- Waardering
- 8.737
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het met je eens dat Born in the USA een behoorlijk mainstream nummer is geworden. Met name omdat het zooo vaak gedraaid is. Maar de tekst is echt geniaal. Het weerspiegelt echt het gevoel en de historie van die tijdik kan er niks aan doen, ben groot fan van springsteen. Zou er nog wel twintig tracks van hem bij kunnen zetten. Meeste mensen kijken niet verder dan Dancing in the dark / Born in the USA

Ben het met je eens dat Born in the USA een behoorlijk mainstream nummer is geworden. Met name omdat het zooo vaak gedraaid is. Maar de tekst is echt geniaal. Het weerspiegelt echt het gevoel en de historie van die tijd![]()
Ja, haha. Heeft voor mij nostalgische waarde. Soms heb je van die niet hoogwaardige muziek die daardoor toch iets voor je betekent.Hogere muziekkunde, BB.
Maar Stef Bos, Air Supply en Can you feel the love tonight
Come on!

Wie is hier nou de DeeJay, jij of ik?Ik ken 3 nummers @BB_![]()
Misschien meer als ik het nummer daadwerkelijk hoor maar zo enkel de titel maar 3.
Top nog wat foute uur had ook allemaal platen in de top 10 die ik niet kendeIk zie wel 3 vreemde platen in de top 10 vorig jaar

Jay Z, Adele, Coldplay ben ik bang voor.Top nog wat foute uur had ook allemaal platen in de top 10 die ik niet kende
Vraag me af wat de top 20 zal zijn van de 2000 als de boomers allemaal dood zijn over 20 jaar. Staat dan Eiffel 65 in de top 3![]()

Ik stem niet enkel op de beste nummers, soms enkel om een artiest überhaupt in de Top 2000 te krijgen, op ondergewaardeerde nummers en m'n smaak van het moment. Volgens mij heb ik al eens eerder op How Soon Is Now? gestemd. Smaak blijft trouwens sowieso een persoonlijk dingetje.The Smiths heeft trouwens wel betere nummers dan Big Mouth.
Ben zelf de laatste tijd meer van zwarte muziek. Top 2000 doet me niks meer
Vond het vroeger wel leuk.
' t kan verkeren zei Bredero