MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Daar kun je prima mee uit de voeten! Heb ik jarenlang gehad, maar dan vast bankje, jij hebt nog de luxe te kunnen squatten :).
 
ja vroeger trainde we nog in Planet fitness
maar daar had hij geen tijd meer voor :D
grtz

@PBS, zeer mooie homegym, respect!

Maar wat ik me nou afvraag, bij jou staan alle spullen op zolder.
Mag ik vragen hoe ziet de weg naar zolder eruit?

Ik bedoel, een legpress van Technogym is standaard 260kg enkel aan schijven. Los van de afmetingen en gewicht van de legpress.
Weet dat de schijven er zo af te halen zijn maar dan nog.

Daarbij zie ik nog een aantal apparaten staan die niet door een normale deur kunnen, en mocht je geen brede rechte trap naar zolder hebben ook onmogelijk.

Hebben jullie een lift? Anders hebben jullie diegene die het geplaatst heeft wel flink laten beulen zeg!;)

Vraag dit puur uit nieuwsgierigheid hoor. Heb zelf eens het een en ander verhuisd in een sportschool, en valt niet mee, vandaar mijn vraag.

Van wat ik kan zien kost dit zomaar 60.000euro.
En dan schat ik het nog voorzichtig, niet eens alles op nieuwwaarde.

Lekker doortrainen dus!!
 
@PBS, zeer mooie homegym, respect!

Maar wat ik me nou afvraag, bij jou staan alle spullen op zolder.
Mag ik vragen hoe ziet de weg naar zolder eruit?

Ik bedoel, een legpress van Technogym is standaard 260kg enkel aan schijven. Los van de afmetingen en gewicht van de legpress.
Weet dat de schijven er zo af te halen zijn maar dan nog.

Daarbij zie ik nog een aantal apparaten staan die niet door een normale deur kunnen, en mocht je geen brede rechte trap naar zolder hebben ook onmogelijk.

Hebben jullie een lift? Anders hebben jullie diegene die het geplaatst heeft wel flink laten beulen zeg!;)

Vraag dit puur uit nieuwsgierigheid hoor. Heb zelf eens het een en ander verhuisd in een sportschool, en valt niet mee, vandaar mijn vraag.

Van wat ik kan zien kost dit zomaar 60.000euro.
En dan schat ik het nog voorzichtig, niet eens alles op nieuwwaarde.

Lekker doortrainen dus!!

Diegene die het geplaatst hebben, hebben dat top gedaan!
grotendeels alles uiteen gehaald, met een soort lift machien door het grote raam van de zolder gelift.
Dat ging allemaal heel gemakkelijk en wel.
Enkel de grote spiegels waren het probleem, daar hadden ze een dag voor nodig :D
Alles is 2dehands gekocht bij een bedrijf dat 2dehands technogym toestellen verkoopt, alles opnieuw gespoten en nieuwe gewichten aangehangen. Ik schat toch wel rond de 40.000€

grtz
 
ook een garage gym, alleen nog een ander bankje dan ben ik verder wel tevreden:rolleyes: of toch nog een ez curl barbell 50mm en wat gewichten erbij:cool:

2vbx6as.jpg

acztog.jpg

6okf3q.jpg
 
Mooie garage-gym! vrij basis, maar ik heb ook zoiets maar en ben meer dan tevreden!
Knap biceps-toestel, wil ik ook wel nog kopen...

knap rack, waar gekocht + welk merk? + voor hoeveel?

veel succes!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onze coole gym in de lekkende schuur van ons studentenhuis.
 
Mijn Homegym

Hier mijn Homegym, ik heb eerlijk gezegd alles waarmee je groot kunt worden, alleen mis ik eigenlijk toch wel een latpully, maar of dat nu echt een toegevoegde waar heeft weet ik ook niet. Ik heb dus:Powertec Powerrack (incl dipbars, chinbar), EZ Curlstang 50mm, Olympische barbell 1,83 50mm, twee korte olympische halterstangetjes, twee dumbbells. 2x20kg, 4x10kg, 4x5, 4x2,5kg aang ewichten en dan nog gewichtjes voor die dumbbells. Ps ik hoop dat de link het doet:o [Link niet meer beschikbaar]
 
Mooe gyms weer.
 
najah gym wil ik het niet noemen. maar vandaag me bankie binnen gekregen en in elkaar gezet in een xtra slaapkamer neer gegooit. alleen 1 probleem gvd ik kwam een halterset tegen voor 100 euro stond verder geen maat bij. (ik ging er van uit 180) halter set met 50kg aan gewichten d'r bij. dus die er bij genomen, krijg ik hem vandaag binnen is het potverdomme 120. Dus nu nog opzoek naar een 180/220 halterstang. super tevreden met het bankie. Zit overigens ook nog een stang bij voor een kabel etc. maar die heb ik er nog nie opgezet. Hier onder me bankie met me lieve kleine haltertje:

http://img387.imageshack.us/my.php?image=17102008024vd2.jpg
 
najah gym wil ik het niet noemen. maar vandaag me bankie binnen gekregen en in elkaar gezet in een xtra slaapkamer neer gegooit. alleen 1 probleem gvd ik kwam een halterset tegen voor 100 euro stond verder geen maat bij. (ik ging er van uit 180) halter set met 50kg aan gewichten d'r bij. dus die er bij genomen, krijg ik hem vandaag binnen is het potverdomme 120. Dus nu nog opzoek naar een 180/220 halterstang. super tevreden met het bankie. Zit overigens ook nog een stang bij voor een kabel etc. maar die heb ik er nog nie opgezet. Hier onder me bankie met me lieve kleine haltertje:

http://img387.imageshack.us/my.php?image=17102008024vd2.jpg


COOLE BANK, k*t HALTERTJE :rolleyes:
 
nope nog niet bij mij iig
upload op tinypic werkt altijd
 
Mooie garage-gym! vrij basis, maar ik heb ook zoiets maar en ben meer dan tevreden!
Knap biceps-toestel, wil ik ook wel nog kopen...

knap rack, waar gekocht + welk merk? + voor hoeveel?

veel succes!


allemaal gekocht op marktplaats behalven barbell + gewichten gekocht bij fitness seller

rack is van het merk body solid
http://www.simpleproducts.de/product_info.php/products_id/70/cPath/1_6/power-racks/hcggslb47-half-cage-mit-gun-rack-und-linear-bushing-ergaenzung.html/BUYproducts_id/98
 
zo dit is mijn minigym ;)

eindelijk is me mini thuis gym zoals ik hem wilde hebben en het echte werk gebeurd natuurlijk in de gym :D


1ep7r5.jpg


25kpvva.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven