AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Gaan de mannen hier met uitgebreide hoome gym dan nog naar de sportschool? Of doe je echt alles thuis.
Als je uiteindelijk een goede home gym kan kopen voor een paar duizend euro's (wrs nog veel minder als je ze ergens in dollar koopt) zal je dat toch uiteindelijk terugwinnen door geen abonnement te moeten kopen voor een sportschool?

Ik probeer zo veel mogelijk in de sportschool te trainen. Goede sfeer enz bij ons... Homegym zie ik, de laatste tijd, meer als "een stok achter de deur" voor als ik geen zin heb om naar de sportschool te gaan, of om eens vlug een paar oefeningetjes te doen als de sportschool toe is ofzo...

Voor zo'n 1000euries ben je klaar, en hoef je nooit meer naar de sportschool, reken je winst en tijd maar uit ;)

+10

ik heb het zelf net aangeschaft.....je hebt het er na 1.5 jaar alweer uit, en mocht je wilen stoppen in de toekomst kun je het altijd weer verkopen!!!:D;)

Kga ook is foto's tonen van mijn gym. Ik heb onder andere een bicep curl, leg curl, leg press, smith machine, lat pulley, 2 bankjes en deacthlon squatrek+ 200kg aan schijven

Gaan de mannen hier met uitgebreide hoome gym dan nog naar de sportschool? Of doe je echt alles thuis.
Als je uiteindelijk een goede home gym kan kopen voor een paar duizend euro's (wrs nog veel minder als je ze ergens in dollar koopt) zal je dat toch uiteindelijk terugwinnen door geen abonnement te moeten kopen voor een sportschool?

ik heb alleen een rack met een lat en low pulley, 50 mm en 30 mm stang, dumbbells, dip, ez stang, pull greep, enkele greep, verstelbaar bankje met leg extension en curls en voldoende gewichten.

sinds ik dit heb aangeschaft train ik thuis. dus nu ongeveer een jaar.

ik heb alleen een rack met een lat en low pulley, 50 mm en 30 mm stang, dumbbells, dip, ez stang, pull greep, enkele greep, verstelbaar bankje met leg extension en curls en voldoende gewichten.

sinds ik dit heb aangeschaft train ik thuis. dus nu ongeveer een jaar.

FOTO :cool:

gisteren rubberen puzzelstukken liggen leggen op de grond :)

resultaat:

dit is wat ik heb

400 kg schijven
olympische bar
2x olympische dumbbell

power rack met 16 plateholders
flat bench
0-90° bench

cable cross
lat pulley

barbarian dip

accesoires

schwinn spinbike

rubberen vloer

2 extra deadlift matjes

en een geverfd trainingslogboekbord :)

1fajq0.jpg

219dukz.jpg

2j4v794.jpg

34nsjd0.jpg

ru3ac3.jpg

f444me.jpg

5kppb8.jpg

2uqgiuu.jpg

ben zelf ook nog op zoek naar iets nieuws. Het probleem is dat ik niet veel plaats meer heb.

Wat kan ik best nog kopen, ez bar, trap bar, bumper plates ???

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: M.N
gisteren rubberen puzzelstukken liggen leggen op de grond :)

resultaat:

dit is wat ik heb

400 kg schijven
olympische bar
2x olympische dumbbell

power rack met 16 plateholders
flat bench
0-90° bench

cable cross
lat pulley

barbarian dip

accesoires

schwinn spinbike

rubberen vloer

2 extra deadlift matjes

en een geverfd trainingslogboekbord :)

sjiek barakske!!!
:thumbs:

zorg maar dat je niet te breed word want erg veel plaats is er daar niet.

Materiaal is wel top in orde.

Bij mij is de plaats ook beperkt......onze tweede garage.

ik heb de enkele garage in beslag genomen :)

later als ik op mezelf ga wonen zoek ik een huis met een grote kelder of een dubbele garage :)

nu past alles juist en heb ik toch voldoende bewegingsruimte, maar ik dacht zelf nog bepaalde soorten barbells te kopen voor wat afwisseling

dat bord is wel een tof idee :)

gewoon met bordverf :)

zeker niet verkeerd die homegym...genoeg gewicht en je staat er zeker niet slecht bij voor een 21 jarige homegymmer

Sjieke homegym, staat al heel wat in ook! Daar steken best wat eurootjes in me dunkt ;)

Knap spul!
welk merk is je powercage??? waar gekocht? content van?

en wat heb je die schwinn betaald als ik mag weten? + zit je daar veel op?
greetzzz

Stelt niet veel voor, maar mijn krachtstats ook niet, ik bench maar 60kg,
Maar ben wel van plan om binnen nu en een paar maanden een powerack te kopen. Overigens, ik train hier maar 1x per week, de andere 3x train ik op de sportschool waar ik dus squat,dip en dat soort dingen. Ik heb trouwens ook nog een rek waar me gewichten aan hangen. (niet op foto)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stelt niet veel voor, maar mijn krachtstats ook niet, ik bench maar 60kg,
Maar ben wel van plan om binnen nu en een paar maanden een powerack te kopen. Overigens, ik train hier maar 1x per week, de andere 3x train ik op de sportschool waar ik dus squat,dip en dat soort dingen. Ik heb trouwens ook nog een rek waar me gewichten aan hangen. (niet op foto)

Een rek is natuurlijk beter, maar je hebt daar al een goede basis toch? Je kunt alleen niet squaten, maar als je al 3x naar de gym gaat...

Moet je nog wat spiegels hebben voor je homegym? :D ik heb er nog 2 te koop. Zal binnenkort ook eens foto's
schieten, heb mijn hele homegym verbouwt.

Terug
Naar boven