- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of zouden ze zo ver zijn met het ontwikkelen van niet op te sporen middelen?
DBC01 zei:Was het niet zo dat op de laatste 2 Olympische Spelen er tientallen Amerikaanse atleten zijn gepakt door de Amerikaanse dopingcommissie en dat alles in de doofpot werd gestopt?
Trots van een natie met medailles incluis gaat voor alles.
Wat vroeger DDR's eerste speerpunt was, is het nu voor de VS.
EricR zei:De prestaties waren super en dan is het op zich wel jammer dat ik nu al 20 jaar naar die sport zit te kijken en te wachten tot er weer eens een record wordt gebroken. Sport leeft toch meer als records steeds scherper worden gesteld, maar dat hebben de uberatleten van de jaren 70 en 80 om zeep geholpen.

EricR zei:Waarom er gebruikt wordt begrijp ik wel. Maar dat de IAAF lekker door slaapt en stokoude records, die overduidelijk door hormonale monsters zijn neergezet, laat staan is mij een raadsel. Ze hadden beter op een gegeven moment alles weer op 0 gezet en dan met een schone lei beginnen. Zoiets gebeurd ook wel eens in het gewichtheffen, het idee is dus niet zo gek.
Mijn betoog was er om duidelijk te maken dat sporten cleaner zijn geworden de laatste 20 jaar. Iets wat duidelijk valt af te meten aan de prestaties.
Je volgende zin begrijp ik niet helemaal overigens :
'Zoals Ben Johnson gefickt werd met een ampulletje winstrol toen ie STH dacht te kopen. '
Johnson is gepakt voor Stanozolol (Winstrol) gebruik, maar dat was ook dan echt het dopingregime waaronder hij stond. Hij gebruikte niet toevallig Winstrol terwijl hij dacht dat het STH was.