AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Ik zeg E200,- als je dat zelf teveel vind dan doe je iets minder. Het gaat er nu niet om wat een verkoopwaarde is, want je hebt het gekregen. kan wel begrijpen dat je er iets voor terug wilt geven, maar je had het eigenlijk niet had gekocht als het je te-koop werd aangeboden
Klopt ik had het niet gekocht maar hij wilde er vanaf en gunde het mij.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    319,8 KB · Weergaven: 99
Dit kun je zo reinigen met staalborstel. ik heb in de schuur ook wel stangen hangen die iets aangetast zijn. gewicht = gewicht

Zit dus ook een bankje bij nog die zgan is.
150 denk ik aan te geven.

Bankje is van Lidl, schijven van Helisports

• Like
Waarderingen: Boca
Dat was een duur geintje denk ik... 😅

Hij staat op de Europese Rogue site nu. Maar laten we het er op houden dat het tiefusding duurder was dan mn rack😂

Shiiittt zeg... waarschijnlijk met verzenden meer dan 1K.... Ik heb al veel geld aan m'n gym uitgegeven maar meer dan 1K voor een safety squat bar gaat zelfs mij te gek 😅

Shiiittt zeg... waarschijnlijk met verzenden meer dan 1K.... Ik heb al veel geld aan m'n gym uitgegeven maar meer dan 1K voor een safety squat bar gaat zelfs mij te gek 😅
Verzending was verrassend goedkoop, dus hij blijft er net onder. Alsnog achterlijk veel geld voor een bar, hoe veelzijdig hij ook is. Ik heb nog geprobeerd via Alibaba een knock off te kopen, maar verzending kwam neer op +- 800 dollar.

Ik heb met sommige producten dat het dan jaren in m'n hoofd blijft zitten, zo ook deze bar. Toen hij op Rogue EU kwam te staan begon het echt te knagen. Ik kan dan wel voor een goedkopere gaan waarmee ik bijna hetzelfde bereik (ik wil graag een ssb gebruiken zonder naar voren te worden getrokken zoals een ssb doet) maar ik weet van mezelf dat de bar er links of rechtsom dan toch wel komt. Dan maar in 1x😂.

Ik ben ook iemand die eigenlijk alleen maar met de SSB squat, dus 3x per week zo'n ding gebruikt. Anders was ik er ook niet voor gegaan denk ik.
Komt nog bij dat ik in m'n homegym geen ruimte voor leg machines heb. Ik had graag een hack squat en dedicated belt squat gehad, maar voor nu dus gewoon barbells en Transformers😎

Ik zal hier de komende legday een aantal pics plaatsen met m'n bevindingen.

Verzending was verrassend goedkoop, dus hij blijft er net onder. Alsnog achterlijk veel geld voor een bar, hoe veelzijdig hij ook is. Ik heb nog geprobeerd via Alibaba een knock off te kopen, maar verzending kwam neer op +- 800 dollar.

Ik heb met sommige producten dat het dan jaren in m'n hoofd blijft zitten, zo ook deze bar. Toen hij op Rogue EU kwam te staan begon het echt te knagen. Ik kan dan wel voor een goedkopere gaan waarmee ik bijna hetzelfde bereik (ik wil graag een ssb gebruiken zonder naar voren te worden getrokken zoals een ssb doet) maar ik weet van mezelf dat de bar er links of rechtsom dan toch wel komt. Dan maar in 1x😂.
Wel heel herkenbaar... Dat heb ik van mijn eigen ook wel geleerd dat ik niet eerst goedkope spullen moet aanschaffen omdat dat dan toch weer wordt verkocht en alsnog de duurdere spullen aanschaf... 🤣

Ik ben ook iemand die eigenlijk alleen maar met de SSB squat, dus 3x per week zo'n ding gebruikt. Anders was ik er ook niet voor gegaan denk ik.
Komt nog bij dat ik in m'n homegym geen ruimte voor leg machines heb. Ik had graag een hack squat en dedicated belt squat gehad, maar voor nu dus gewoon barbells en Transformers😎

Ik zal hier de komende legday een aantal pics plaatsen met m'n bevindingen.
Kijk dat is wel een verschil... Ik gebruik de ssb maar 1 keer per week en daarnaast m'n hack squat en wanneer de nieuwe cable belt squat beschikbaar komt zal die er nog bij komen. 🙂

ATX Multigrip bar opgehaald bij mijn lokale barbell dealer @RiPo op een zonovergoten parkeerplaats😂
IMG_20230921_145512825.jpg

Ik had wat kleiners nodig dan m'n huidige. Deze is vrij licht en bonk ik ook niet tegen het plafond elke keer dat ik heb uit mn barbell holder haal😂

Fijne stang. Knurling is wel heeeeel passief, maar verder gewoon dikke prima.

SS Stealth Black Pro Lifting Straps

1695312800243.png

Positief
  • Mooi en stevig design [voor zover eerstgenoemde een selling point is]
  • Uitstekende Padding
  • Komt met opbergzakje
1695312807374.png

1695312812909.png

1695312821977.png

1695312828658.png

Negatief
  • De whatever-the-f**k zijn te kort [i.e. niet functioneel]
  • Achteraf gezien de prijs van € 15
SS: 30 CM​
1695312836382.png

GW: 35 CM​

1695312842524.png

B&F: 35 CM​
1695312850543.png

Vergelijking
1695312857385.png

Conclusie

Ik ben 1m87 en heb beslist geen berenklauwen. Het product lijkt overdesigned, maar zeer gebrekkig qua functionaliteit. Zoals wij mannen allemaal weten kan 5 cm veel verschil uitmaken.

Verdict
Doe maar niet!
Contact gehad met SS:

Hi Willem,

thank you very much for your honest and helpfull feedback.

We forwarded your feedback to the management and they already confirmed they will take your ideas and increase the length.

I am not sure how long it takes to change the production and when to expect the updated Lifting Straps, but would you be interested in receiving a new pair then for free?

Looking forward to hear from you and wish you a great weekend.

Kind regards,

Toch apart dat ze producten maken voor mannen met berenklauwen, die ik overigens niet heb, maar dan zoiets over het hoofd zien.
Ze hebben hun belofte gehouden:

SS Straps.jpg

Nu kan ik ze wel aanraden. ✔️ (ze staan op hun website als de 65 cm versie)

Misschien een domme vraag. Coop van Garage Gym reviews heeft het vaak over UHMD plastic tape/strips die je dan tussen je rack en een safety bvb kunt doen. Wat is de benaming voor UHMD plastic in Nederland?

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag. Coop van Garage Gym reviews heeft het vaak over UHMD plastic, met name strips die je dan tussen je rack en een safety bvb kunt doen. Wat is de benaming voor UHMD plastic in Nederland?
Weet je zeker dat hij niet UHMW zegt? Mogelijk is dat hetzelfde.

Dat geeft namelijk wel hits op google en is ook materiaal wat Rogue in J-hooks gebruikt.

Dit lijkt me echt een vraag voor @Steks of @Fitness Seller.

Misschien een domme vraag. Coop van Garage Gym reviews heeft het vaak over UHMD plastic tape/strips die je dan tussen je rack en een safety bvb kunt doen. Wat is de benaming voor UHMD plastic in Nederland?
Het is soort een polyethyleen

Zoiets waarschijnlijk.

Ook als strip hier en daar te vinden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven