Ironmind
Huge Freak
- Waardering
- 1.051
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Goedzo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vandaag heb ik nog maar eens 2 schijven van 20 kg bijgekocht.
sinds in altijd maar pr's breek heb nood aan grote schijven![]()
brengt het totaal nu op 371kg.
rond nieuwjaar komt er normaal gezien een olympische stang met +- 300kg bij
squatrek van decathlon
schijven van dreamland, euroshop en veel gekregen
Niet bang zijn om door de vloer te zakken trouwens kamikaze?

Niet bang zijn om door de vloer te zakken trouwens kamikaze?
. soms verdeel ik alles gewoon een beetje om nog zekerder te zijn, maar voorlopig zak ik nog niet doorheen 
in de dreamland betaal je hetzelfde als in de euroshop voor 20kg zo een 25euro.
1x 20kg kost 24 euro en 2x5kg kost 12euro enzovoort
mijn squatrek komt van decathlon roeselare
Domyos - RBR 500 - doing squats and working different muscle groups with a flat or incline bench.
Domyos - BM 900 - building your muscles at home on an intensive basis (more than 5 hrs per week).
die 2e is de mijne ik heb hem wel een beetje aangepast en wat overbodige spullen er van tussen gelaten
Een 200 kg squat en jou lichaamsgewicht, dat gaat niet goedkomen volgens mij... Dacht dat er iemand ooit eens had verteld dat er wordt gebouwd op 250 kg/m2
Een 200 kg squat en jou lichaamsgewicht, dat gaat niet goedkomen volgens mij... Dacht dat er iemand ooit eens had verteld dat er wordt gebouwd op 250 kg/m2

Laat maar komen die fotos van koude donkere kelders, garageboxen, zolders waar met zware gewichten geslingerd word.
Waar verwarming en verlichting ver te zoeken zijn en de vloer vol putten ligt van met schijven te gooien.
Hier is alvast de mijneJody's home gym

Ga je gewoon heel wijd squaten
Kan het wel een keer ergens opzoeken wat de minimale belasting moet kunnen bedragen. Zal wel in het bouwbesluit staan.