XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Nice!

Echte werk in de gym??? Dit is toch je gym nu...

Enjoy!
 
nee joh gewoon leuk voor er bij als ik even niet de tijd heb om naar de gym te gaan ;)
 
Da's kwaliteit spul man, genoeg voor een volwaardige training!
 
Ik heb mijn powertec powerrack ook net in elkaar staan. Echt heerlijk trainen in zo'n ding.
 
Ziet er toch heel netjes uit kerel!
 
Hieronder het begin van mijn homegym. Heb een tijd niet getraind en op het forum gezeten vanwege blessures en drukte met werk/studie.. Ben van plan om nu weer hard aan de slag te gaan. Om wat flexibeler te kunnen zijn qua tijd m'n sportschool abo dus maar opgezegd. In de afgelopen weken dit spul bij elkaar gescharreld:

14j5lye.jpg


aljihy.jpg


14ac31e.jpg


20pd668.jpg


Het bankje, de 30mm halter en dumbbells had ik al. Squatrack nieuw gekocht voor 250. Twee olympische halters en 215kg aan schijven tweedehands gekocht voor 140 euro. Barbarian chin/pull up van fitness seller. Ik zit nog te wachten op twee olympische dumbbells. Een ander bankje is ook geen overbodige luxe maar wordt geregeld.
 
jESUS 2 HALTERS EN 215 KG VOOR 140 EURO??? OMFG... nice price!
 
Ja goed he! Was 100 voor geboden op marktplaats en ik maakte er 140 van in de veronderstelling dat ik nog wel een paar keer overboden zou worden. Tot mijn grote verbazing had ik een paar minuten later een mail waarin stond dat hij m'n bod accepteerde. Gozer had duidelijk geen idee van de waarde. Hij had een bedrijfspand gekocht in utrecht en daar lagen de halters en schijven nog in. Het ging hem erom dat hij er zo snel mogelijk vanaf was. Tja, dan ben ik de beroerdste niet :D
 
Is trouwens nog technogym en M & F spul ook..
 
Mooi spul duke!
 
Leuk gedaan kerel :thumb:
 
Klein voorproefje van hoe het er nu voor staat met mijn homegym, inclusief mijn laatste nieuwe aanwinst.
Alleen nog 2 muren gladmaken en sauzen en 1 spiegel ophangen, daarna weer tijd om alles in te richten.

16ii16p.jpg


is het nog geen tijd voor een update van de stand van zaken :)
 
Is trouwens nog technogym en M & F spul ook..

Helemaal nice man, M&F zeker goed spul.

is het nog geen tijd voor een update van de stand van zaken :)

Had laatst een filmpje geschoten, maar windows moviemaker werkt hier niet meer :o
Er wordt in iedergeval getraint, alle apparatuur is nu aanwezig. Zal morgen nog wel wat foto's schieten.
 
eindelijk is me mini thuis gym zoals ik hem wilde hebben en het echte werk gebeurd natuurlijk in de gym :D


1ep7r5.jpg


25kpvva.jpg

heeft wel wat weg van mijn home-gyme , en ook ik train op de sportschool , en als ik effe vanwege wat dan ook niet kan - kan ik altijd thuis:D
 
Helemaal nice man, M&F zeker goed spul.



Had laatst een filmpje geschoten, maar windows moviemaker werkt hier niet meer :o
Er wordt in iedergeval getraint, alle apparatuur is nu aanwezig. Zal morgen nog wel wat foto's schieten.

Perfect! Ik ben vreselijk benieuwd. Ik zag er veel potentieel in.
 
Heb Mas z'n gym net even bekeken en zag er erg strak uit! Beetje opruimen/afwerken en hij is af.
 
Heb nog wat foto's van een andere keer, dat geeft wel een beeld:

Zo was het:

rh96hy.jpg


5n2iom.jpg


1z2gn44.jpg


Zo is het nu:

snc754.jpg


2qte51l.jpg


30cbp7p.jpg


- Technogym multistation
  • 2x80 kg stack
  • 2x60 kg stack

- Fitness-seller
  • Allerlei grepen
  • Dipbar
  • Chinup bar
  • Barbarian trashcan :D
  • Olympische stang tot 450 kg belastbaar

- Olympische schijven
  • 2x5 kg
  • 2x10 kg
  • 8x15 kg
  • 2x20 kg
  • 2x25 kg
  • 2x50 kg

- Dumbbells
  • Panatta 12 t/m 30 kg

Net een of andere klooijo was me voor anders had ik 10 t/m 65 kg panatta dumbbells gehad, 1 dag te laat.
Was al in onderhandeling :mad: ( voor zijn zoontje gekocht die net begonnen was met trainen :mad:)

@Diky nog bedankt het voor het vast houden van deze dumbbells voor me ;)

- Olympische korte stang
- Ez-bar

- Bodycraft powerrack
- Panatta verstelbare bank

Prijs totaal inclusief de gehele verbouwing rond de 2750 euro.
 
ziet er erg goed uit
jammer van die dumbbells

voor die verbouwing had je meer dumbbells gebruik je die dan niet meer?
 
ziet er erg goed uit
jammer van die dumbbells

voor die verbouwing had je meer dumbbells gebruik je die dan niet meer?

Die heb ik verkocht, goede winst op gemaakt en vond ze ook niet geweldig trainen.
Panatta vind ik zelf de fijnste dumbbells, is de bedoeling om sowieso nog uit te gaan breiden
afhankelijk van wat ik op marktplaats tegenkom.
 
Back
Naar boven