paraman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Me homegym zoals ie nu is, moet nog beetje opruimen en boxen ophangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu eindelijk ook eens wat foto's van mijn gezamelijke homegym met een vriend van me:
Enige wat nog mist maar er snel aan komt is een powerrack, deze ga ik zelf maken en ook een cable crossover.
Daarnaast ga ik nog farmers maken, er moet nog een tire komen en er komt een plateau voor (stones) op de
manier zoals silly willy aangaf in een filmpje met het uiteinde van een barbell, zal nog is zoeken.

Nu eindelijk ook eens wat foto's van mijn gezamelijke homegym met een vriend van me:
![]()
![]()
Vandaag eindelijk wat rubbere schijven op gehaald in totaal 340 kg, dat maakt een totaal van ongeveer 500 kg
Heb ook 2 schijven van 50 kg per stuk
![]()
Enige wat nog mist maar er snel aan komt is een powerrack, deze ga ik zelf maken en ook een cable crossover.
Daarnaast ga ik nog farmers maken, er moet nog een tire komen en er komt een plateau voor (stones) op de
manier zoals silly willy aangaf in een filmpje met het uiteinde van een barbell, zal nog is zoeken.
leuke homogym snivo, en jeh wat een hoop potten supplementen heb je daar staan![]()
Paar potten heb ik schijf van 10kg in liggen, om te trainen voor herculess hold (volgens mij heet die oefening zo).dit ziet er echt goed uit!
werken die poor man's bumperplates goed?