MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Haha, ziet er wel net uit, maar ik denk dat je buffer kan worden met alleen een powerrack, dumbbells en een hoop freeweights. De belangrijkste machine (legpress) lijkt dan nog te ontbreken. Het enige wat imo nuttig is, is die latpull en de smith voor sommige oefeningen.

legpress en squat/power -rack hebbe we ook ...kan alleen niet alle hoeken op foto krijgen :p
 
nice home-gym man ;)
je vader komt me bekend voor, trainde ie in Planet Fitness in merksem ?
 
OMG, jaloers!

Nog een grote muziek installatie, elke dag een of ander breezer ventje van school/werk mee en dan ben je niet meer eenzaam ohr ;).
 
nice home-gym man ;)
je vader komt me bekend voor, trainde ie in Planet Fitness in merksem ?
ja vroeger trainde we nog in Planet fitness
maar daar had hij geen tijd meer voor :D

grtz
 
Damn, er staan hier toch een paar mooie homegyms om jaloers van te worden :D
 
goh, ik denk dat iedereen de prijzen wel weet van die dingen he

rack + bankje + halterset +-1100euro
ez-bar en grips nog een 100euro
bowflex halters 400euro ofzo

komt al op een aardig bedrag maar goed, ik heb het er voor over
zoals je ziet ben/was ik wel een tuning fanaat, en ik had nog een halve velgenwinkel liggen
dus eerst die shit verkocht, en met dat geld mijn gym aangeschaft :cool:


Wat vindt je van het powertec power rack?

ben er ook over aan het twijfelen namelijk... ???
 
Wat vindt je van het powertec power rack?

ben er ook over aan het twijfelen namelijk... ???

Echt een geweldig ding. Kan er niks slecht over zeggen.
Zeker met het lat gedeelte er bij. De kabels lopen soepel, voelt echt professioneel aan.
Chinnen, dippen, bench, latpulls, .. ik train thuis alles even goed (of zelfs beter) dan in de gym vroeger :cool:
 
ja vroeger trainde we nog in Planet fitness
maar daar had hij geen tijd meer voor :D

grtz

dacht al dat ik hem herkende ;) goeie fysiek voor een 70+ er, zag je al toen ie bij planet trainde :D
 
Gewichten staander powertec:

654ui9.jpg
 
@ Striea; heey zo'n simpele leg curl/ extension zou ik ook wel willen! Werkt ie goed of zou je het liever met een kabel en stack hebben? toevallig heb ik ook gekeken voor die hyper extension, werkt ie goed en is ie stabiel? dacht 195€ bij helisports he?

:clap: :D
 
Heb mijn powerrack binnen. Ik zal eens gaan klussen en ook wat foto's gaan maken:D
 
2, 1 voor papa en 1 voor hemzelf :D
 
Hier dan mijn low-budget garagegym

2e3wz6o.jpg


Momenteel in afwachting van 2 schijfjes van 20 extra en langere dumbbellsstangen
 
Back
Naar boven