XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Idd, dacht het ondertussen ook al :D

Geen idee waar ik met mijn gedachten zit.
Heb er de manual eens bijgehaald en idd ze moeten langs buiten zitten.
Denk niet dat het op zit iets uitmaakt. ;)

Nee ik denk ook niet dat het veel uitmaakt, ik dacht dat je misschien wel een reden had om het op die manier te doen.

Hehe eindelijk is mijn spul ook binnen.

Zo kwam t binnen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn bankje (had ik al)

Mijn Dumbbells (had ik ook al)

Mijn nieuwe Rack

En mijn nieuwe olympische schijven:D

Totaal 140kg aan ijzer dus kan voorlopig vooruit

Hoop dat ik er maar groot en sterk van mag worden.;)
Ik ga het stronglifts programma doen, maar dat zet ik nog wel in een logje.

gr m

lekker man knallen met die banaan fable!

Tof man, dat je maar groot en sterk mag worden.

Ik vond dat houten squatrek van een paar pagina's terug ook geniaal!

Super vet die homegyms die er voorbij komen. Als ik na de vakantie geen motor aanschaf word het een dikke homegym:D!

hier de mijne:

de 30mm schijven van 20kg en de 30mm barbell gaan weg, zodra ik alle 50mm ontvangen heb (helisports doet er nogal lang over) op de foto heb ik er reeds 2 van helisports, helaas ook 30mm, nochtans verkopen ze dat volgens hun site niet eens...
bedoeling is dat er 6 50mm schijven van 20kg komen, en nog 2 schijven van 40kg van fitness seller.

Ben nieuw hier en moet ergens beginnen met posten, dus vooruit, mijn über bescheiden homemade homegym:

(Let niet op de rommel, ben ook het huis aan het verbouwen)

Twee balken en OSB platen, gesprokkeld resthout, beetje lijm, enkele spijkers en wat schroeven:

Nice bro! :thumbs:

Waar bench je eigenlijk in je gym?

Welkom!

hier de mijne:

[Link niet meer beschikbaar]

de 30mm schijven van 20kg en de 30mm barbell gaan weg, zodra ik alle 50mm ontvangen heb (helisports doet er nogal lang over) op de foto heb ik er reeds 2 van helisports, helaas ook 30mm, nochtans verkopen ze dat volgens hun site niet eens...
bedoeling is dat er 6 50mm schijven van 20kg komen, en nog 2 schijven van 40kg van fitness seller.

Nice :thumbs:

Hehe eindelijk is mijn spul ook binnen.

Zo kwam t binnen

Mijn bankje (had ik al)

Mijn Dumbbells (had ik ook al)

Mijn nieuwe Rack

En mijn nieuwe olympische schijven:D

Totaal 140kg aan ijzer dus kan voorlopig vooruit

Hoop dat ik er maar groot en sterk van mag worden.;)
Ik ga het stronglifts programma doen, maar dat zet ik nog wel in een logje.

gr m

Dat rack vind ik gruwelijk:cool:!, alleen dat bankje oogt niet zo stevig imo...?

Veel plezier ermee kerel! :thumbs:

@ Fable; passen die 1,25kg schijfjes op die halterstang? Bij mij namelijk niet :D

@ Woopy; slaap jij in je gym?

@ Woopy, net materiaal man!
Wat heb je er voor betaald voor die rek?

@ Fable; passen die 1,25kg schijfjes op die halterstang? Bij mij namelijk niet :D

@ Woopy; slaap jij in je gym?

jep, mijn homegym staat in mijn slaapkamer :p ik kan niet zo gemakkelijk in en uit mijn bed wegens materiaal dat er voor ligt, maarja ik zit momenteel nog in een vrij klein apartement.. mijn douche staat ook in de homegym :p

@ Woopy, net materiaal man!
Wat heb je er voor betaald voor die rek?

dat is het bodycraft rek van helisports, wat wel meer mensen hier hebben zo te zien. 395 euro dacht ik.

Nice bro! :thumbs:

Waar bench je eigenlijk in je gym?

Welkom!

Tx

Benchen doe ik even niet. Wel dips en push ups. Benchen in m'n eentje lijkt me voorlopig high risk (experimenteer met high rep compounds). Kan wel nog verder bouwen op het huidige rack aan de "ingang" en er een bankje bij zetten. Goeie suggestie, daar kan ik iets mee... Dit weekend eens bekijken - safe benchen zonder spotter.

Gewicht moet ik niet hebben want ik heb genoeg 30mm schijfjes maar ik zit met zo van die schroefdraad dumbbells en da is wreed ambetant als ge op die manier altijd gewicht moet veranderen, constant da helemaal op- en afdraaien, voor zot te worde is da.

hehe
de dumbbellstaven kostten toen ik ze kocht 3,5 euro/stuk geloof ik. ze zijn in Decathlon echter wel 28mm, dus jouw 30mm schijven zouden er wat los kunnen opzitten.

Voorproefje

2nhqq29.jpg

znr58w.jpg

Terug
Naar boven