XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

SS Stealth Black Pro Lifting Straps

1 (1).png

Positief
  • Mooi en stevig design [voor zover eerstgenoemde een selling point is]
  • Uitstekende Padding
  • Komt met opbergzakje
2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpeg

Negatief
  • De whatever-the-f**k zijn te kort [i.e. niet functioneel]
  • Achteraf gezien de prijs van € 15
SS: 30 CM​
9.jpg

GW: 35 CM​

thumbnail_image2.jpg

B&F: 35 CM​
8.jpg

Vergelijking
6 (1).jpg

Conclusie

Ik ben 1m87 en heb beslist geen berenklauwen. Het product lijkt overdesigned, maar zeer gebrekkig qua functionaliteit. Zoals wij mannen allemaal weten kan 5 cm veel verschil uitmaken.

Verdict
Doe maar niet!
Lijkt wel een vrouwenmaat, ik knip er vaak een stukje af. Wel heel netjes opgelost

@RiPo wat zijn je indrukken van je 2.0 bench? Ik zit toch te praktiseren om m'n megatec bankje eruit te doen en deze te halen

@RiPo wat zijn je indrukken van je 2.0 bench? Ik zit toch te praktiseren om m'n megatec bankje eruit te doen en deze te halen
Ben er tot nu toe erg blij mee.
Wat ik wel jammer vind is dat bij de verstelling van het zitgedeelte geen lasernummering is van de hoek.
Wat me ook opviel is dat de nieuwe minder ver decline kan dan de voorganger, voor mij geen probleem, maar viel wel gelijk op.
Wat ook jammer is is dat maar 1 van de 3 metaal op metaal contact is voorzien van een kunststof mantel om het metaal op metaal te voorkomen. Alleen de grote hendel welke aan de rugleuning vast zit en in de ladder haakt is voorzien van een kunststof mantel. De buis welke op de ladder ligt in de decline stand heeft het weer niet en zelfde geld voor de steun voor de vlakke positie.
Verder heb ik geen minpunten.
Wacht nog op de hoofdsteun verlenging en de pec-fly option 2.0.

Vandaag weer een nieuwigheidje in m'n gym! De vernieuwde MBX-660 :)
Nog even wachten op de verlengde hoofdsteun en de nieuwe pec-fly.
Verstelmeganisme is zeker verbeterd ten opzichte van het oude model.
Wat ik dan wel jammer vind is dat bij de beugel tbv de vlakke positie nog wel staal op staal is. Wellicht dat ik hier zelf wat voor bedenk.

Zal 'm vanavond gelijk proberen en zal over een paar weken ff een review schrijven.

20231013_164744.jpg
20231013_164617.jpg
20231013_164507.jpg

Welke tegelvloer ligt hier in en kan ik daar ook mijn zware ATX powerrack 770 op zetten denk je? Weegt 150kg.

Paar foto's van de homegym v2:
Bij vragen shoot.

1.jpg
2.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg

Berging ruimte naast de homegym: powertec legpress, scout hyper
8.jpg

strenghtshop compact GHD 2.0 en hyperextension bench:
9.jpg

Zo zag het ervoor uit:
10 before.jpg

Ziet er mega uit. Welke tegelvloer is dit en zou mijn 770 rack van 150kg er ook direct op kunnen?

En hoe noem je dat bord aan de muur voor al je attachments? Dat komt denk ik gewoon uit de bouwmarkt?

Welke tegelvloer ligt hier in en kan ik daar ook mijn zware ATX powerrack 770 op zetten denk je? Weegt 150kg.
Ik heb 50×50 icm 25×50 tegels van 3cm dik destijds bij Fitnesskoerier weg gehaald.
En ja daar kun je 100% je prx-750 op zetten gezien ik mijn scr-760 van rond de 500kg op heb staan 😋
En zo nog meer equipment wat ruim boven de 150kg dus maak je geen zorgen.

Ziet er mega uit. Welke tegelvloer is dit en zou mijn 770 rack van 150kg er ook direct op kunnen?

En hoe noem je dat bord aan de muur voor al je attachments? Dat komt denk ik gewoon uit de bouwmarkt?

De tegels zijn rubberen fitnesstegels van 100x100cm en 3 cm dik van het merk Clawgrip. Of er nu een rack of geen rack op de tegels staan, je gaat geen verschil zien aan de tegels. Hier staat een 775 rack van 148kg + 100kg gewichten + 168 kg pulley. Dus een 770 zal zeker ook lukken.

Bord = zijn wandpanelen van het merk Raaco (hebben eigen webshop). Is niet het goedkoopste maar wel heel degelijk. Elk paneel heeft een draagvermogen van 75 kg en elke haak kan 5 kg houden. Enig klein minpuntje, is dat na een tijdje bij rubberen/zacht materiaal attachments (zoals bvb. bij MAG grips) die rusten op zulke haken, er een kleine inkeping kan ontstaan in de attachment.

Ja hoor, voldoet prima.

Tnx, scheel toch wat euro's. Wel fijn dat hier de verzendkosten gratis zijn. Maar soms zit het ook in de prijs.

Goed nieuws, REP Fitness komt naar Europa.
Op hun site staat 2023 maar de ceo heeft aangegeven 1e helft van 2024.

Jammer dat het zo lang wachten is maar dit wel goed uit pakken. Omdat de prijzen hopelijk lager zijn dan rouge en dat ares een optie kan worden.

Het is dat ik nog geen rack heb dus kan wel wachten.

Vaak worden de prijzen behoorlijk duurder door verscheping e.d.
Vorig jaar heb ik bijvoorbeeld bij rogue een aanvraag gedaan voor de rhino belt squat en die is in usa was toen de prijs rond $2100 maar hier bij rogue europa moest die dik €3300 kosten... Doei!

Fair point, maar na lezen van dit:

Toch goede hoop plus het is een brand met altijd scherpe prijzen. Maar alleen tijd zal het bewijzen.

Zeker, maar maakt mij persoonlijk niet uit.
Heb alles wel compleet met ATX equipment 😁

Rep heeft wel goeie producten aan een goeie prijs. Is natuurlijk af te wachten hoe zich dat gaat verhouden voor de belgische en nederlandse markt. Want rep maakt nu vooral dingen voor de amerikaanse markt.
Hoe dan ook is wat extra competitie tussen concurrenten nooit slecht voor de eindklant.
Je merkt nu ook al wel dat het aanbod bij bv atx ook ruimer wordt, met terug meer budgetvriendelijke oplossingen. Dat kan alleen maar beter worden op termijn

Terug
Naar boven