MuscleMeat

Top Bench?

Normaal gesproken tel je de halterstang inclusief de schijven.
Een normale stang weegt zonder sluiters 20 kg.
Groet:
Willem 2.

zal nu wel 3/4 reps 90 kunnen

hmm ik heb hier thuis zo n bench staan uit de makro (supermarkt) met wat gewichten erbij, ik denk dat die stang ongeveer 10 kilogram weegt.
Als de sportschool dicht is of ik nog in de echt late uurtjes wil trainen gebruik ik dan dat bankje, maar het is toch altijd met angst er op gaan liggen om dan met 100 kilogram en nogeens 87 kilogram eigen lichaamsgewicht te gaan benchen, daarbij wetende dat het ook nog eens een echt rammelbankje is.

bankdrukken 90x1, squat 130x3 en deadlift 150x3.

1 RM vind ik altijd wel zwaar en houd het liever op max 3 keer.

eigenlijk geen idee wat mn max is. druk standaard 3 x 10 x 70kg.

Yes!! Sinds woensdag nieuw record op de bench. Eindelijk de 100 kg grens gepaseerd als normale set. 100 x 5 :D . Ik heb wel eens 100 x 1 getopt, maar dat was om mijn 1RM te testen , sinds woensdag kan ik dat gewicht als workset :cool:

mijn top is 140kg 3reps is al 6weken geleden

Ik weeg zelf 76 kg. En druk 110 kg, 1 rep.

@metal wolf - waarom zou je die stang niet mee tellen, is ook gewicht wat omhoog moet.. :D

Syn zei:
@metal wolf - waarom zou je die stang niet mee tellen, is ook gewicht wat omhoog moet.. :D
Ja kweet 't, maar wist niet precies of jullie alleen de schijven tellen of de halter er ook bij. :o

johanheeze zei:
Zo gaat het volgens de regels powerlifting

Ja daarom.

Laat iedereen de stang bouncen of doet iedereen het volgens de regels powerlifting. Dat scheelt wel wat kg's. Ik doe het volgens de regels en haal daarmee 110 kg.

Terug
Naar boven