven