DjangoVaal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziek!

kleine update
400 kg schijven
olympische bar
2x olympische dumbbell
power rack met 16 plateholders
flat bench
0-90° bench
cable cross
lat pulley
barbarian dip
accesoires
schwinn spinbike
)Ik ging me eigenlijk Mr Tendinitis noemen hier op het forum (want ik ben daar wel echt de koning van) maar die bestond hier blijkbaar al. Zal een lotgenoot van me zijn..
Je kan het je niet voorstellen waar ik al allemaal ontstekeningen heb gehad. Tevens twee operaties (schouder en elleboog) als gevolg van die ontstekeningen. Maar dat is voor een andere topic..

Nevele.
Gaan de mannen hier met uitgebreide hoome gym dan nog naar de sportschool? Of doe je echt alles thuis.
Als je uiteindelijk een goede home gym kan kopen voor een paar duizend euro's (wrs nog veel minder als je ze ergens in dollar koopt) zal je dat toch uiteindelijk terugwinnen door geen abonnement te moeten kopen voor een sportschool?

Ik heb een 10ritten kaart bij de gym gekocht (vorig jr september ofzo), maar ik train daar nog steeds voor...ze scannen hem niet
Train normaal eens per 2wkn een dagje in de gym, voor assistence oefeningen (buik biceps wat rug) en indien nodig voor rehab oefeningen. Soms wel een echte training, maar meerendeel in me homegym.

.
.Wat netjes allemaal...Bij deze mijn homegym.
Staat nog wat in zijn kinderschoenen. Maar meeste oefeningen gaan he.
Materiaal is allemaal Kettler. Mijn ouders hebben het allemaal gekocht, had ik een jaar geleden meer geweten had ik ander materiaal gekocht.

Gaan de mannen hier met uitgebreide hoome gym dan nog naar de sportschool? Of doe je echt alles thuis.
Als je uiteindelijk een goede home gym kan kopen voor een paar duizend euro's (wrs nog veel minder als je ze ergens in dollar koopt) zal je dat toch uiteindelijk terugwinnen door geen abonnement te moeten kopen voor een sportschool?

Marky Halterbank van helisports, press rack van helisports
halterstang, vloermatten, stang & schijven van Fitness seller
Zo heb ik ook eens getraind... lang... lang geleden. Had ik een keer de sluiters er niet op en ging wat moeizaam, schoven de schijven langs het behang naar beneden. Gaf wel een kunstzinnig effect laten we maar zeggen, helaas permanent
.Gaan de mannen hier met uitgebreide hoome gym dan nog naar de sportschool? Of doe je echt alles thuis.
Het past net!Zo heb ik ook eens getraind... lang... lang geleden. Had ik een keer de sluiters er niet op en ging wat moeizaam, schoven de schijven langs het behang naar beneden. Gaf wel een kunstzinnig effect laten we maar zeggen, helaas permanent
.
Nja ik vergeet ze niet...