AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

springplank voor janetten....de buis in hun .......en dan maar duwen

Heb vandaag nog twee bankjes aangeschaft voor in m’n homegym. Het eerste bankje is een buikspierbank, maar omdat ze zo stevig is kan ik ze in m’n powerrack ook gebruiken voor achteroverhellend bankdrukken. Voordien deed ik dat door enkele schijven of dergelijke aan één zijde onder een vlak bankje te plaatsen. Maar dit was een heel gedoe en de helling was dan eigenlijk nog niet sterk genoeg, dus dit is weer een mooie aanvulling. Daarnet decline presses even uitgetest en lukt inderdaad prima. Enkele foto’s van het eerste bankje:

qx3x4i.jpg

1o7ksn.jpg

vez2a.jpg

Dan heb ik nog een tweede bankje bij aangeschaft. Had al wel een verstelbaar Panatta bankje, maar hier kon ik de zitting niet van schuin zetten, enkel de rugleuning. Bij incline bench press ed schoof ik dus dikwijls weg van de zitting. Bij het tweede bankje dat ik vandaag gekocht heb kan ik de zitting ook schuin zetten. Bijgevolg zit ik dus iets stabieler… Een fotootje van het tweede bankje:

2ps57xe.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.128
binnekort heb ik gedaan met het bouwafval uit mijn garage te halen en kan ik weer mijn homegym gebruiken
ga wat spullen bijkopen dit jaar ook denk ik

binnekort heb ik gedaan met het bouwafval uit mijn garage te halen en kan ik weer mijn homegym gebruiken
ga wat spullen bijkopen dit jaar ook denk ik

aha, de topicstarter leest nog steeds mee in z'n 'geestekindje'... :D :grinny:

Hmm lang niet meer in dit topicje gekeken. Zitten erg mooie homegyms tussen. Heb zelf vandaag wat accessoires besteld bij helisports maar moet er 6/7 weken op wachten :(

achjah :D

Kroon triceps touwtje
Kroon dubbele handgreep
Neckprotector ( miss gay en mietje maar boeie :D )
en dipstangen voor me powerrack :D

Owjah ook nog whey en omega besteld maar dat hoort niet niet thuis :D

- Kroon triceps touwtje
- Kroon dubbele handgreep
- Neckprotector ( miss gay en mietje maar boeie :D )
- whey

gay, gay, gay en nog eens gay :D

dippen rules :D

Mijn speelhoekje

6i8xds.jpg

33nuq6v.jpg

jg2r02.jpg

Nice, ziet er solide uit zo. :thumbs:

mooi spul hoor insideout.

Nice

Thx!

Alles samen voor zo'n 700€ op de kop kunnnen tikken :)

Rack met pull down en weightstack + twee bankjes + korte olympische halter met 100kg rubbercoated schijven bij.
Kapaza, iemand die ging verbouwen en al zen spullen weg deed.
Ben er direct heen gereden en in twee keer alles meegenomen :D
Beetje geluk gehad dus.

De andere halters en gietijzeren spullen had ik al.

Terug
Naar boven