- Waardering
- 672
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoe erg is het nu? Bij sporten zoals sprinten, turnen etc worden ooit knakkers er tussenuit gepakt die werden betrapt op verboden middelen, maar hoe zit het met de rest? De hele top10 die daar sprint, zijn dat stuk voor stuk mensen aan de steroïden, of zitten daar nog mensen bij die volledig natural zijn? Ik had gisteren aan tafel een discussie met m'n pa over steroïden en topsport. Ik zei dat wanneer je 10 natural sprinters hebt, en er eentje gaat gebruiken, dat hij dan nummer 1 wordt. De rest wil hem bijbenen dus gaan ze ook stuk voor stuk gebruiken. Kortom, uiteindelijk houd je de besten over, die dus allemaal gebruiken.
Dit was puur een beredenatie van mij, maar in hoeverre komt dit overeen met de realiteit? Is het ook echt zo dat ze stuk voor stuk gebruiken? En hoe zit het bij andere sporten? Zwemmen, turnen en andere olympische sporten. En als er echt zoveel gebruikt wordt, waarom worden ze dan niet gepakt?
Dit was puur een beredenatie van mij, maar in hoeverre komt dit overeen met de realiteit? Is het ook echt zo dat ze stuk voor stuk gebruiken? En hoe zit het bij andere sporten? Zwemmen, turnen en andere olympische sporten. En als er echt zoveel gebruikt wordt, waarom worden ze dan niet gepakt?

yeah yeah vooroordelen ik weet het