Blessureman
Cool Novice
- Waardering
- 18
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squatten doe ik niet zo zwaar (door 1 van mijn blessures). Als ik het doe is het met de smith machine en meestal vooraf gegaan door leg press (superset).

Ik ging me eigenlijk Mr Tendinitis noemen hier op het forum (want ik ben daar wel echt de koning van) maar die bestond hier blijkbaar al. Zal een lotgenoot van me zijn..
Je kan het je niet voorstellen waar ik al allemaal ontstekeningen heb gehad. Tevens twee operaties (schouder en elleboog) als gevolg van die ontstekeningen. Maar dat is voor een andere topic..
Kun je niet beter een andere sport gaan doen dan, of maakt dat niet uit?Ja, is eigenlijk een decline bench maar kan ook vlak. Bekijk de foto's nog maar eens. Heb alles tweedehands gekocht behalve de smith machine (nieuw op ebay voor 238 Euro) en de buikspierplank.Die bench en die shoulderpress ken ik welHel fijne bench, stevig dik kussen erop en mooi stabiel. Wel jammer dat ie alleen achterover kan hellen.
Ik denk dat je zelf ook wel liever blijft trainen zeker.Mooi k*t manKun je niet beter een andere sport gaan doen dan, of maakt dat niet uit?

Ja, is eigenlijk een decline bench maar kan ook vlak. Bekijk de foto's nog maar eens. Heb alles tweedehands gekocht behalve de smith machine (nieuw op ebay voor 238 Euro) en de buikspierplank.

Ik denk dat je zelf ook wel liever blijft trainen zeker.
Heb die raad al verschillende keren gekregen van doktoren, maar het is sterker dan mezelf. De drang om met gewichten in de weer te zijn gaat nooit weg..Op dit moment valt het wel mee ; opletten van mijn rug en elleboog (ben heel beperkt voor tricepsoefeningen). Mijn knie is ok als ik maar goed opwarm. Schouders zijn al een tijdje pijvrij; mag natuurlijk niet te zwaar benchen..maar vorige week toch 8 x 100kg. Was al een tijd geleden dat ik dat nog gedaan had..