AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Wijd of close stance maakt weinig uit voor de druk op de vloer.

Haha kerel, niet te serieus er op in gaan he;)
Maar als je benen wijder als een meter zouden staan in theorie wel. Want dan sta je op een groter draagvlak van de vloer, dus mag er ook een hogere belasting opstaan.

175/200 valt dan best mee :P , nu weeg ik 80 kg en squat ik met 80 kg dus 160 kilo... thx voor het opzoeken Richardv ;)

Ik zou ook niet op onze zolder willen trainen, zak je volgens mij echt zo doorheen:D Train nu wel boven op me kamer, maar dat zal wel een beetje meevallen, is behoorlijk stevig volgens mij

• Topic Starter Topic Starter
vroeger in mijn vorihg huis trainde ik ook op een houten vloer , plafond hing serieus door maar ik heb er nooit doorgezakt hoor

Zo, ben druk bezig een eigen squat-rek te maken!
Niet van ijzer, maar gewoon hout.:)

Foto's komen eraan als 'ie klaar is.:banana:

Zo, ben druk bezig een eigen squat-rek te maken!
Niet van ijzer, maar gewoon hout.:)

Foto's komen eraan als 'ie klaar is.:banana:

ik ga ook een maken met balken
de safetys ga ik wel ijzer baren voor gebruiken
ik had gedacht om plafondbalken te gebruiken maar dan 2 tegen elkaar te vijzen

Hier ben ik sinds 6 weken dagelijks te vinden :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

leuk spulletje dr rose, maar hoe ga je squatten daarmee?

leuk spulletje dr rose, maar hoe ga je squatten daarmee?

Niet :D

Ik ben als thuistrainer natuurlijk beperkt in de mogelijkheden, maar kan met wat ik nu heb toch een heel eind uit de voeten. Wellicht dat er ooit nog wat spulletjes bij komen, of dat ik richting sportschool vertrek ;)

@D.Rose:

Met een beetje creativiteit kun je iig. Zercher squats doen. Ook hacksquats moeten geen probleem zijn.

Een maat van me heeft jaren in een fitnessshop gewerkt. Hij kon altijd lekker onder werktijd trainen met de apparatuur daar.

Da's nog eens een combi, trainen en geld verdienen tegelijk:thumbup:

@ eq_ & Samu

hacksquats en pistols lijkt me geen probleem, voor Zercher- en frontsquat staat het bankje een beetje in de weg.
Komt bij dat ik me nog niet echt richt op de benen, die lagen al wat voor op de rest door mountainbiken/hometrainer. Darbij heb ik ook een zwakke rug, dus kan geen kwaad die eerst goed te trainen voor ik aan squats begin.

oja, ik heb ook nog een gebogen stang, die stond niet op de foto :D

@ D.Rose: Mooi spul zeg!:thumbup:

Mijn gym:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog een bench en een chin-bar.(buiten aan een boom.):)

mooi gemaakt dat squatrek maar als je zwaarder zult squatten zul je toch een ander moeten maken.
mss kun je een andere oplossing zoeken om je baar er op te leggen ipv die 2 metalen uitsteekseltjes?iets in de vorm van een winkelhaak of zo.

altijd leuk om een home gym te zien:)
knallen maar

Creatief luuc dat moet ik je na laten, maar hoe gaa je zwaar squatte met dat ding:D?

Terug
Naar boven