Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

ik heb laatst mijn panatta leg curl, leg extension en leg press verkocht voor 800 euro. Nu was ik op zoek naar een professionele high low lat pulley en een plate loaded leg press.

heeft iemand per toeval een goede aanbieding gezien?

MVG

foto's

2rm2wl5.jpg

25eur1j.jpg

121yeww.jpg

Laatst bewerkt:
Nu eindelijk ook eens wat foto's van mijn gezamelijke homegym met een vriend van me:

etytr9.jpg

2diolna.jpg

Vandaag eindelijk wat rubbere schijven op gehaald in totaal 340 kg, dat maakt een totaal van ongeveer 500 kg
Heb ook 2 schijven van 50 kg per stuk :hedbang:

2vwcrhe.jpg

Enige wat nog mist maar er snel aan komt is een powerrack, deze ga ik zelf maken en ook een cable crossover.
Daarnaast ga ik nog farmers maken, er moet nog een tire komen en er komt een plateau voor (stones) op de
manier zoals silly willy aangaf in een filmpje met het uiteinde van een barbell, zal nog is zoeken.

Mas op de strongman tour.. :D

Wel een laag plafond :)

geile 50 kg schijven Mas! :thumbs: :D

Ja op dat schuine gedeelte kunnen we wel overhead pressen, alleen nog even zien hoe we dat vlak gaan krijgen
met behulp van hout of ijzer .. we vinden er wel wat op en anders gewoon buiten overhead pressen.

Ja dat bedoel ik, en dan wil ik er het volgende soort platform voor maken:

1zlda8g.gif

Yeah, nu sanca nog hè :D

Nu eindelijk ook eens wat foto's van mijn gezamelijke homegym met een vriend van me:

Enige wat nog mist maar er snel aan komt is een powerrack, deze ga ik zelf maken en ook een cable crossover.
Daarnaast ga ik nog farmers maken, er moet nog een tire komen en er komt een plateau voor (stones) op de
manier zoals silly willy aangaf in een filmpje met het uiteinde van een barbell, zal nog is zoeken.

hardcore ijzer :cool:

etytr9.jpg

2diolna.jpg

Vandaag eindelijk wat rubbere schijven op gehaald in totaal 340 kg, dat maakt een totaal van ongeveer 500 kg
Heb ook 2 schijven van 50 kg per stuk :hedbang:

2vwcrhe.jpg

hoeveel heb je voor de schijven betaald?

vette shit mass :D

leuke homogym snivo, en jeh wat een hoop potten supplementen heb je daar staan :o

Thanks, zitten ook veel lege potten tussen. Koop altijd mega groot in en vraag korting :D Paar potten heb ik schijf van 10kg in liggen, om te trainen voor herculess hold (volgens mij heet die oefening zo).

zalige gyms

K zal de mijne eens opruimen en er wat pics van maken

Garage en berghok, na de werken :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Houten boom, farmers en yoke staan niet op de foto.
Volgende week heb ik ook een metalen ifsa log.
Binnenkort ook nog een drietal zwaardere stones en een stone platform en dan ben ik compleet

dit ziet er echt goed uit!
werken die poor man's bumperplates goed?

Terug
Naar boven