Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

949 euro bij
http://www.simpleproducts.de/produc...series-7-smith-machine,-smith-gym-system.html.
Uitgeroepen tot beste smith machine en tevens gunrack voor vrije haltertraining.
Zeer goeie aanwinst.

Door faillissement van mijn gym alweer 2.5 maanden geleden bijna, was ik genoodzaakt zelf een en ander aan te schaffen om te kunnen blijven trainen.
Het is nu nog vrij basic wat ik heb, maar voorlopig wel even voldoende
-bankje van pliant
-powerrack van bodysolid
- olympische stang (220)
- 2 dumbbell bars
- 5kg schijfjes voor dumbbells
- 20kg schijven (heb er 2, aantal zijn nog in bestelling)
- dipbelt (niet op foto)
![]()
![]()
![]()
![]()

ik dacht dat Jero88 er een had.Vette homegyms allemaal!! Zijn er hier mensen die een Barbarian Powerrack hebben? Ik zou daar namelijk graag foto's van zien, en eventuele opmerkingen over de kwaliteit enz?

Vette homegyms allemaal!! Zijn er hier mensen die een Barbarian Powerrack hebben? Ik zou daar namelijk graag foto's van zien, en eventuele opmerkingen over de kwaliteit enz?
Ik heb hem ook, goed powerrack. Alleen na een tijdje gaan de rubbers van de houders (waar de barbell op steunt) los laten. Dit is geen ramp, alleen maakt het wat meer geluid met terugleggen.
Ik heb hem ook, goed powerrack. Alleen na een tijdje gaan de rubbers van de houders (waar de barbell op steunt) los laten. Dit is geen ramp, alleen maakt het wat meer geluid met terugleggen.