MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

299 euro [Link niet meer beschikbaar]
 
heb dit ook voor met men schijven van helisports:rolleyes:
2*1.25kg passen niet

Had dit ook met een paar schijven van helisports , is makkelijk op te lossen met een half ronde vijl ;)
 
Had dit ook met een paar schijven van helisports , is makkelijk op te lossen met een half ronde vijl ;)
Oké, dan ga ik dat ook zo oplossen, heb mijn half ronde vijl van school nog thuis liggen :)
Als ik anders Helisports moet bellen en wachten op nieuwe... dan kan dat nogal wat duren.
 
Ik heb deze ook, ze komen bij de Helisports vandaan.

jep helisport maar die van fitness-seller zijn ook mooi maar deze hebben 2 handvatten waardoor je ze ook met andere oefeningen makkelijk kan gebruiken

gr m
 
Ik vind de handvaten ook wel handig :) Maar voor grip oefeningen is dat randje eraan en zijn de 2 handvaten niet zo goed vind ik.
 
zit zeker leuk spul bij :D
 
mijn "home gym"

2gufedf.jpg


23k848o.jpg


15gdpjt.jpg
 
Volgens mij staan de auto's verplicht buiten ;)
Voor de rest nice, bodycraft ftw :)
 
Vandaag binnengekregen:

2m3ledk.jpg


300tsg1.jpg


2h6wtnr.jpg


Voor leg curls en leg extensions.

Het apparaat is oorspronkelijk van het merk Lamar. Ik had gehoord dat Lamar was overgenomen door Star-Trac (zie http://www.lamarhfs.com/0053404.html
)

Maar ik heb 'm besteld via een Duitse site. Het apparaat wordt aangeboden met het merk Body-Track (zie [Link niet meer beschikbaar])

Echter toen ik de doos had uitgepakt zag ik dit logo op het apparaat:

258auts.jpg


Paragon Fitness...


mooi ding! hoeveel gewicht kan je daar op kwijt/ hoe lang is die buis waar je de schijven op schuift?
 
299 euro [Link niet meer beschikbaar]

Bangelijke site, beter nog dan helisports (en goedkoper) en hetzelfde kwa service want ze leveren ook gratis.

Mijn volgende aankoop gaat daar die Leggpress zijn, 500€ goedkoper dan die van bodycraft op helisports. Kan je met die van bodysolid ook calf raises? Ja toch eh?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Mijn nieuwe homegym. Powertec Power Rack + Lat, Olympische halterstang, EZ Curl stang, 180kg aan schijven, Barbarian Multi Bench. Kan ik eindelijk squaten!

th_IMG_0944.jpg
 
proficiat....powertec en barbarian zijn een zeeeeeeeeeer goeie koop.

Top materiaal bij Fitness seller.

Succes er mee.
 
had het per ongeluk twee maal gepost..........s(n)orry
 
Mijn nieuwe homegym. Powertec Power Rack + Lat, Olympische halterstang, EZ Curl stang, 180kg aan schijven, Barbarian Multi Bench. Kan ik eindelijk squaten!

th_IMG_0944.jpg

en wat kost dat allemaal bij elkaar zoal als ik zo vrank mag zijn? :o
 
en wat kost dat allemaal bij elkaar zoal als ik zo vrank mag zijn? :o

powertec powerrack system 719 euro
olympische halterstang ongeveer 90 euro
ez curl stang : 50 tot 70 euro
180 kg schijven : 250 à 300 euro
Barbarian multi bench : 249 euro

Het zal niet veel schelen ...denk ik.

Een tip....alles te vinden op fitness seller....wie zoekt ...die ......
 
powertec powerrack system 719 euro
olympische halterstang ongeveer 90 euro
ez curl stang : 50 tot 70 euro
180 kg schijven : 250 à 300 euro
Barbarian multi bench : 249 euro

Het zal niet veel schelen ...denk ik.

Een tip....alles te vinden op fitness seller....wie zoekt ...die ......

Scheelt me de moeite :) Klopt ongeveer, ik heb alleen een klasse hoger halterstang, belastbaar tot 450kg, €175. Alles bij elkaar rond de €1500.
 
powertec powerrack system 719 euro
olympische halterstang ongeveer 90 euro
ez curl stang : 50 tot 70 euro
180 kg schijven : 250 à 300 euro
Barbarian multi bench : 249 euro
Eens m'n huis af is eind dit jaar, koop ik mij ongeveer net dezelfde set. Geld staat al op zij :) ik kan het momenteel gewoon niet kwijt op mijn appartement :(
 
Back
Naar boven